foto's op usb-stick

Kunst is als liefde en voor een liefde wil ik getuigen. (Marijke de Goey - 1947)

neke12
Lid geworden op: 16 jan 2010, 09:18

19 feb 2015, 21:00

Hallo

Wie heeft het geduld en de kennis om me op een simpele manier uit te leggen,stap voor stap ,hoe ik foto's op een usb-stick zet??

Alvast heel erg bedankt,ik werk nog met windows 7 ,weet niet of dat van belang is.
Zou graag bepaalde foto's en zelfs wat teksten(een paar mails) in een map zetten en die map op een stick.

Maar ik weet niet hoe dus.

mvg
Neke

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

19 feb 2015, 21:42

Stop uw USB stick in een vrije usb poort van de pc.
Wacht tot de pc de stick herkend heeft.
Maak nu eerst een of meerdere mappen op die stick ( foto's zou ik zeker gescheiden houden van muziek of data. Geef die mappen een naam.
Ga nu via de verkenner ( links ziet u een lijst) naar de schijf en map waar de foto's opstaan
Ga op een foto staan, klik rechts. Kopieeren
Ga dan naar de stick en naar de map die u wil
Klik rechts en Plak.
Doe dit met alle foto's.
Als u een bestaande map op de stick wil zetten, dan moet u eerst geen naam aan geven
Ga op de map staan, klik rechts kopieer.
Ga naar de sick, klik rechts en Plak. De map wordt in zijn geheel, met naam en al gekopieerd op de stick.
Als het niet lukt, laat dan weten waar het fout gaat.

hviaene
Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Locatie: Merksem

20 feb 2015, 11:20

neke12,

Ik weet niet waar je woont, maar ik wil ja aanbevelen om in je gemeente/stad eens rond te kijken of er geen kursussen PC gebruik gegeven worden. Daarin zullen dergelijke dingen welaan bod komen, en ik denk dat je er baat bij zult hebben.

neke12
Lid geworden op: 16 jan 2010, 09:18

21 feb 2015, 20:39

Bedankt Paul lamb,ik heb het gedaan...is gelukt,je uitleg was heel erg duidelijk.

En die tip om terug lessen te volgen,ik heb half jaren 90 4 jaar avondcursus informatica gehad,usb sticks werden toen nog niet genoemd.
I dan ook alweer 20 jaar geleden,ik werkte toen met windows 95 dacht ik.
En je moest nog inbellen met je telefoon!

Heb dat ook nooit nodig gehad.
Nu wel en ben echt blij dat het ook gelukt is.

Bedankt.
groetjes
Neke