welkom iedereen in een knus hoekje

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

26 jan 2019, 08:21

Afbeelding
ja gisteren avond lang moeten wachten op huisarts .Het was na 19 uur dat hij er was .Ik wens jullie iedereen een knus weekend en zaterdag groetje .Straks de machine aan werk zetten .En ondertussen me rustig bezig houden met haakwerk ,woordzoeker oplossen en enz.De sjaal is weer bijna af heb nog wol liggen maar zal zien of ik daarna nog zin in heb .Het zal zo koud niet meer worden maar nat .Dan toch liever vriesweer met zon .Zonder sneeuw wel Maar ja het nemen zoals het komt en gewoon rustig genieten van de kleine dingen .Een gezellige warme (binnen)dag 

zonnebloemetje
Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
Locatie: Brugge die schone

26 jan 2019, 11:32

hey Bekske , een late goeie morgen

ook aan de wasjes bezig zie ik , awel ik ook
ja die regen steekt in de winter ook rap tegen maar we kunnen niet kiezen hé
maar dan blijven we maar lekker binnen in de warmte
allé mijn droogkast roept  , dus nu de vers gewassen lakentjes weer op ons bed leggen sè

verder nog een fijne dag voor jou en je beestjes

daaaag

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

26 jan 2019, 14:56

Afbeelding
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

26 jan 2019, 17:22

Afbeelding
de avond is in aantocht dus tijd om lezers en bezoekers een fijne avond te wensen .De witte was hang hier op droogrek in keuken omhoog tegen morgenvroeg is hij droog .Dan morgen nog een machine de badmatten en dan ben ik weer een paar weken gerust .Witte was om de 5 weken want het machine moet lang genoeg draaien en dat doe ik liever met vol machine..De gekleurde was is meestal om de twee weken .Heb vandaag gewoon verder niks gedaan .JA wel eenportie friet gebakken geen elektrieke frietketel maar zo een gewone waar je frietvet kun in doen .Ja een elektriek vuur heb ik wel waar hij op sta .Maar ik gebruik al jaren frietvet zoals ik thuis gewoon was .Heb even ene gehad om met olie te bakken omwille van die ijzers dat erin waren  dat moest met olie in plaats van vet .Dat was een elektrieke maar heb hem weggedaan ik vond de friet allesbehalve .Maar ja dat is ieders smaak .Om de drie weken een portie friet zal geen ramp zijn denk ik dan .Het heeftme toch enorm gesmaakt  ik let wel een beetje op mijn eten maar het moet kunnen vind ik om even buiten de lijnen te kleuren .Zoals goede boter in papier niet in dat alium papier maar wel echt papier .In plaats van die soorten margarine .Iets minder smeren maar dan heb je toch die goede smaak .Af en toe ook smeer ik boter op peperkoek met een lekkere tas thee bij .Dat eet ik nu nog liever dan een stukje taart .Zo nu ga ik rusten en hopelijk is er iets zinnigs op tv tot morgen groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

27 jan 2019, 09:11

Afbeelding
hallo iedereen een leuke rust dag vandaag.Ben vroeg wakker geworden maar ik ben toch nog blijvenliggen wat mij gewoonte wel nietis .Afijn ja ik zit klaar om de dag te beginnen wat het ga worden weet ik deze avond .Maak geen plannen meer of ik moet iemand verwachten zoals nu dinsdag en donderdag.Hegb wel al de was opgeplooid .Dus geniet om het even hoe want het is de laatste zondag van deze maand weer.

zonnebloemetje
Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
Locatie: Brugge die schone

27 jan 2019, 11:22

hey Bekske een goeie morgen

vandaag geen weer om veel buiten te komen met die regen
dus blijf maar gezellig in de warmte binnen , dat zullen wij ook doen
en deze namiddag een beetje rustig aan doen want tis zondag hé

voor jou en je beestjes nog een gezellige zondag verder binnen in de warmte

daaaaag


Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

28 jan 2019, 09:34

Afbeelding
gisteren onverwachts bezoek daarna was mijn pijp uit .Dus kom ik nu snel even jullie een rustige week wensen .De maand januari loopt op zijn laatste benen ook .Moet nog naar apotheker gaan had zaterdag  geen zin omdat ik me niet goed voelde .Nu moet ik wel gaan want de snoepjes zijn zo goed als op .Ga ook de twee dekens op plooien waar ze graag opliggen had ze ze gewassen zijn fleeche wel .Dus genieten maar groetje

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

28 jan 2019, 10:33

GOEIEMORGEN BEKSKE?HIER SCHIJNT HET ZONNETJES BIJ ONS :D
Afbeelding
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

zonnebloemetje
Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
Locatie: Brugge die schone

