De On - Line Bikers (3) Het motorrijders forum

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

Benson
Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Locatie: Ekeren

16 mei 2011, 09:28

Zo te zien niemand want er komt geen reactie :roll:
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

skydiver
Lid geworden op: 23 dec 2007, 11:47
Locatie: Berlare

16 mei 2011, 10:08

Fadre,
Nog vele jaren gezond en wel de baan op zeker!!!!
Grtjs Luc-Nadia.

redtail
Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Locatie: thuis

16 mei 2011, 15:05

Kalieber schreef:Fadre , nog een dikke proficiat met je verjaardag . Wel een beetje laat maar beter laat dan nooit .
Ik heb nog een mooi ritje op mijn GPS staan door Limburg en een stukje Antwerpen , als er interesse is het zijn allemaal klein baantjes , dus niet te snel .
Steeds zin! Zit dit weekend wel voor 3 d met de motor in Fr La Loraine .
Als het past ben ik er bij :!:
RT :wink:

Benson
Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Locatie: Ekeren

18 mei 2011, 16:41

PPffffffffffffffffffff herstelling motor nog altijd ni klaar kan dus voorlopig nog ni mee gaan rijden .

Normaal vertrok ik met de motor op 11 juni voor 10 dagen naar Nederland -Apeldoorn , dat was al vastgelegd maar dat zal nu met de auto zijn daar Monique niet meer op de motor mag .

Wou eventueel daardoor een can - am of motortrike bijkopen met armleuningen of een gordel voor haar , maar is ni te doen want een driewieler verzekeren ze niet omnium , wel voor diefstal en brand maar dat kost dan zo maar even bij de 1900 euro per jaar .
En bovendien kost zo'n ding tussen de 22000 en 28000 euro dan zal ik eerst de lotto moeten winnen :roll: 8)
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

18 mei 2011, 16:54

Benson schreef:En bovendien kost zo'n ding tussen de 22000 en 28000 euro dan zal ik eerst de lotto moeten winnen...


Is uwen "bijpas" niet groot genoeg? :wink: :wink:


Mvg,
P.Siemons

PPG
Lid geworden op: 26 jan 2008, 15:21
Locatie: EKEREN

18 mei 2011, 17:15

Seffens jongste MG gaan halen in garage voor gewoon onderhoud en nieuw achterbandje( nagel erin ) Gewoon omwisselen en oudste MG binnendoen in garage ook voor gewoon onderhoud .
( en ni tussen de regels lezen he ) .

Ben juist terug van Malta en ben een ervaring rijker .

Met open speed - bootje op stormzee tegen windkracht 8 - 9 gevochten en golven van 5 à 6 meter hoog en zonder zwemvest of life- line .
Is zoals 1,5 uur op de rail-way maar dan iets heviger en veel natter .Heb liters zeewater gedronken en bont en blauw van het op en neervallen in de boot met vasthouden aan de reling .
Zelfs onze stuurman ( local) was er ni gerust in .Zijn familie stond hem op te wachten bij het aanleggen buitengaats ( op een rotsformatie gesprongen ) want wij mochten de haven niet binnen voor te gevaarlijk ???.

Da was straffer dan moto - rijden

PPG


8O 8O 8O 8O 8O
Het is beter rijk te leven dan rijk te sterven .
Wie niet steelt of erft moet werken tot hij sterft

redtail
Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Locatie: thuis

18 mei 2011, 19:35

PPG schreef:Seffens jongste MG gaan halen in garage voor gewoon onderhoud en nieuw achterbandje( nagel erin ) Gewoon omwisselen en oudste MG binnendoen in garage ook voor gewoon onderhoud .
( en ni tussen de regels lezen he ) .

Ben juist terug van Malta en ben een ervaring rijker .

Met open speed - bootje op stormzee tegen windkracht 8 - 9 gevochten en golven van 5 à 6 meter hoog en zonder zwemvest of life- line .
Is zoals 1,5 uur op de rail-way maar dan iets heviger en veel natter .Heb liters zeewater gedronken en bont en blauw van het op en neervallen in de boot met vasthouden aan de reling .
Zelfs onze stuurman ( local) was er ni gerust in .Zijn familie stond hem op te wachten bij het aanleggen buitengaats ( op een rotsformatie gesprongen ) want wij mochten de haven niet binnen voor te gevaarlijk ???.

Da was straffer dan moto - rijden

PPG


8O 8O 8O 8O 8O
Heb je zo ongeveer een gedacht van de gemiddelde snelheid :?: :oops: :lol:

Softail
Lid geworden op: 31 aug 2007, 22:17

18 mei 2011, 21:30

redtail schreef:[Heb je zo ongeveer een gedacht van de gemiddelde snelheid :?: :oops: :lol:
Man man, wat ne lolbroek, steeds maar weer op zoiets terugkeren, en om lol te maken over de rug van andere mensen. Heel het forum ziet wat voor klein kinneke dat ge eigenlijk bent, de naam motorrijder zeker nie waardig. :evil:

Afbeelding
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking..

redtail
Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Locatie: thuis

18 mei 2011, 22:03

Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking.. :roll:

Benson
Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Locatie: Ekeren

19 mei 2011, 09:10

:oops:
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

BIKERCAT
Lid geworden op: 04 nov 2007, 21:12
Locatie: on the best side of the river

19 mei 2011, 18:51

Vandaag voorwiel er uit gedaan en nieuwe band laten leggen(pirelli) voor op reis eind juni naar het zwarte woud.Morgen terug monteren en gaan testen. :lol: :lol: Benson nog wat moed,da komt wel klaar.Geduld is een schone deugd (zegt men). :P :P

Desperado
Lid geworden op: 19 feb 2010, 09:16
Locatie: Temse

20 mei 2011, 19:22

:lol: :lol:

Kalieber
Lid geworden op: 22 nov 2007, 19:30
Locatie: Niel bij As

21 mei 2011, 22:11

Ik heb liever een zaterdag voor een rit . De meesten hebben toch pensioen dus eigenlijk kan dat geen probleem zijn .

PPG
Lid geworden op: 26 jan 2008, 15:21
Locatie: EKEREN

23 mei 2011, 08:36

Kalieber schreef:Ik heb liever een zaterdag voor een rit . De meesten hebben toch pensioen dus eigenlijk kan dat geen probleem zijn .
Kalieber ,

Er zijn zelfs gepensioneerden die moeten werken op zaterdag , dus .......????

PPG :( :(
Het is beter rijk te leven dan rijk te sterven .
Wie niet steelt of erft moet werken tot hij sterft

Benson
Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Locatie: Ekeren

23 mei 2011, 16:27

Ja het is altijd moeilijk om iedereen met een rit mee te laten rijden .

Voor den ééne is het beter op ne zat- en den andere ne zondag daar moeten we ons nu eenmaal bij neerleggen ik weet dat het voor Kalieber meestal zondags ni gaat .

Het is heel eenvoudig , wil er iemand een rit organizeren zet hij er gewoon een dag en datum op en wie kan rijd mee.

Is er die datum door omstandigheden te weinig volk om mee te rijden kan het altijd naar een latere datum verschoven worden of de rit word later nog eens gereden met meer volk en andere mensen er bij die dan wel kunnen .

We zijn met te weinig om hier moeilijk over te doen want anders word er nooit gereden en dat is de bedoeling niet :roll:
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.