Wordt er geen e-mail meer verstuurd als reactie op een vraag?
-
coderunner - Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
- Locatie: Aubauke - Aentwaerepe
Aan moderator, support, ...
Wordt er geen e-mail meer verstuurd vanop seniorennet als er een reactie komt op een vraag die gesteld wordt op het forum.
Ik en verschillende anderen krijgen geen e-mail meer, ook niet in de spam map.
Bij mij staat "informeer me wanneer een reactie is geplaatst" aangevinkt! dus waar is die e-mail naartoe?
mvg,
Coderunner
Wordt er geen e-mail meer verstuurd vanop seniorennet als er een reactie komt op een vraag die gesteld wordt op het forum.
Ik en verschillende anderen krijgen geen e-mail meer, ook niet in de spam map.
Bij mij staat "informeer me wanneer een reactie is geplaatst" aangevinkt! dus waar is die e-mail naartoe?
mvg,
Coderunner
Laatst gewijzigd door coderunner op 26 jun 2019, 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
-
sacho - Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:08
Kijk naar het bericht van 11 apr 2019, 16:42
viewtopic.php?f=1&t=205819&sid=f1f16c0b ... &start=345
Verander het zo in uw gebruikerspaneel en klik op verstuur.
En vertel het tegen die verschillende anderen.
viewtopic.php?f=1&t=205819&sid=f1f16c0b ... &start=345
Verander het zo in uw gebruikerspaneel en klik op verstuur.
En vertel het tegen die verschillende anderen.
-
mira - Moderator SeniorenNet
- Lid geworden op: 15 aug 2004, 18:22
- Locatie: Het Vlakke Land bij de Noordzee
Coderunner, vermoedelijk is de e-mailoptie niet aangevinkt op je gebruikerspaneelcoderunner schreef: ↑25 jun 2019, 21:47Aan moderator, support, ...
Wordt er geen e-mail meer verstuurd vanop seniorennet als er een reactie komt op een vraag die gesteld wordt op het forum.
Ik en verschillende anderen krijgen geen e-mail meer, ook niet in de spam map.
Bij mij staat "informeer me wanneer een reactie is geplaatst" aangevinkt! dus waar is die e-mail naartoe?
mvg,
Coderunner
Klikken op Verstuur na aanpassing
-
coderunner - Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
- Locatie: Aubauke - Aentwaerepe
Bedankt sacho en mira. Nu weet ik dat ook weer.
Het is toch zoeken hoor … ik vond de vorige manier - op de pagina zelf - wel veel simpeler en handiger. En btw waarom staat de "oude" optie er dan nog op als deze toch niet meer werkt?
mvg,
Coderunner
Het is toch zoeken hoor … ik vond de vorige manier - op de pagina zelf - wel veel simpeler en handiger. En btw waarom staat de "oude" optie er dan nog op als deze toch niet meer werkt?
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
-
coderunner - Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
- Locatie: Aubauke - Aentwaerepe
Bedankt sacho,
Dus m.a.w. moeten deze nu allebei aangevinkt zijn … van simpel gesproken … ik denk dat vele forumgebruikers dat niet weten!
mvg,
Coderunner
Dus m.a.w. moeten deze nu allebei aangevinkt zijn … van simpel gesproken … ik denk dat vele forumgebruikers dat niet weten!
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
-
sacho - Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:08
Men zegge het voort
Maar zo zijn de mensen, eerst reclameren ipv zelf eens op onderzoek uit te gaan.
Natuurlijk had een kleine handleiding meer verduidelijkt in het gebruik van het vernieuwde Sennet Forum.
Meer bepaald 'het gebruikerspaneel'
Maar dan nog is er maar 5% die dat zal gaan lezen.
Maar zo zijn de mensen, eerst reclameren ipv zelf eens op onderzoek uit te gaan.
Natuurlijk had een kleine handleiding meer verduidelijkt in het gebruik van het vernieuwde Sennet Forum.
Meer bepaald 'het gebruikerspaneel'
Maar dan nog is er maar 5% die dat zal gaan lezen.
-
coderunner - Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
- Locatie: Aubauke - Aentwaerepe
Beste sacho,
Ik ben op zoek gegaan naar een oplossing maar duidelijkheid voor het gebruik van het forum laat te wensen over in het nieuwe forum. Alles staat wel heel goed verscholen en men moet veel klikken voor je er uiteindelijk bent. Natuurlijk eens je het gevonden hebt en aangevinkt moet je er niet meer zijn maar dan nog … waarom 2 maal een vinkje plaatsen - op verschillende plaatsen dan nog - als het met één vroeger ook ging zoals in 'opties' hieronder óf het zou met een specifiek doel moeten toegevoegd zijn.