28 jan 2019, 11:21

hey Bekske een goeie morgen

hier zit de lucht bewolkt met donkere wolken en we hebben daarjuist al een ferme regenbui gekregen
hopelijk is het bij jou een beetje beter weer als je er door moet , en anders zal je je paraplu goed kunnen gebruiken als het niet teveel waait

verder nog een aangename maandag voor jou en je beestjes

daaaaag


Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

28 jan 2019, 13:51

Hallo BEkske 
terug een slechte dag hier regen ,en wind
geniet er maar van thuis in de warmte met uw diertjes

doeiiiiiiiiiiiii
Afbeelding
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

28 jan 2019, 17:29

Afbeelding
het is weer avond dus zeg ik aan iedereen lezers bezoekers een knusse gezellige warme avond en daarna .Rustig naar dromenland gaan .Deze voormiddag naar apotheker geweest was weer de moeite om de beugel lichter te maken bij manier van spreken .Kan weer verder om snoepjes te nemen die ik liever niet zo nemen .Maar een geluk dat het bestaat .Het was droog als ik ging maar naar huis komen hadden de hemelsluizen zich open gezet .Een gelukdat ik niet zo ver van apotheek woon .Maar toch en ik was nog niet lang binnen gingen de sluizen weer dicht .Maar ja ik had een douche gekregen.Daarna heb ik me niet kunnen verwarmen ik loop hier mijn ijshanden en voeten rond .Ondaks het hier in huis rond de 24 graden is .Nog even en dan de rolluik naar beneden en gordijnen dicht .Nu eerst nog een stukje eten en dan richting tv .Geniet van jullie avond groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

29 jan 2019, 08:54

Afbeelding
hallo goede dag iedereen nog even en de maand is voorbij gevlogen .Dus geniet maar van een rustige dinsdag .Nu straks met hulp boodschappen doen .Twee uurtjes zijn snel voorbij  maar ja ik kan het niet alleen want ik heb geen vervoer .Moet anders met bus en rollator .Nu gebruik ik krukken als ik met de hulp boodschappen ga doen dat is juist maar in de winkel stappen .Maar met de bus alleen moet ik eerst 20 minuten stappen dan pas winkel en dan terug naar huis met gewicht op rollator de bus op.Dat is voor mij niet te doen .want je moet dat gewicht van rollator ook tellen .Afijn ja een geluk dat het bestaat .Indien ik zelf niet meer kan weet de hulp toch wat ik nodig heb .Want ze let nu mee op omdat ze weet wat ik ongeveer altijd neem.Alsook kijk ze mee naar de datum dat op verpakking staat.En zo ben ik even tussen de vier muren weg .En verder zal het rusten zijn groetje

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

29 jan 2019, 11:41

GOEIEMIDDAG  BEKSKE :D
BEN AAN DE LATE KANT,MAAR HEB HET EVEN DRUK.
HET ZAL WEER KOUD WORDEN ,VOLGENS DE WEERMAN
KANS   OP   SNEEUW? :?

Afbeelding
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

29 jan 2019, 17:47

Afbeelding
de avond is in aantocht dus even tijd maken om jullie allemaal een rustige avond te wensen .Vandaag weer boodschappen gedaan kan weer een week verder ondanks ik alleen ben .Moet je toch ook nogal van alles halen .Had van dat fijn dun witloof meegebracht kost wel een beetje meer.Maar die smaakt is totaal anders dan dat ander witloof .Heb het wel simpel gehouden een aardappel gekookt in de microgolfoven .Het witloof fijn gesneden en daar mayonaise rond gedaan .Hewel dat heeft me enorm gesmaakt dat was lang geleden dat ik met zoveel smaak heb geeten .Aan dat witloof heb je zo goed als niet afval aan .Nu ga ik terug rusten want boodschappen doen is voor mij enorm zwaar vermoeid .Maar zolang ik kan ga ik mee dan kom ik toch nog eens ergens .IKga nu genieten van mijne kamillethee heb een pot thee gemaakt en in thermos gedaan voor de avond .Ik drink veel thee wel afwisselend .groetje
.

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

30 jan 2019, 09:07

Afbeelding
hallo iedereen vannachtom 3 uur was er nog van sneeuw niks te zien .Maar nu dwarrel er fijne sneeuw .Dus wees voorzichtig als je buiten kom .Er is hier de kleinste viervoeter al even buiten geweest .Ze heeft al haar voetspoor gezet .Maar nu lig ze al weer in bed bij de andere .En de vogels zijn nu ook nog rustig .Hopelijk komen ze de groene bak leegmaken want die sta buiten .Anders moet ik het maarterug binnen halen .Als ik de bak binnen haal zal er ook een spoor zijn in huis .Een geluk dat ze morgen komen poetsen.Geniet van de warmte binnen en ja het is winter .Ieder seizoen heeft zijn charme .Over het weer word dagelijks geklaagd .Maar wat helpt dat klagen eraan gewoon niks .Dus het nemen zoals het is groetje