Rusthuis waarborg betalen voorschot betalen

Vragen/antwoorden betreffende recht.
55 Monique

20 jan 2019, 14:57

Helena van Troje 

Klopt dame , 

Ik had wel snel kort verblijf voor mijn vader ...De zelfde week nog ...
Maar je wil niet weten wat ik heb meegemaakt en ga ook niet in detail treden , daar ben ik maanden ziek van geweest ....En als ik over schrijf heb ik er nog last van .... 

Ik ben daar ook enorm van geschrokken , mens hoort veel , maar zolang niet voor u deur staat ,zeg je is erg wat je meemaakt ....Maar als je alles moet belopen dan krijg je klaarder kijk op .... 

Tot zelfs heb ik aanvraag ingediend voor aan de kust Ter duinen revalidatiecentrum met maand te beginnen , alleen kwam hij er niet voor in aanmerking , ik zou moeten meegaan als dochter dan wel .... 

Mvg .
Laatst gewijzigd door 55 Monique op 20 jan 2019, 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.
55 Monique

20 jan 2019, 16:47

Beste Verhaegen 

Jaja als ze moeten bijleggen , maar dat is met alles zo , waarom dekken ze hun zelf in is niet voor niks .

En als iemand is aangesteld als bewindvoerder  , zal de vrederechter wel de opdracht geven als de mensen niet meer kunnen betalen dat ze naar goedkoper rusthuis moeten uitkijken of hun woning verkopen  ....En als ze dan niet meer kunnen betalen gaan ze bij de kinderen , maar dat is altijd zo geweest ....

Mijn vader is prive rusthuis , zeer tevreden ....
Maar heb wel direct gevraagd als hij is opgenomen in kortverblijf , of ze mij op de hoogte zouden brengen als er een vrij kwam , en dat hebben ze dan ook gedaan , maar was wel drie maand nadien dat er een vrij is gekomen .
Zijn mensen bij die meerdere keren moeten verhuizen in kortverblijf , begin maar tot dat er vast verblijf vrijkomt .
Vind dat je rekening moet houden met de ziekte , je kan ze laten verhuizen , maar telkens die aanpassing  , daarmee heb ik besloten van daar te blijven .