De On - Line Bikers (2) Het motorrijders forum

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

redtail
Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Locatie: thuis

16 mei 2010, 14:37

zag er mij weer een gezellig ( koud en vochtig) ritje uit,maar wa wil je deze tijd vh jaar :roll: het is nog geen zomer hé mannekes :roll: .
Ik merk ook op dat "den buldog" een fonkel nieuw blits pak aanheeft, awel jong ge staat er goe mee, maar ne toffe gast staat met alles goe hé, zelfs met een sn****s :wink:
Mijn lang WE zag er iets anders uit,nml Dond feestje verjd vrouwtje,Vrijd uitrusten van feestje Dond,zaterd de kelder in en ganse dag aan de CV gewerkt en opgelost....Oeffff ( massa geld uitgespaart!!)vandaag zond ben ik honde sit ,want ons Kim heeft de zondagdienst in de "zoo".Wat een man lijden kan :roll: :wink: :!: Grts RT
Afbeelding

Louke
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Leuven

16 mei 2010, 14:43

Hallo motorvrienden.
Benson je hebt dat weer knap gedaan. Ik ben nog tot 18:30 uur van de muziek blijven genieten want die gasten waren hartstikke goed. Nog even meegeven dat de oudste deelnemer van het jaar 1932 was en de jongste net oud genoeg om te mogen rijden. Chapeau zou ik zo zeggen. :)
Fadre was dus verkeerd als hij dacht dat hij de jongste was en ik de oudste. :lol:
Redtail jij hebt uw rust verdiend zo te zien.:wink:

Groetjes aan iedereen en goede reis aan de wereldreizigers die kortelings vertrekken.

Desperado
Lid geworden op: 19 feb 2010, 09:16
Locatie: Temse

17 mei 2010, 16:20

Yoo Bikers,

Vrijdag 14 mei om 20.15 heeft onze Quinten eindelijk het levenslicht gezien.
Na 6 dagen op zich te hebben laten wachten, is hij uiteindelijk dan toch is komen piepen.
We zullen ons best doen om er ne moto-freak van te maken.
AfbeeldingWe gaan ons best doen om de volgende toer mee te rijden.
Alvast de groetjes voor iedereen op het forum.

Kwik & Flipke :lol:

redtail
Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Locatie: thuis

17 mei 2010, 17:05

Schoen boeleke,dikke proficiat voor de ouders en de groot-ouders :D
RT

PPG
Lid geworden op: 26 jan 2008, 15:21
Locatie: EKEREN

17 mei 2010, 17:26

Hoy Bikers ,

Ben terug van 4 daagjes Elzas .Koud ( 4° - 10°) maar droog , behalve Donderdag in het vertrek .
Guzzike heeft het netjes gedaan , paar duizend KM en da was een goeie start van het seizoen .
Zit wel een nagel(tje) in den band maar hij blijft netjes op spanning , dus voorlopig laten zitten ..

Vanaf nu op zondag ook vrij van sporten en kan al eens mee gaan toeren in de lage landen of iets verder.

Groetjes aan iedereen en sucses en of proficiat met pasgeborenen , verjaardagen, trouwers,honde-sit, nieuw kostuums , nieuwe motos en wa nog allemaal .

PPG :D :D :D
Het is beter rijk te leven dan rijk te sterven .
Wie niet steelt of erft moet werken tot hij sterft

Benson
Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Locatie: Ekeren

17 mei 2010, 18:44

Proficiat Phillip & Astrid

Ferme kerel , pas maar op dat ge uw sleutels goe weg steekt of één van de dagen gaat hij racen met uwen monsterbike . 8) :lol: :roll: Afbeelding
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Softail
Lid geworden op: 31 aug 2007, 22:17

17 mei 2010, 21:51

Allee manne,

Terwijl jullie hier hard werkten om het aantal bikers uit te breiden (proficiat R3T) en "genoten" van het koele frisse weer hier in Belgie, besloten mijn vrouwke en ik, om een paar dagen te gaan afzien in de hitte van Corfu, Griekenland.
Daar 'n motor gehuurd, nou ja, motor, nen Modenas van 175 cc?
Nooit van gehoord, maar voor 'n week voldeed da ding wel.
Afbeelding
Let op de robuuste helm en de degelijke beschermende kledij!

Afbeelding
Toch was dat eigenlijk wel nodig, want die Griekse wegen zijn soms schoon om wa rond te toeren, maar soms ook levensgevaarlijk met de nodige bulten en kuilen.
Afbeelding

De regelmatige stop voor 'n sigaretje, en mijn vrouwke d'r poepke te koelen.
Afbeelding


Uiteraard 'n bitske bijbruinen (reclame voor de Lilac verwijderen)
Afbeelding

En veel, veel terraskes, soms wel zes op een dag.
Afbeelding

Aangezien de Grieken weinig geld hadden, maar wel veel zon, heb ik daar wat van meegebracht voor jullie. kan van pas komen in het volgende weekend hier.
Afbeelding
Softail. :wink:
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking..