Een communicatie (handleiding over Gebruikerspaneel) was inderdaad hier wel op zijn plaats geweest.
Dat niet iedereen deze gaat lezen, weet ik wel maar toch de regelmatige gebruikers van het forum.
mvg,
Coderunner
Ik ben op zoek gegaan naar een oplossing maar duidelijkheid voor het gebruik van het forum laat te wensen over in het nieuwe forum. Alles staat wel heel goed verscholen en men moet veel klikken voor je er uiteindelijk bent. Natuurlijk eens je het gevonden hebt en aangevinkt moet je er niet meer zijn maar dan nog … waarom 2 maal een vinkje plaatsen - op verschillende plaatsen dan nog - als het met één vroeger ook ging zoals in 'opties' hieronder óf het zou met een specifiek doel moeten toegevoegd zijn.
Een communicatie (handleiding over Gebruikerspaneel) was inderdaad hier wel op zijn plaats geweest.
Dat niet iedereen deze gaat lezen, weet ik wel maar toch de regelmatige gebruikers van het forum.
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
-
Sita - Lid geworden op: 21 jul 2013, 07:26
Niet teveel veralgemenen, sacho.sacho schreef: ↑26 jun 2019, 16:42Maar zo zijn de mensen, eerst reclameren ipv zelf eens op onderzoek uit te gaan.
Natuurlijk had een kleine handleiding meer verduidelijkt in het gebruik van het vernieuwde Sennet Forum.
Meer bepaald 'het gebruikerspaneel'
Maar dan nog is er maar 5% die dat zal gaan lezen.
Degenen die zelf op onderzoek gaan en een oplossing vinden komen hier dan ook niet reclameren of een vraag stellen.
En beweren dat slechts 5% een handleiding zou lezen is ook "nattevingerwerk"
Wie zoekt die vindt (meestal toch.) Maar er kruipt soms wel wat tijd in, dat is waar
Sita
"Au milieu de l’hiver, j’apprenais enfin qu’il y avait en moi un été invincible." - Albert Camus
-
coderunner - Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
- Locatie: Aubauke - Aentwaerepe
Toch even meegeven ...
1- Sorry Sita maar ik kom niet reclameren maar een vraag stellen. Als ik dan positieve opbouwende commentaar geef, is dat niet reclameren.
2- Sorry Sita maar ik heb gezocht en jammerlijk niet gevonden wat ik zocht daar - zoals ik al zei - alles vrij goed verborgen staat wat voorheen niet zo was. Een forum/website/... moet overzichtelijk zijn en alles moet makkelijk te vinden zijn en niet dat een bezoeker uren moet zoeken/klikken/... om iets te vinden.
3- Even om over na te denken: misschien daarom dat seniorennet minder bezoekers kent de laatste tijd … ?
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
-
Sita - Lid geworden op: 21 jul 2013, 07:26
coderunner, mijn opmerking was niet naar jou persoonlijk gericht.coderunner schreef: ↑29 jun 2019, 20:05
Toch even meegeven ...
1- Sorry Sita maar ik kom niet reclameren maar een vraag stellen. Als ik dan positieve opbouwende commentaar geef, is dat niet reclameren.
2- Sorry Sita maar ik heb gezocht en jammerlijk niet gevonden wat ik zocht daar - zoals ik al zei - alles vrij goed verborgen staat wat voorheen niet zo was. Een forum/website/... moet overzichtelijk zijn en alles moet makkelijk te vinden zijn en niet dat een bezoeker uren moet zoeken/klikken/... om iets te vinden.
mvg,
Coderunner
Het was een reactie op de veralgemening van sacho in een eerdere posting.
Ik beweer zeker niet dat ik steeds zelf een oplossing vind voor een probleem.sacho schreef:Maar zo zijn de mensen, eerst reclameren ipv zelf eens op onderzoek uit te gaan.
Dan kom ik hier graag raad vragen en, in mijn ogen, is dat ook niet reclameren.
Net zomin als ik dat van jouw vraag vond.
Ook kon ik niet akkoord gaan met de bewering dat slechts 5% een handleiding zou lezen.
In een handleiding zou je op zoek kunnen gaan naar een eventuele oplossing als er zich een probleem stelt.
Dat zou inderdaad handig zijn en uren zoekwerk besparen.
En ik denk dat meer dan 5% daar gebruik van zou maken.
Dus sorry coderunner, als je mijn opmerking verkeerd geïnterpreteerd zou hebben.
mvg
Sita
"Au milieu de l’hiver, j’apprenais enfin qu’il y avait en moi un été invincible." - Albert Camus