welkom iedereen in een knus hoekje

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

13 jul 2019, 18:35

nog een goeieavond bekske,en een goede
nachtrust gewenst. :D

Afbeelding
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

krakje
Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
Locatie: Heist op den Berg

13 jul 2019, 19:21

hallo bekske zaterdagavond is begonnen, vandaag zon, regen en wolken,
goed voor de gewassen die buiten staan in tuin en veld,
gisteren alles ingepakt in valiezen ze staan klaar om te vertrekken,
morgen voor de kids de grote dag om een weekje op kamp te gaan,
ze hebben nog al eens op kamp geweest, maar niet met deze groep,
nu zijn het allen gewone kinderen dus zal anders zijn,
zij zijn beide wat autistisch, dus afwachten of het klik met deze groep,
bekske nog een week wachten op huisarts, heeft hij geen vervanger staan,
drink ook nog thee maar niet zo veel meer, tegenwoordig is het koffie,
en hopen dat je huisarts eens kan helpen met die pijnen,
wens je toch een goede nachtrust zonder veel pijn,
groetjes van krakje,
hier een foto van mijn viervoeters, eentje is pas overleden naam LOEKA,

Afbeelding
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

14 jul 2019, 07:42

Afbeelding

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

14 jul 2019, 08:11

goeiemorgen bekske :D
hier is het aan het miezeren ,en grijze bewolking..het gaat
geen zonnige dag worden denkt ik



Afbeelding
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

14 jul 2019, 09:19

Goede morgen Bekske een fijne zondag voor uw en uw diertjes
Afbeelding
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

14 jul 2019, 09:29

Afbeelding

Fijne zondag aan Bekske
en hopelijk niet al teveel pijn.... sterkte gewenst :wink:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

14 jul 2019, 17:47

Afbeeldingde avond is in aantocht dus een knusse avond en rustige nacht groetje aan iedereen .Veel heb ik niet te zeggen zie amper iemand .Groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

15 jul 2019, 05:49

Afbeelding
een fijne week en dag iedereen .Wat de dag met zich mee breng zal ik tegen vanavond weten .Dus ik weet het nog niet ja koers kijken voor het zicht dat wel en ik heb zo iets dat je op de grond zet met pedalen waar je op stoel zit om die pedalen rond te krijgen want een home trainer kan ik hier niet zetten .Zo heb ik ook beweging .Afijn in elk geval ga ik trachten te genieten van wat de dag met zich mee breng .De volgende dagen is eriets gepland groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

15 jul 2019, 17:41

Afbeelding
weeral avond dus een leuke avond en een goede nachtrust iedereen.Ik heb weinig gedaan wel veel gerust en een uiltje gevangen .Zal waarschijnlijk komen door de vele pijnstillers .Ik neem het wel niet graag maar kan niet anders dan nemen anders is het gewoon niet te doen .Ben gewoon om met pijn om te gaan maar deze pijn aan de arm is niet te doen .Dit heb ik nog nooit meegemaakt zo een blijvende hevige pijn .Ik begin er echt lastig van de worden een geluk dat ik alleen ben ja mijn dieren maar ik probeer me niet af te reageren op hen.Nog 11 dagen en dan zo de huisarts komen zoals we afgesproken hebben .Maar zo kunnen dat ik hem begin van volgende week al laat komen als het zo blijft .Nu morgen voormiddag met hulp boodschappen doen.Dan heb ook iets verzet woensdag kinesist donderdag poets en dan is de week al goed gezet .Hopelijk komt de hulp voor de tuin ook deze week want het onkruid groeit dat heeft niks nodig van water of meststof dat groeit vanzelf.Ik kan het nu zeker niet doen .En mag het ook niet doen omwille van de rug en knieen enz.Maar ja het nemen zoals het is en verder op tanden bijten .Hopelijk is er iets op tv want de laatste tijd is er maar weinig op vind ik .Maar anders ga ik me bezig houden met woordzoeker enz kortom hoe moeilijk lastig het is ik ga proberen te genieten van de avond groetje

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

15 jul 2019, 18:10

bekske waarom raadpleeg je geen andere arts?
zolang afzien van de pijn :? er is toch iets niet pluis hoor.
nog 11dagen afzien van de pijn ,dat is toch geen werk :(
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

krakje
Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
Locatie: Heist op den Berg

15 jul 2019, 21:30

hallo bekske is er geen vervanger van je huisarts,
hoelang al met die pijn, wanneer is je huisarts te bereiken,
zoveel afzien en pijnstiller slikken, op den duur helpen die ook niet meer,
dit moet toch een oorzaak ergens zijn, op tv is er zelden iets wat me interesse opwekt,
zijn herhalingen die ze uitzenden, en waarom,
wens je wel een pijnloze nachtrust toe, van krakje,

Afbeelding
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

16 jul 2019, 09:00

Afbeelding
hallo iedereen weer een dag dat we mogen inkleuren ik ga nu deze voormiddag met hulp boodschappen doen.Daarna is het rusten .Ja ik zo kunnen de plaatsvervanger nemen van mijn huisarts .Maar waarom ik het niet doe is omdat ik verleden jaar die heb laten komen .Nadat ze weg was vroeg ik me af wat heeft ze nu komen doen niks.Ik heb mijn pijnstillers en ben nu al 7 weken datik met pijn in arm zit dus zal ik verder doorbijten maar ga hem begin volgende week laten komen .Als hij juist uit verlof is hij had afgesproken om volgende week vrijdag te komen maar ik ga hem maandag laten komen .Dan is hij uit verlof deze week is hij nog in verlof afijn ja pijn of niet gewoon niet klagen en doorbijten .Maar vooral trachten te genieten want de tijd gaat zo snel voorbij groetje aan iedereen

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

16 jul 2019, 18:27

Afbeelding
de avond is er dus tijd om jullie een fijne avond en voor straks slaapwel te wensen .Deze voormiddag boodschappen gedaan met hulp .Ben blij dat ik hulp heb want ik kan het niet meer zeker zoals nu de arm zijn kuren heeft .Morgen na de middag kinesist .De tv zegt nog weinig vind ik de mensen die niet op vakantie gaan moeten precies in de periode van vakantie geen tv kijken .Hoeveel oude mensen die niks anders hebben met de avond wat doen die vraag ik me af want die herhalingen dat ze honderd keer laten zien lopen de spuigaten uit .Maar ja ik ga me bezig houden met woordpuzzel of kaartspel dat je alleen kunt spelen .Kortom genieten van een tas thee en van watik doe .Heb daarjuist lekkere aardbeien geeten dat is iets simpel maar het heeft gesmaakt .Zelfs een viervoeter moest eens proeven .Een paar stukjes maar maar die moet alles kunnen proeven .Zo nu nog de blauwe zak buiten zetten voor morgenvroeg want die komen heel vroeg groetje aan iedereen

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

17 jul 2019, 07:57

Afbeelding

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

17 jul 2019, 13:12

Afbeelding
veel sterkte bekske en hopelijk al wat beter
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek