Nieuwe email (account)

Vragen/antwoorden betreffende e-mail.
joke09

25 apr 2019, 11:56

Beste,

Verleden week al mijn persoonlijke emails in Hotmail verdwenen, na een dag zoeken Microsoft gecontacteerd en ze dan uiteindelijk teruggevonden in Oulook.live@com.

Sindsdien komen er geen nieuwe emails binnen in Hotmail, maar moet ik alles zoeken in outlook.


Nu had ik gedacht van een nieuw account aan te maken (emailadres) heb ik reeds al een keer gedaan voor de mailgroepen, omdat het te onoverzichtelijk was, photoshop en privémails. Dat is een gmail adres en het werkt goed.


Voor mijn privé mails wil ik een nieuwe email, maar wat kan je best nemen, gmail of outlook, dat zou dienen om al mijn privé mails in te laten komen, zoals betalingen aan verschillende instanties CM, elektriciteit, internet enz..

Ik zou voorlopig mijn hotmail nog behouden tot ik iedereen kan op de hoogte stellen van mijn nieuwe emailadres. Nadien zou ik het verwijderen. Heb gelezen dat het 60 dgn behouden blijft.

Mijn vraag is hoe doe ik dat en wat is het beste vermits hotmail niet zo goed werkt en het toch gaat verdwijnen?
Kunnen jullie mij helpen aub? groetjes,

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

25 apr 2019, 14:29

Waarom de mogelijkheid niet gebruiken van uw provider?
@telenet of @proximus

SenNet Medewerker
Lid geworden op: 25 mar 2009, 12:07

25 apr 2019, 18:12

paullamb schreef:
25 apr 2019, 14:29
Waarom de mogelijkheid niet gebruiken van uw provider?
@telenet of @proximus
Omdat je dan afhankelijk bent van je provider en ze nog een reden meer geeft om nooit over te schakelen naar de concurrentie

@Joke09
Voor de keuze van een nieuw adres tussen Gmail of Outlook ga je vooral je eigen voorkeur moeten laten gelden. Welke van de twee gebruik je zelf het liefst?

Je kan je bestaande hotmail adres overigens perfect blijven gebruiken binnen Outlook, je mail adres zelf gaat niet verdwijnen! Je kan jezelf dus de moeite van iedereen op de hoogte te brengen dus besparen