Louke
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Leuven

18 mei 2010, 07:26

R3T schreef:Yoo Bikers,

Vrijdag 14 mei om 20.15 heeft onze Quinten eindelijk het levenslicht gezien.
Na 6 dagen op zich te hebben laten wachten, is hij uiteindelijk dan toch is komen piepen.
We zullen ons best doen om er ne moto-freak van te maken.
We gaan ons best doen om de volgende toer mee te rijden.
Alvast de groetjes voor iedereen op het forum.

Kwik & Flipke :lol:
Nogmaals proficiat aan de ouders en de grootouders. Het is een mooi boeleke. Het zal zeker een biker worden, de haarsnit van zijn grootvader heeft hij al. :lol:

Groetjes. :wink:

Softail
Lid geworden op: 31 aug 2007, 22:17

18 mei 2010, 16:58

WELKOM Frankje, in het motorhoekske.

Het lukt al vrij aardig zo te zien.
Afbeelding

Softail.
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking..

Fadre
Lid geworden op: 08 jun 2007, 20:39
Locatie: DEURNE

18 mei 2010, 18:10

Welkom Frankje :D Softail en vrouwke,geniet er maar goe van.De grieken zullen blij zijn dat gij ze wat financieel kom steunen :wink:

Heeft er iemand een ritje in petto voor zondag?Of moet ik weer iets uit mijn mouw schudden?Suggesties?Laat maar komen.
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

Louke
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Leuven

19 mei 2010, 08:16

:D Van mij ook welkom op het forum Frankje. Zoals Softail zegt kan je daar precies al goed mee uit de voeten. Laat je op tijd maar eens horen .:wink:

Groetjes van Louke.

Fadre
Lid geworden op: 08 jun 2007, 20:39
Locatie: DEURNE

19 mei 2010, 13:37

ZONDAG 23 MEI

Rit naar de" Grevelingen"

VERTREK:om 09:30u (bokes meenemen)

Bloemenzaak De Cor
Leugenberg 99
2180 EKEREN

Met:
PPG
Buldog
Fadre
?
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

Desperado
Lid geworden op: 19 feb 2010, 09:16
Locatie: Temse

19 mei 2010, 18:56

:cry: Ja, das zonde.... wij zitten van zaterdag tot en met maandag in de Ardennen met de moto.
k' Zou zeggen, kom is tot daar gereden de zondag hé.
We zitten in Oberhausen, Burg-Reuland, Hotel Weiss.
Pleisterplaats van de 1000 bochten, de die hards zullen da wel kennen :P
Zal wa ver zijn hé, is ongeveer 210 km langs autostrade, die je het grootste gedeelte van de weg moet nemen.
Oude baan zit je al rond de 300 km, en dan nog terug naar huis.
Lijkt me een beetje teveel voor een dagtripje.
Maar we zullen kaartjes van het hotel meebrengen, is echt de moeite.
Amuseer jullie alvast, en tot de volgende... zal zien dat het volgende tripke eentje uit mijn mouw is.

Grtz, Kwik @ Flipke

redtail
Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Locatie: thuis

19 mei 2010, 22:42

R3T schreef::cry: Ja, das zonde....( Zou ik ni durven zeggen,....wel één van de mooiste streken die wij Belgen bezitten al is de grens dicht bij) wij zitten van zaterdag tot en met maandag in de Ardennen met de moto.
k' Zou zeggen, kom is tot daar gereden de zondag hé.
We zitten in Oberhausen, Burg-Reuland, Hotel Weiss.
Pleisterplaats van de 1000 bochten, de die hards zullen da wel kennen :P
Zal wa ver zijn hé, is ongeveer 210 km langs autostrade, die je het grootste gedeelte van de weg moet nemen.
Oude baan zit je al rond de 300 km, en dan nog terug naar huis.
Lijkt me een beetje teveel voor een dagtripje.
Maar we zullen kaartjes van het hotel meebrengen, is echt de moeite.
Amuseer jullie alvast, en tot de volgende... zal zien dat het volgende tripke eentje uit mijn mouw is.

Grtz, Kwik @ Flipke
:roll:

Louke
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Leuven

20 mei 2010, 10:39

Ik heb er wel zin in om met de drie musketiers mee te rijden op 23 mei naar Grevelingen. Als ik er op het vooropgestelde vertrekuur niet ben wacht dan echter niet op mij.

Groetjes.