Wachtwoord vergeten e-mail skynet

Vragen/antwoorden betreffende e-mail.

annamarie
Lid geworden op: 17 mei 2006, 21:48
Locatie: oost vlaanderen

17 apr 2019, 22:14

Jaren en jaren geleden e-mail en wachtwoord geinstalleerd op p.c.. ww netjes opgeschreven maar nu zoek !
Bij aankoop nieuwe tablet kan ik mijn e-mailadres niet instellen . Hoe kan ik mijn wachtwoord opzoeken of nieuw aanmaken . Dank u .

hovel
Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
Locatie: Spanje

18 apr 2019, 17:57

annamarie schreef:
17 apr 2019, 22:14
Jaren en jaren geleden e-mail en wachtwoord geinstalleerd op p.c.. ww netjes opgeschreven maar nu zoek !
Bij aankoop nieuwe tablet kan ik mijn e-mailadres niet instellen . Hoe kan ik mijn wachtwoord opzoeken of nieuw aanmaken . Dank u .
Zie hier: Wachtwoord of gebruikersnaam vergeten van Skynet mail?

hviaene
Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Locatie: Merksem

18 apr 2019, 20:06

@ hovel
Ik heb dat een paar dagen geleden eens geprobeerd voor een van mijn vrienden, en wat moet je doen volgens die site: inloggen op skynet. En met welk paswoord ??? Juist......
De helpdesk heeft dat voor mij vlug opgelost.

hovel
Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
Locatie: Spanje

19 apr 2019, 10:35

hviaene schreef:
18 apr 2019, 20:06
Ik heb dat een paar dagen geleden eens geprobeerd voor een van mijn vrienden, en wat moet je doen volgens die site: inloggen op skynet. En met welk paswoord ??? Juist......
De helpdesk heeft dat voor mij vlug opgelost.
Ik denk het niet. Voor zover ik kan zien moet men zijn e-mail adres opgeven en dan op verzenden klikken.
Wat er dan gebeurt kan ik niet testen want ik heb geen Skynet. Mogelijk krijgt men een nieuw wachtwoord toegestuurd via e-mail.

Charlie Maru
Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33

19 apr 2019, 13:18

Ga naar "My Proximus", daar kan je de paswoorden van uw mailbox veranderen.

Paswoord om in je account in te loggen en mailbox paswoorden zijn normaal gezien verschillend, tenzij natuurlijk dat je dit zo hebt ingesteld. Maar dat is dan de beste manier om je eigen vast te rijden.

En indien je nog geen account hebt, dan maak je er best eerst eens een aan.

Afbeelding
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier