welkom iedereen in een knus hoekje

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

17 jul 2019, 19:16

Afbeelding
goede avond iedereen voor straks slaapwel .Ja deze morgen heb ik niet veel geplaatst .Was opgestaan met migraine aanval .Na de nodige medicijn en rust is het tegen de middag toch voorbij gegaan .Maar nu voel ik me enorm vermoeid .De kinesist is geweest en zag aan mij zei hij dat ik met enorme pijn zat.In feite heb ik nog geen beterschap ondanks de kinesist regelmatig kom .In tegendeel meer pijn nog een paar keer en de beurten zijn voorbij .Denk toch om geen meer te laten voorschrijven .Want als je na een zeker aantal geen beterschap heb wat voor zin heeft het dan om verder de doen.Ik overweeg om terug meer de gaan wandelen dat stond op een laag pitje .Zal dan de viervoeters mee nemen zodat ze ookbeweging hebben afijn 1 toch .Want de ander ga in de buggy zitten .Dan heb ik ook steun in plaats van met de rollator .Nu dit posten en dan mijn medicijnen nemen voor de avond .En zien met wat ikme kan bezig houden tot het tijd is voor de beddenbak .Groetje

krakje
Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
Locatie: Heist op den Berg

17 jul 2019, 20:34

bekske hoop dat je nog niet in je beddenbak ligt,
want de nachten duren dan eens zo lang,
ben naar diabetesarts geweest alles bijna prima,
zal niet lang aan pc zitten, halve nek en schouder doen pijn,
zal me moeten insmeren deze avond en hopen dat het betert,
weet niet zou het niet beter zijn als je nog een kuur deed van de kinesist,
heb voor mijn schouders ook meer moeten halen voor het beterde, jaren geleden,
als het reuma is zal er niet veel helpen dan warm houden,
wens je een goed nachtrust toe van krakje,
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

18 jul 2019, 07:48

Afbeelding
hallo iedereen een fijne dag hier deze voormiddag poets

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

18 jul 2019, 10:36

goeiemorgen bekske ,goed geslapen ?
hoe gaat het met uw arm bekske :roll:
hier flauwe zon,en redelijk veel wind..,maar volgende week
gaat het snikheet worden ,men spreekt van 32 a35 ° 8O



Afbeelding
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

18 jul 2019, 10:43

Goede morgen Bekske weer ziet er maar grijs uit ,maar volgende week terug zo warm ,zal dan terug te veel zijn
Afbeelding
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

18 jul 2019, 19:06

Afbeeldinghallo iedereen een rustige avond en nacht groetje .Deze morgen tot de middag poetshulp .Mijn pijp was daarna uit .Met mijne arm is het alles behalve soms word het zwart voor de ogen van de pijn .Maar ja doorbijten en vooral niet klagen .Nu ga ik nog even in de tuin en dan zie ik wel hoe de avond zal zijn

krakje
Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
Locatie: Heist op den Berg

18 jul 2019, 21:06

hallo bekske
dit was mijne dag vandaag goed doorgebracht,
vandaag weer eens lekker gaan eten in het dorpsrestaurant,
ingericht door het OCMW iedereen welkom, arm of niet arm,
dit is om mensen terug bijeen te brengen om te praten,
rond Mechelen beginnen in verschillende dorpen dit te doen,
wij ons groepje waren met 11 man, dus een lange tafel voor ons,
en ik moet zien op tijd te zijn ze willen allen bij een zitten,
dit duurt van 11.30 tot 14.30 uur prijs 8 €
menu soep, aardappelen groenten en vlees, als dessert rijstpap,
1 € bijbetalen kun je koffie of thee zelf halen zoveel als je wilt,
het was lekker en weer veel gepraat,
buiten was het goed weer geprofiteerd om buiten te zijn,
zonen waren in tuin aan het werk en ik ben op een stoel gaan zitten,
om zogezegd in het oog te houden en ook om te kletsen,
wens je een zachte nacht toe met weinig pijn van krakje,
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.

Fifi
Lid geworden op: 11 jun 2019, 11:37

18 jul 2019, 21:59

Goedeavond allemaal .
Krakje dat noemt hier samen tafelen .
Er zijn er ook veel hoor ik .
Maar ik ga niet .
Groetjes slaapwel.

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

19 jul 2019, 07:06

Afbeelding
we starten weer met een nieuwe dag .Dus een gezellige dag iedereen .Gisteren ben ik een toertje gaan wandelen nu wel met de buggy met honden in en eentje dat moest lopen .Maar het is prima gegaan .Die aan de leiband was blij denk ik want kwispelen en snuffelen dat ze deed .Afijn daarna was de pijp uit van ons alle maal .Ga straks nog een blokje rond met hen weet nu dathet goed ga dus .Maar eerst een ontbijt en dan zie ik wel geniet van de dag dat ga ik ook doen groetje aan iedereen

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

19 jul 2019, 13:46

Goede middag Bekske zie dat je gewandeld heb met uw hondjes ze zullen zeker fijn gevonden hebben
nog fijne dag voor ieder die langs komt
Afbeelding
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

19 jul 2019, 19:33

Afbeelding

Fijne avond en tot.... :wink:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

19 jul 2019, 19:56

Afbeelding
hallo iedereen een knusse avond en een rustige nacht voor straks slaapwel groetje.Ben zopas binnen met een blokje rondmet de buggy en eentje aan de leiband .Die kwispel en snuffel nogal een trekker aan de leiband is niet.Zag een ander aan de overkant maar ze bleef staan om te kijken uit de buggy kwam wel geblaf .Afijn nu zijn ze moe zowel die niet gelopen hebben als die gelopen heeft .Het is een plezier om haar aan de leiband te zien .Proper is ze wel wacht om haar plasje waar ze mag het doen .Waar veel onkruid staat en verlaten is .Afijn ja zo heb ik ook beweging wel niet zo goed voor de arm maar op voorhand een pijnstiller en tanden bijten .Nu dat het goed weer is genieten ervan.Bijna weekend en dan aftellen tot de huisarts kom .Want maandag na de middag komt die van de tuin .Dinsdag boodschappen en dan is het bijna vrijdag ook .Met pijn zitten is niet aangenaam maar het is al zo lang .Nuliggen ze hier volledig uitgeteld zo zal de avond goed verlopen groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

20 jul 2019, 08:51

Afbeelding
goede dag iedereen geniet van hetweekend en zaterdag groetje .Wat de dag met zich meebreng weet het nog niet zo een machine moeten laten draaien .Ook nog nog even blokje om met de viervoeters want die liggen nog heel lui .Afijn vanavond zal ik het weten groetje ps ik maak mijn plaatjes zelf

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

20 jul 2019, 14:05

Een fijne weekend bekske
Afbeelding
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

20 jul 2019, 18:26

Afbeelding
goedeavond iedereen geniet van de avond daarna slaapwel groetje.Vandaag een blokje rond geweest met de viervoeters.Ze genieten ervan ik ben weinig mensen tegengekomen .Vanavond weinig op tv dus metiets anders bezig houden dan .Nog even naar buiten nu het goed is want het word de volgende dagen bakken en braden volgens weerbericht.