DE ON-LINE BIKERS(topic bewaren)

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

Benson
Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Locatie: Ekeren

21 sep 2009, 08:33

Hallo on - line bikers

zaterdag 3 october rijden de friends hun 7de rit en deze gaat richting Scherpenheuvel

We komen weer samen aan het rond punt te Wommelgem om 8u30 , vertrek 8u45 naar het clubhuis van de friends

Breng uw goed humeur mee ,een volle tank en droog weer .

Wie rijd er al mee :

- jas
- Benson
- Redtail
- Spabroek
- den buldog
Wie nog

Laat wel een bericht op het forum zodat we weten op wie we moeten wachten.


Beste Friends,

Langs deze weg nodigen wij al onze vrienden uit op onze 7 de rit: Scherpenheuvel
Wanneer : Zaterdag 3 oktober 2009
Samenkomst: 9 uur
Vertrek om: 9 uur 15 min
Vertrek : Cafe Familia
Adolf Mortelmansstraat 18
2160 Wommelgem

Ritverantwoordelijke: Jef Vleminx & Danielle
Jef.vleminx@yahoo.co.uk
Jef 0475/311254
Danielle 0474/570066

Voor een drankje en een hapje zijn de nodige stopplaatsen voorzien.
We rijden veilig en ons moto is “ samen uit, samen thuis”
Een prettige rit gewenst en iedereen is welkom.

Namens “ The Friends” Jan & Godelieve – Rudy & Myriam – Jef & Danielle – Mon & Mia

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Benson op 25 sep 2009, 09:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Benson
Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Locatie: Ekeren

21 sep 2009, 16:46

Hallo One - Line Bikers

gisteren was het een prachtige rit , de mannen van Grobbendonk hadden weer werk gemaakt van het griezeltreffen.

Ik was afgesproken aan de Leugenberg om samen naar Wommelgem te rijden en het was toen ik daar aankwam nog een beetje fris en mistig maar odul en den buldog met zijn nieuwe aanwinst stonden mij daar al op te wachten

Afbeelding

Afbeelding

Aan het rond punt aangekomen werden we daar al opgewacht door Frans en lucienne ,kwik & Flipke en vrienden van deze laatste kwamen er ook nog bij zodat we met 8 moto's en 12 personen waren om naar het griezeltreffen te gaan .

Afbeelding

En je ziet dat wij motorrijders gezonde natuurliefhebbers zijn , eerst aan een plantenzaak en dan bij een groente en fruitboer bijeen gekomen.

Afbeelding

Den buldog was hierboven met zijne natte vinger al aan't voelen van waar de wind kwam , maar dat bleek niet nodig want in de loop van de dag trok het helemaal open en hebben we prachtig weer gehad om te toeren.

Toen we dan aankwamen in Grobbendonk was Bandido er ook al en dachten we dat er truckers ook meereden maar het was hun parking die we mochten gebruiken om de motors te stallen en dat was nodig want we waren zeker niet alleen en er stonden hier en daar prachtige en speciale motors tussen .

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De motor hier onder stond voor mij echt op de ideale plaats om een prachtige foto te maken

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ja en terwijl die mannen het daar aan't uitleggen waren had ik de kans om nog wat foto's te maken

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tussendoor natuurlijk ook gaan inschrijven en iets gedronken.

Afbeelding

Afbeelding

Bij de eerste controlepost kwam ons Monique die al de inschrijvingen liet afstempelen even St Niklaas spelen met wafels die ze daar had gekregen.

Afbeelding

Afbeelding

En nog enkele foto's gemaakt van wat daar stond te blinken.

Afbeelding

Afbeelding

Tussendoor met de hulp van iemand die mee reed en de buurt kende een frituur opgezocht om de inwendige mens te versterken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bij de 2de controlepost ook gezellig samen iets gaan drinken , bij de derde alleen een stempel gaan halen want anders bleven we naar het toillet lopen met een volle blaas.

Afbeelding

Terug aangekomen aan het vertrekpunt nog even iets gaan drinken en wat nagepraat en dan afscheid genomen om na een geslaagde rit weer huiswaarts te keren.

Afbeelding

Terwijl Odul eens checkt hoeveel kilometers we gedaan hebben is den buldog het zweet van zijn schedel aan't vegen.

Afbeelding

Van deze motor was de koplamp in een helm ingebouwd.

Afbeelding

Afbeelding

En op deze laatste foto is onzen buldog aan't zien of hij nog genoeg geld heeft om te gaan tanken anders moest hij hier den afwas gaan doen. 8) :lol:

Tot de volgende keer en dat we samen nog veel kilometers mogen doen.
Laatst gewijzigd door Benson op 25 sep 2009, 10:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

den buldog
Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
Locatie: kapellen

22 sep 2009, 17:44

hey Motards
den Buldog rijd zaterdag 26/09 naar de ardennen wie gaat mee
plaats van afspraak volgt nog naar gelang wie mee gaat ?
ik stippel wel een tourke uit
groetjes :twisted: :lol: :wink:

redtail
Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Locatie: thuis

23 sep 2009, 14:07

Tof initiatief Buldog,
ik kan vrijdag maar iets definitiefs beslissen :idea: :wink:
RT

Benson
Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Locatie: Ekeren

24 sep 2009, 09:37

Denk dat het al direckt veel km en veel autostrade word om met mijn elleboog te doen.

