welkom iedereen in een knus hoekje

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

03 feb 2019, 08:15

GOEDEMORGEN BEKSKE :D
HEB VERSE KOFFIE GEMAAKT :wink:

Afbeelding
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

03 feb 2019, 09:07

Afbeelding
hallo iedereen een knusse zondag groetje.Heb weinig te vertellen kom niet buiten .En ik zie weinig bezoek alleen degene die hier moeten zijn .Het is hier nog stil in huis ze rusten nog alle .Straks weer vogelkooien proper maken .Daarna is mijn pijp weer uit maar ja wat ga ik doe tv kijken in de namiddag ,een beetje haken enz kortom gewoon genieten .Groetje 

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

03 feb 2019, 11:09

Voor uw ook een fijne zondag Bekske ,geniet er maar van 
DEze namidag tv zien ik ook want is cross
Afbeelding
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

03 feb 2019, 17:11

Afbeelding
de avond staat weer paraat dus tijd om iedereen een knusse avond te wensen .Heb vandaag nog eens de machine aan werk gezet moet het nu nog ophangen .Het zijn dekens die in de zetel gelegen hebben .Heb er propere in gelegd want zo blijven de zetels toch proper alhoewel men dieren niet vuil zijn .Maar pootjes vegen kennen ze niet komen met natte pootjes binnen en dan de zetel in .Afijn ja veel werk is aan die dekens niet .Heb al een andere sjaal opgezet maar heb ook een uiltje gevangen niet lang .Maar de vermopeidheid besliste er anders over .Nu nog iets eten en dan is het tijd om alles af te sluiten en kijken wat er  op tv is .Geniet van jullie avond maar ik ga ook nog thee zetten .groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

04 feb 2019, 08:37

Afbeelding
de nieuwe week staat klaar dus zeg ik geniet van jullie week en maandag .Heb zopas de dekens opgeplooid die kunnen weer weggelegd worden .Verder weet ik nog niet wat ik ga doen .Haakwerk,puzzelen met woordzoeker ofzo afijn .Vervelen doe ik me niet en sta telkens verbaasd dat de dag zo omvlieg.Hier is er een klein fluitconceert bezig die zijn ook al wakker .De viervoeters zijn buiten eventjes geweest maar liggen al terug rustig op bed .Eentje onder haar deken er ligt een deken op bed waar ze mogen op liggen .Maar het liefst kruip ze eronder zodat je amper iets zie van haar .Zo ik ben er vandoor groetje

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

04 feb 2019, 09:03

GOEIEMORGEN BEKSKE :D
PUZZEL JIJ OOK GRAAG?  IK OOK HOOR
ELKE DAG MAAK IK DIE VAN UIT DE KRANT
ZO BLIJVEN ONZE HERSENEN GOED WERKEN :wink: :lol:

Afbeelding
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

04 feb 2019, 10:47

Afbeelding

Hond veegt pootjes na buiten gaan...
veel geduld en moed ermee.... :lol: :lol: :lol:
Fijne maandag....
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

04 feb 2019, 13:50

goede middag iedereen
bekske ik puzzel ook graag in mijn krant alle dagen ,hoeveel vogeltjes heb je bekske hier zitten er tegen de 100 en 20 eenden ,en 4 cavias 1konijn ,1 haan,en 2 fazanten
hoshi ook puzzels maken 
ik schrijf nog teksten af voor mijn pps die ik maak zo blijven mijn hersen ook goed ,want we worden allemaal een dagje ouder

Afbeelding
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

04 feb 2019, 16:31

Afbeelding
hier zij we weer om iedereen een gezellige avond te wensen en genieten in de mogelijkheid van .Ik heb me bezig gehouden maar zit ijshanden en voeten .Ondanks het hier binnen rond de 24 graden is .Maar ja het zal wel eens beteren morgen voormiddag kan ik weer even buiten komen .dan komt de hulp voor boodschappen te doen .INweekend heb ik niemand gezien het is van donderdag morgen dat hier nog iemand binnen is geweest .Maar ja het is nu zo en ik zie ook weinig volk passeren .Het is te koud om even in de deur te staan ook .Ik ganog een stukje eten en dan richting tv groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

05 feb 2019, 08:27

Afbeelding
een knusse dinsdag iedereen .Vandaag hier deze voormiddag boodschappendag met hulp .Dus kom ik eens even buiten onder de mensen .Twee uurtjes zijn snel voorbij maar ja het kan niet anders.Heb een redelijke nacht achter de rug dus ben ik iets minder vermoeid maar toch .Nog vermoeid het is de hele dag een gevecht daartegen alsook tegen verschillende pijnen.Maar ja het nemen zoals het is en genieten van kleine dingen .Zoals nu vandaag van dat uitstapje voor boodschappen .geniet van jullie dag groetje

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

05 feb 2019, 10:28

GOEDEMORGEN BEKSKE :D
Afbeelding
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

05 feb 2019, 18:04

Afbeelding
even langs komen om iedereen een leuke avond te wensen .Daarna een rustig dromenland .Vandaag boodschappen gedaan wat was ik daar moe van .Vele lachen daarmee maar toch is het zo vroeger als ik ging werken was ik nog zo moe niet als nu .Ondanks ik zwaar werk gedaan heb met camions mee te lossen op maandag .Daarna alles in winkel zetten en de schappen vullen .Met de avond beenhouwerij schuren en dweilen .Ook regelmatig aan kassa dat word ook door vele onderschat .Heb enorm spijt dat ik het niet meer kan doen .Het heeft een enorme aanpassing geweest zo plots thuis zitten .Maar ja het is nu zo ik ga terug rusten .Groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

06 feb 2019, 08:23

Afbeelding
hopsakee de woensdag is er weer dus een knusse woensdag iedereen.Wat het vandaag hier ga zijn is zoals iedere dag met van alles bezig houden .Maar vooral genieten want de tijd gaat snel .groetje

zonnebloemetje
Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
Locatie: Brugge die schone

06 feb 2019, 11:31

hey Bekske een late goeie morgen

gisteren weer de boodschappen gedaan zie ik , ja tis nie te geloven wat een mens allemaal nodig heeft in één week , jammer dat je zolang moet wachten voor je iemand kan krijgen om boodschappen te doen
en gelukkig kan je je goed bezig houden binnen als het slecht weer is
hier vervelen wij ons ook nooit en jij hebt nog je beestjes ook bij je en jou hondjes zullen wel content zijn dat je bijna altijd thuis bent want die beestjes zitten ook niet graag alleen
allé geniet nog van je woensdag

daaaaag




Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

06 feb 2019, 16:38

Afbeelding
een rustige avond iedereen .Ik heb al de hele dag kou krijg me niet verwarmt .Ondanks het 24 graden hier is .Hopelijk word ik niet ziek maar ja vrijdag komt de huisarts toch langs ga terug naar de beddenbak groetje