post na gerechterlijke uitzetting woning

Vragen/antwoorden betreffende recht.

strangeloper
Lid geworden op: 27 dec 2008, 11:20
Locatie: dicht bij de zee

22 apr 2019, 08:38

Gemeentelijke bevolkings register werd verwittigd, daar werd gezegd dat dit niet zomaar kan.
Ze gaan een onderzoek instellen, en het kan enkele maanden duren.
Bij zo een " uithuis zetting" is de gemeentelijke politie aanwezig wettelijk verplicht, die is dus op de hoogte dat de vorige bewoner uitgezet is. Waar kan het probleem zitten? administratieve rompslomp.

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

22 apr 2019, 09:27

Strangeloper ,

Gemeentelijke bevolkings register werd verwittigd, daar werd gezegd dat dit niet zomaar kan.
Ze gaan een onderzoek instellen, en het kan enkele maanden duren.
Bij zo een " uithuis zetting" is de gemeentelijke politie aanwezig wettelijk verplicht, die is dus op de hoogte dat de vorige bewoner uitgezet is. Waar kan het probleem zitten? administratieve rompslomp.

Je komt het zelf te zeggen administratieve rompslomp, stel u ook de vraag gerecht weet goed genoeg wat er is gebeurd maar ze blijven sturen , wat trekken zij hun dat aan plus de persoon in kwestie die er is uitgezet , en als die geen gevolg geven , blijft je in sukkelstraatje , en ook door de privacy wet .
Wij hebben het zelf meegemaakt zeg nu wel is veel jaren geleden , maar heb mijn schoenen mogen uit kuisen om alles te regelen die waren er niet uitgezet , maar waren zeer nalatig in alles ga dan nog zwijgen wat ze hebben uitgespookt pffff .Stel u ook dan de vraag wat hebben ze te verliezen zo mensen , en als ze geen begeleiding krijgen of andere woning .Familie of vrienden willen niet dat zo mensen hun adres bij hun word geplaatst , en terecht .Enige is dat je geduld gaan moeten hebben , als ze zelf zeggen dat tijdje kan duren en daar ga je moeten mee doen toch fijn voor een verhuurder , en bij gerecht of vredegerecht duurt poosje zijn niet verplicht van direct te antwoorden :roll: :evil: Die zijn onderbemand .

Jockey
Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Locatie: Wuustwezel

01 mei 2019, 16:32

fregat schreef:
17 apr 2019, 19:57
wardje schreef:
17 apr 2019, 18:01
Als de Post beweert niets te kunnen doen zou ik het allemaal rechtstreeks bij het oud papier gooien, het is niet aan jouw om dat af te handelen voor iemand die te laks is om zijn correspondentie deftig te regelen.
We maken ons allemaal veel te veel zorgen om dingen die een ander zelf moet in orde brengen , dat ze hun problemen zelf oplossen ,het moet zijn dat het die persoon niet interesseert.
Ik vraag mij af wie de info verschafte bij Bpost ! Ik werkte er zelf meer dan 40 jaar en we hebben steeds deze handelswijze gehanteerd ! Doorkruisen en melding : Vertrokken zonder adres ! Achterhouden , weggooien poststukken is trouwens strafbaar ! :!:
Beste Fregat. Bij een niet afdoend antwoord van de postmeester heb ik het ooit anders opgelost. Enveloppe mooi geopend met een briefopener en zo terug in de rode bus aan het postgebouw zelf gedeponeerd. Probleem was ineens opgelost... :lol:
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...