De mooiste plekjes om te gaan wandelen

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

josh-andre
Lid geworden op: 21 mei 2005, 18:29
Locatie: vlaanderen

07 dec 2013, 21:26

Ja Pastoor, dan zal u peer wel kennen...!
Zie eens naar de foto van het kerkpark zie je mij op het bankje zitten
Markzicht zeer wel mijn coffie hoekje...
Op zondag vertroef ik aan het vliegveldje in zwartberg op de fiets...bij mooi weer...
Met de groeten josh-andre
Afbeelding

pastoor
Lid geworden op: 19 mar 2005, 21:55
Locatie: Hoeselt, White House

08 dec 2013, 01:54

PB verstuurd.
Sudoku, wijntjes proeven, genieten.

josh-andre
Lid geworden op: 21 mei 2005, 18:29
Locatie: vlaanderen

16 dec 2013, 21:58

De mooiste kerstversiering in Peer bevind zich in de kwikstraat..
Mooi om te zien..
Afbeelding

josh-andre
Lid geworden op: 21 mei 2005, 18:29
Locatie: vlaanderen

06 jan 2014, 16:47

Een leuk stadje om te wandelen is in Peer...overhet fietspaden langs de omleidingsweg-knaapstraat-monsheide-Mohem-de kippen-enz
gezellig een bakje koffie aan de sky-piste...deusterstraat.
Afbeelding

josh-andre
Lid geworden op: 21 mei 2005, 18:29
Locatie: vlaanderen

08 jan 2014, 07:52

Mooi weertje gisteren en het was lekker weer om te gaan fietsen...electrich dan,,,want er was wel wat wind tussen Bree en Bocholt langs het kanaal..
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Tot in Bocholt op de boot,,daar is er koffie met wafels.

zotspook
Lid geworden op: 25 aug 2005, 15:14
Locatie: limburg

11 jan 2014, 16:24

In de Voerstreek al eens geweest? En erachter liggen prachtige kleine dorpkes om eens te verkennen, zoals Plombiéres : ancien site de minier een pracht van een zinkreservaat, zoals ook in Kelmis of La Calamine in het natuurreservaat van Altenberg -Vieille Montagne of Gemmenich met het drielandenpunt, Hergenrath met z'n bloemen en kasteel de Eyneburg, Montzen met kasteel de Graaf Streverdorp, Maastricht de St Pietersberg met de grotten en de kalkflora, Kanne en het kasteel, Genoelselderen met het wijnkasteel, Stavelot met de abdij en het museum van de formule één, Valle Dieu met de abdij. Hier zijn er foto's op deze sites te zien, http://www.mijnalbum.nl/Album=FKI4LM4F , http://blog.seniorennet.be/uitstapjes/ , http://www.mijnalbum.nl/Album=38WIYCXS , http://www.mijnalbum.be/Album=YSCRAYE3 , ook in de Voerstreek St Pieters, met het kasteel, St Maartens en Graven Voeren , Moelingen, Teuven, en Remersdaal, Moresnet Chapelle een bedevaartsoord, en de grote spoorwegbrug, Slenaken, Beutenaken, in Nederland vlak langs de Voerstreek, Sippenaken, enz....Op deze plekken kan je is heeeeeerrrrllllllllijk van de stille natuur genieten en het is gratis.
Ook ik wil is graag komen kennis maken met het seniorennet ik ben al zelf over de vijftig tja een oud spook he ! of wat dacht je en ik werk ook bij senioren en heb altijd veel interesse ervoor gehad

zotspook
Lid geworden op: 25 aug 2005, 15:14
Locatie: limburg

11 jan 2014, 17:46

Ook in Koersel, binnendoor van Hechtel via Spiegelspaai naar Koersels kapelleke, Eksel het Hoksent en binnendoor naar Peer via het Molhem, of in het dialekt het (mullem). Het park der lage kempen in Eksel, of nog genoemd het Pijnven, Hechtel de Duinen en het geheim kerkhof, Borgloon met de abdij van Kerniel, het Schulens meer, Kiwit Hasselt, de kinderboerderij, het Hobos in Overpelt, Domein Nieuwenhoven tussen Kortenbos en St. Truiden, een pracht natuurreservaat, Herk de Stad en het Olmenhof, de mombeekvallei, tussen Hasselt en Alken, het dorpke Aubel in Wallonie, Het park der hoge kempen, in Maasmechelen. Het Aachenerwald aan het drielandenpunt tussen Aken, Gemmenich en Kelmis. Het witte stadje Thorn nabij Kessenich in Nederland, het mooie stadje Rekem.
Ook ik wil is graag komen kennis maken met het seniorennet ik ben al zelf over de vijftig tja een oud spook he ! of wat dacht je en ik werk ook bij senioren en heb altijd veel interesse ervoor gehad

josh-andre
Lid geworden op: 21 mei 2005, 18:29
Locatie: vlaanderen

11 jan 2014, 19:39

Ja erg leuke plekjes de meeste ken ik al van fietsen..zeker in Limburg..
Maakt u ook wel eens een foto...?
zeker uit de voerstreek...
bedankt groeten
Afbeelding
Groeten uit Peer markt

josh-andre
Lid geworden op: 21 mei 2005, 18:29
Locatie: vlaanderen

12 jan 2015, 18:51

De natuur Op het hoksem in Eksel..
Mooie omgeving om te gaan wandelen..En in exkselhof staat de koffie klaar.
Afbeelding

josh-andre
Lid geworden op: 21 mei 2005, 18:29
Locatie: vlaanderen

16 jan 2015, 16:04

Ook in de wintermaanden is het gezellig vertroeven in Midde Limburg..
zoals Bokrijk en Kelchterhoef,gezellig wandelen enz.
En de terasjes zijn open..
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

sendi
Lid geworden op: 17 jan 2015, 12:14

17 jan 2015, 12:18

Amsterdamse Bos is ook wel een mooie alternatief om te gaan wandelen.

josh-andre
Lid geworden op: 21 mei 2005, 18:29
Locatie: vlaanderen

17 jan 2015, 17:54

Amsterdamse Bos is ook wel een mooie alternatief om te gaan wandelen.
Sendi dan is dat in het nederlandse Amsterdam..ik ken daar wel de Amsterdamse waterleidingduinen..Dick stuurd me wel eens foto's vandaar..
http://amsterdamsewaterleidingduinen.weebly.com/
groetjes he'

theor950
Lid geworden op: 13 feb 2015, 17:17

07 mei 2015, 14:10

Jammer geen uitleg erbij , plaats en dergelijke .

josh-andre
Lid geworden op: 21 mei 2005, 18:29
Locatie: vlaanderen

08 mei 2015, 20:15

ja theor,,
Maar kom eens naar stadje Bree..
En zet uw auto aan de kannaalkom..
Ik kan dat langs het kannaal wandelen tot in Lommel..en langs de andere kant terug..en elke gemeente die uw tegen komt ga je bezoeken..
Neem dan wel uw tentje mee..
Afbeelding Afbeelding

josh-andre
Lid geworden op: 21 mei 2005, 18:29
Locatie: vlaanderen

22 mei 2015, 19:44

Ik vertrek in stad Bree langs het kanaal naar Gemeente Overpelt..
Daar ga je ergens overnachten,om de volgende dag terug via de andere kant van de kanaal te wandelen naar Bree..

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding