DE ON-LINE BIKERS(topic bewaren)

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

Benson
Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Locatie: Ekeren

05 sep 2009, 18:05

Als 't zo ver moest komen zullen we u wel oppikken Fadre en den Odul brengt dan wel een paar kilo van die peperkes mee :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Afbeelding
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

redtail
Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Locatie: thuis

05 sep 2009, 20:11

Hey Spabroek,
welkom bij de over datum produkten :lol:
Waar haalde in g*dsnaam diene nickname vandaan :?: ( verklaar :roll: )
grts
RT

Softail
Lid geworden op: 31 aug 2007, 22:17

05 sep 2009, 20:47

Hey Spabroek,

Welkom hier in da motorhoekske.
Afbeelding
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking..

Spabroek
Lid geworden op: 05 sep 2009, 09:14
Locatie: Deurne

05 sep 2009, 23:18

Redtail ne nicknaam zoeken is ni altijd gemakkelijk ik heb er een die ik gewoonlijk gebruik maar deze kon ik hier ni gebruiken daar deze maar 2 karakters langs is en bij seniorenet moet die 3 karakters hebben dus kon ik LI niet gebruiken.
De nickname Spabroek komt van de afkorting Spartans Broemer Klub en wa is da nu, wel ik zit in de Baseball wereld en de club waar ik steeds naar toe ga is Deurne Spartans baseball en softball club en daar zijn we ongeveer met een 12 tal met een motor die soms ook gaan toeren. Voila se.
:oops: :oops:

redtail
Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Locatie: thuis

06 sep 2009, 08:55

Goe gevonden :!:
je moet er maar opkomen,daar is deftig over nagedacht :wink:

Ik wens jullie een mooie en veilige rit toe :wink:
En de fotooowkes zullen wel volgen hoop ik, want één van de twee journalisten is er bij...zo doende :idea:

RT

Spabroek
Lid geworden op: 05 sep 2009, 09:14
Locatie: Deurne

07 sep 2009, 21:01

Mijn eerste ervaring was zeer, zeer possitief. Goede organisatie zeker wat betreft het rijden met wegkapiteins. Voor mij dus een geslaagde zondag en zeker voor herhaling vatbaar.
Voor de volgende rit indien het weer het toelaat ben ik weer van de partij.
Zal proberen nog een paar vrienden mee te brengen en ben zeker dat zij ook zullen blijven komen.

Bendankt aan alle voor de warme ontvangst.
Groetjes en tot sinds

redtail
Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Locatie: thuis

09 sep 2009, 16:36

Hopelijk kan dat zo blijven na je 2de of 3de ervaring :twisted: want ik kan je verzekeren.....er staat je nog wat te wachten :roll:
DE Drie B's Benson,Bandid,Buldog en vooral Fadre & PPG... :roll: :roll:
sterkte :twisted:
Grts,
RT

den buldog
Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
Locatie: kapellen

09 sep 2009, 17:11

hey motards
vooreerst welkom aan de Spabroek in onze zotte bende ( den ene al wa erger dan den andere) maar we accepteren mekaars gebreken en mankementen . de LEON kan zijne ledenlijst met de moto's veranderen
want bibi heeft nen andere brommer
vrijdag vertrekken we naar zee voor een weekje ontstressen, eten , drinken , wandelen en terug eten , drinken enzo voorts
Afbeelding
gr den buldog

PPG
Lid geworden op: 26 jan 2008, 15:21
Locatie: EKEREN

09 sep 2009, 18:23

Hey Spabroek ,

Eerst ook welkom in de groep grijze motards , en soms nog minder dan grijs .
Ge moet u ook ni te bang laten maken van de RT .Ik kan u verzekeren dat hij ook voor ambiance kan zorgen . :roll: :roll: :roll:
Aan alle andere : Ik ben voor een dag of 4 weeral weg naar de duitse heuveltjes , hopelijk deze keer zonder brokken .Ze zullen mij weeral zien komen .Alle twee de Guzzis zijn in orde , dus ik kan verder. :wink: :wink: :wink:
Allemaal de groeten en ook veel rijplezier dit komende week-end , het zal droog blijven zegt Frankske alhoewel hij vind dat het moet regenen .
Daaaaaaaaaaaaaaaaaag :D :D :D :D
PPG

jas
Lid geworden op: 14 aug 2009, 18:06

09 sep 2009, 20:10

ppg niet vergeten he voor morgen .verzamelen in BARCHON he :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

