mijngezondheid.net

Vragen/antwoorden betreffende gezond leven en/of uw gezondheid

Antanneke
Lid geworden op: 08 dec 2010, 15:44
Locatie: Lede

16 jul 2018, 16:15

Als ik wil inloggen op "mijngezondheid.net" kom ik op een nederlandse site terecht. 
Vraag ik "mijngezondheid.be" dan kan ik enkel kiezen voor de engelse of franse taal
Wat is hier loos ?

Hopelijk is die site in Belgie al opgestart.

Bedankt voor uw uitleg

Anneke

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

17 jul 2018, 09:33

Is het die site die je bedoelt?

https://www.mijngezondheid.belgie.be/#/login

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

17 jul 2018, 11:34

Afbeelding

Mocht je daar, of ergens anders, naar info zoeken die jou aanbelangt, dan zul je nog enige tijd (maanden, jaren...?) geduld moeten oefenen...
Druk, druk, druk....
En nu ook nog eens warm, warm, pppffff...

Afbeelding

Ze spreken ons overal aan in het Engels, maar het blijft wel...flauw plezant overbetaald en OVERgeschoold overheidspersoneel...

Vandaar, en dat alles zonder excuses...

Geschoold? Waarin?
Triestigaards.

:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

17 jul 2018, 14:23

Met zijn allen protesteren tegen de verengelsing van onze Vaamse maatschappij
Oh jee, ik gebruik het woord Vlaams, seffens word ik nog als militant aanzien van een bepaalde partij waarmee ik absoluut niet wil mee vereenzelvigd worden.

Wij zijn toch met genoeg senioren om onze krachten te bundelen om zoiets tegen te gaan?

Wat mij erop brengt dat ik me dit weekend in De Standaard Weekblad blauw heb geërgerd aan Theo Francken die in een dubbelinterview meer Engels uitdrukkingen wist te gebruike dan er vragen waren. Maar dit terzijde.

Trouwens naast myhealthviewer is er ook nog mypension oh gruwel! 

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

17 jul 2018, 15:24

Helena van Troje schreef: Wij zijn toch met genoeg senioren om onze krachten te bundelen om zoiets tegen te gaan?
 
Zeg dat wel, sinds ± 2008 ging het snel bergaf en vandaag vertaalt zich dat zo:

Afbeelding


Afbeelding
Je kan het checken wanneer je ook maar wil...
Er zijn nog manieren om te checken hoeveel unieke bezoekers nog komen piepen...en lezen.
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
Ice

29 jul 2018, 13:45

Antanneke schreef:Als ik wil inloggen op "mijngezondheid.net" kom ik op een nederlandse site terecht. 
Vraag ik "mijngezondheid.be" dan kan ik enkel kiezen voor de engelse of franse taal
Wat is hier loos ?

Hopelijk is die site in Belgie al opgestart.

Bedankt voor uw uitleg

Anneke
Waarom zou je willen inloggen op een overheidswebsite die jouw toestemming afperst om jouw medische/gegevens te delen in ruil voor de inzage van je eigen dossier waar je recht op hebt en dat bovendien een lege doos blijkt te zijn? 

En die talen? Er zijn steeds meer 'anderstalige' zieken die onze taal niet machtig zijn?
Zal dan binnenkort vast ook beschikbaar gesteld worden in het arabisch?