Ik wou eigenlijk naar dat treffen in St Job gaan want dat kunt ge zowel zaterdag als zondag doen en ons Monique is ook thuis die doet ni graag autostrade .

Afbeelding
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Louke
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Leuven

24 sep 2009, 15:22

Hallo de bikers
Ik zie dat den buldog zinnens is de Ardennen in te rijden. Misschien hebben jullie hier dan iets aan: http://www.point2leuven.be/nieuws.html?id_news=59
Deze rit wordt door de Leuvense motorclub MTL gedaan op 4-10-2009, maar aangezien dat je de route eenvoudig kan downloaden kan je die rijden wanneer je wilt. Je hoeft dan zelfs niet vanaf het normale vertrekpunt te vertrekken.
P.S. tof machien Buldog.
Veel motorplezier en spoedig herstel aan de lijdende gekwetsten.
Groetjes.

odul
Lid geworden op: 08 jan 2007, 21:08
Locatie: Kalmthout

24 sep 2009, 19:57

hey motards
Buldog heb wel zin om mee naar de ardennen te rijden,tenminste als ik mag met mijn brommerke. :roll:
Laat maar iets weten
Groetjes
Ludo

den buldog
Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
Locatie: kapellen

24 sep 2009, 21:04

hey odul
geen probleem maat ik zet morgen wel het vertrekuur op het forum
groetjes :twisted:

odul
Lid geworden op: 08 jan 2007, 21:08
Locatie: Kalmthout

24 sep 2009, 22:03

Hallo vrienden

Op 20/09/2009 stond het Griezeltreffen op de agenda.Was vorig de eerste editie en was een ongelooflijk succes qua opkomst,een mooie rit en fantastisch weer,dus dit jaar er weer naartoe:
het weer was in de morgen frisjes maar niet getreurd naar de middag trok het open en was het een aangenaam weertje om te toeren
dan de rit,awel ik moet die gasten proficiat wensen was een schitterende rit langs kleine baantjes en uitstekend bewijzerd.
We waren met acht motoren op de afspraak en twaalf personen,was weer een toffe bende en hebben een schitterende dag beleefd,Filip had een paar vrienden meegebracht die we meteen bevorderde tot spoorzoekers.Ze hebben ons feilloos het parcour laten rondrijden,bedankt,welkom in het clubje en ik hoop dat jullie je geamuseerd hebben.De bekers ja,daar vielen we buiten de prijzen.We waren te oud om de jongste te zijn,te jong om de oudste te zijn.Maar niet getreurd het plezier dat we beleefden aan de rit is meer dan een beker waard.

Groeten
Ludo :)



Afbeelding
afspraak aan de Leugenberg met Buldog,Benson en Monique
Afbeelding
toch even Buldog zijn nieuw speeltje laten bewonderen
Afbeelding
en Benson wilde niet achterblijven,hij had ne nieuwe bijrijder
Afbeelding
Buldog en Benson zijn het precies niet eens met de rest
Afbeelding
Frans en Lucienne,allee hoe moeten wij hier nu tussen die moteren uit
Afbeelding
even goeie dag zeggen
Afbeelding
een babbeltje doen
Afbeelding
en dan stilaan klaar maken voor ons vertrek naar Grobbendonk
Afbeelding
waar Bandido ons al goedgemutst stond op te wachten
Afbeelding
en SURPRISE Roodkapje was er ook aanwezig
Afbeelding
maar ze was niet alleen,ze was vergezeld van een vriend
Afbeelding
in 't Laak van toen was er een controle voorzien
Afbeelding
dus tijd om even af te stappen
Afbeelding
en de kans om iets te drinken of een babbeltje te doen
Afbeelding
en zo komen we terug aan ons vertrekpunt
Afbeelding
waar we in de sporthal nog iets konden eten of drinken en nakaarten over de voorbije dag en rit.

Benson
Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Locatie: Ekeren

25 sep 2009, 09:26

Hallo odul mooie foto's en verslag


Mannen ik heb een bericht van redpoppy gekregen dat het hier te zwaar word en dus open ik een nieuwe topic voor de On Line Bikers !!!

Het is wel zo denk ik dat je er nu zelf eerst iets zal moeten in plaatsen om een mail te krijgen als er daar nieuwe berichten in gezet worden .

De oude word afgesloten maar je kan die altijd terug opzoeken om er eens te gaan lezen of om naar de geplaatste foto's te gaan kijken.

Afbeelding

Afbeelding
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.