odul
Lid geworden op: 08 jan 2007, 21:08
Locatie: Kalmthout

10 sep 2009, 10:09

Hey mannen
Wat nu Buldog uw chopperke ingeruild,in ieder geval veel rijplezier met uwe nieuwe aankoop.
PPG veel plezier op je trip naar de duitse heuvels en geniet ervan.
En nu ga ik proberen een verslagje te geven van afgelopen zondag.
06 september 2009 Ons ritje Zeeland met motoclub "the Friends"
Afspraak op het rondpunt van Wommelgem met Luc,Nadia,frans en Lucienne.Vandaar naar het clublokaal van de Friends,nog even de tijd om een koffie te drinken en kennis te maken met Luc(Spabroek).En dan tijd om te vertrekken,langs de A12 en dan richting Goes waar op de markt de american days waren.Dus wij ons machientjes maar geparkeerd tussen al die Harleys en al dat moois bekeken wat er stond van moto en auto.Buldog uw goesting zal er wel bijgestaan hebben en terwijl we op een terrasje zaten te genieten van een drankje kwamen ze vragen om onze blikvangers te verzetten en dan zijn we maar ineeens vertrokken.Dan ging het richting zeelandbrug en zo naar Renesse waar we de tijd namen om te eten en een wandelingetje.Daar waren dan de festiviteiten rond de dweil- en showorkesten,ge moet er maar opkomen.Verder ging het dan over de afsluitdijk naar midddelburg waar nog tijd was om even rond te kijken en iets te drinken en dan was het tijd om terug op huis toe te gaan.Het was weer een mooie rit,'s morgens licht bewolkt en frisjes maar later op de dag liet het zonnetje zich toch van zijn mooiste kant zien.De rit was weer uitstekend begeleid door wegkapiteins,proficiat voor de mannen van de Friends en bedankt voor het gezelschap en tot op de volgende afspraak.
Groeten
Ludo :)

en nu nog enkele foto's
Afbeelding
Nadia had er ene zien lopen en die had ne schone Harley
Afbeelding
Aankomst op de markt van Goes
Afbeelding
Luc (Spabroek)
Afbeelding
een verzameling Harley Davidson
Afbeelding
Buldog ge had erbij moeten zijn jong
Afbeelding
american dreamcars
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
amerikaanse Mack truck
Afbeelding
een pulling wedstrijd car
Afbeelding
onze motokes gestald in Renesse
Afbeelding
alles even opbergen
Afbeelding
Frans en Lucienne
Afbeelding
het was ambiance in Renesse
Afbeelding
een van de orkesten op het podium
Afbeelding
Luc vraagt zich af waar hij in terechtgekomen is
Afbeelding
Luc,Lucienne,Nadia,Frans en Luc
Afbeelding
Het kerkje van Renesse
Afbeelding
de Jan Breydel in het haventje van Middelburg
Afbeelding
Luc,Lucienne en Nadia
Afbeelding
Luc,Ludo en Frans
bij een laatste verfrissing en dan terug naar huis

redtail
Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Locatie: thuis

10 sep 2009, 17:17

Knap verslag Odul...journalistiek is echt u ding :wink:

PPG goede reis gewenst en vele veilige km's , vertrekken met Guzi 1 en mss Guzi 2 al ergens in het midden van het traject stallen :roll: :idea:
tot volgende ,
RT

Benson
Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Locatie: Ekeren

11 sep 2009, 13:11

Hey bikers

verdorie hé had ik er maar kunnen bij zijn zeg al die knappe moto's en auto's gemist . Knappe foto's .

Ja niks aan te doen ik zat hier thuis mé mijnen arm omhoog .

Het gaat al wat beter ,minder pijn en de elleboog is al wat los aan 't komen .

Den Buldog zijn machien ingeruild voor nen andere nu ga ik hem ni meer kunnen volgen mé mijn shopperke .

En Spabroek zijn eerste rit goed meegevallen , ja die begeleiding met de friends is natuurlijk gemakkelijk bij een rit , met een rit van de on-line bikers hebben we dat natuurlijk niet .

Nog een fijn weekend en tot later .

Afbeelding
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Benson
Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Locatie: Ekeren

11 sep 2009, 13:27

Verplaatst naar volgende blz.
Laatst gewijzigd door Benson op 12 sep 2009, 16:06, 2 keer totaal gewijzigd.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Spabroek
Lid geworden op: 05 sep 2009, 09:14
Locatie: Deurne

12 sep 2009, 08:25

Hallo bikers

Ik kan er spijtig genoeg niet bij zijn, ben op verlof.
Indien de rit op 3 oktober doorgaat en de weergoden het toelaat ben ik wel van de partij.

Kan er mij iemand vertellen of er website bestaat van the friends ??

Goetjes en veel rij plezier.