DE ON-LINE BIKERS(topic bewaren)

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

Spabroek
Lid geworden op: 05 sep 2009, 09:14
Locatie: Deurne

12 sep 2009, 09:58

Ik heb ook nog een paar fotokes van de 6e rit zeeuwse dijken en sluizen.
Aangezien ik ze niet kan uploaden op SeniorenNet hier de URL waar jullie ze kunnen vinden.

http://gallery.me.com/luc.impens#gallery

Groetjes

Benson
Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Locatie: Ekeren

12 sep 2009, 15:58

Hey Spabroek

ik weet niet of the friends al een website hebben dit is nog en jonge motorclub die pas vorig jaar opgericht is maar als je vorige maal aan de Mon jouw gegevens hebt doorgegeven krijg je wel een bericht voor de volgende rit.

Afbeelding
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Benson
Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Locatie: Ekeren

12 sep 2009, 16:03

Verzet naar volgende blz.
Laatst gewijzigd door Benson op 15 sep 2009, 16:50, 3 keer totaal gewijzigd.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Benson
Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Locatie: Ekeren

12 sep 2009, 16:36

De volgende motorfanaten zitten op het motorrijders forum

Bandido : Jef & ? ( Suzuki Bandit 1200 cc )
Benson : Leon & Monique ( Suzuki Intruder Volusia 800 cc )
Big Max : ? ( H.D. Electra glide classic)
Cozy : ? (Honda Schadow C5 )
Danny Bassy : Danny & ? ( BMW R1200RT )
den buldog : Jef & Liliane ( Honda Dauville )
Fadre : Louis & Suzy
Fons : ??????
Frans & Lucienne ( Honda Pan )
Jaeck : ? ( Faser S2 )
fjr : Leon & Rita ( Fjr 1300 & Bandit 1200 )
Kalieber : Jan & ? ( Yamaha 1300 FJR + oldtimer : Jawa 350 cc )
Kwik & Flipke : Philip & Astrid ( Kawasaki 1400 cc )
Ladydriver : ? ( H.D Fatboy )
Louke : Louis ( Scooter Yamaha T-Max 500 cc )
Magnus : ? ( Honda Pan )
Mazo : Martin & Chris ( Kawasaki Vulcan 800 cc )
Odul : ludo & Yolande ( Burgman 400cc )
PPG : Cois & Anita ( Moto Guzzi California 1100 cc )
redtail : Ronny & Marina ( BMW 1200 GS )
rhorho : ? ( Honda Deauville 650 cc )
Roadking : ? ( H.D Roadking )
Rolija : ? ( Scooter 100 cc )
???????? : Ronny & Sandra ( BMW 1200 RS )
Ropas : ? ( BMW 1100 RS )
Rudybie : Rudy & Bie ( Rudy : Triumph Rocket 2294cc & Bie : BMW Cruiser 1200 cc )
Sabre : Nadia & Luc ( Honda CBF 600 SA )
Siegy : ? ( Suzuki Marauder 800 cc )
Skydiver : Luc & Nadia ( Honda Goldwing )
Softail : ? ( H.D Softail )
Spabroek : Luc ( Scooter Suzuki Burgman Executive 650 cc )
Yess : ? ( Honda Pan)

Afbeelding

Als er fouten in staan , gegevens ontbreken , iemand vergeten of je wil iets laten wijzigen stuur dan maar een berichtje.

--------------------------------------------------------------------------------

Aan alle motorfanaten die ons forum bezoeken.

Wij zien dat er zeer veel bezoekers zijn maar in verhouding weinig mensen die deelnemen .
Iedereen mag hier komen meepraten of mee gaan rijden en je moet hiervoor gene ouden bok zijn zoals ik, jongere mensen mogen ook hun zegje komen doen en een rit meerijden .
Hoe meer zielen hoe meer vreugde is het spreekwoord .
Dus ... ik herhaal het nog eens , iedereen is hier welkom om deel te nemen,vragen te stellen ,tips te geven, enz...
Het is ook eender met welke motor of scooter dat je rijd of het nu een 125 cc of een 3000cc is en het merk is ook eender maar niet verschieten als er eens grappen worden gemaakt over een bepaald merk of model het blijven tenslotte maar gezegden om eens te kunnen lachen en het is niet persoonlijk bedoeld.

De groetjes en nog een leuke dag, den Benson.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Benson op 25 sep 2009, 09:32, 4 keer totaal gewijzigd.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Spabroek
Lid geworden op: 05 sep 2009, 09:14
Locatie: Deurne

12 sep 2009, 17:06

Afbeelding

Benson om uw database completer te maken mijnen broemer is ne Suzuki Burgman executive 650cc.
Kunde mij eens nen uitleg geven the Friends is een jong clubke vanwaar komen dan al de andere motorrijder, ik hoor spreken van GM, seniorennet etc

Afbeelding

Louke
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Leuven

12 sep 2009, 17:07

Toffe foto's Spabroek. Je mag al meegaan met Benson en Odul wat foto's betreft.
Hierbij een paar old-timers voor het genoegen van Benson.
Groetjes.

Afbeelding
Afbeelding

Spabroek
Lid geworden op: 05 sep 2009, 09:14
Locatie: Deurne

12 sep 2009, 17:34

Heb den truck gevonden om mijn fototkes te plaatsen van de 6e rit zeeuwse slijken en duizen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Voila se en tot volgende keer.


Afbeelding

Benson
Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Locatie: Ekeren

12 sep 2009, 18:42

Goe gedaan met de foto's Spabroek

De club friends is ontstaan uit de mensen die bij GM vertrokken zijn met de gouden handruk die mochten niet meer meerijden met de GM club door de reglementen van GM .

Daar ik een gepensioneerde ben mag ik nog wel meerijden met GM.

En nu nu rijd ik met beide en heb ook de on - line bikers mee genomen met de ritten van the friends en er rijden natuurlijk ook werknemers van GM mee.

Met de on - line bikers is Fadre ( die spijtig genoeg is gestopt met motorrijden ) begonnen hier op het seniorennet en met de hulp van nog een paar mensen is het beginnen groeien , de naam on - line bikers daar hebben we toen de mensen voorstellen voor een naam laten doen en deze vonden we de beste.

Afbeelding
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Spabroek
Lid geworden op: 05 sep 2009, 09:14
Locatie: Deurne

13 sep 2009, 00:10

Voor de snelheids duivel toch even opletten.
De politie heeft nieuw speelgoed

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Als er iemand geintresseerd is fotokes van heel ouw broemer laat het weten ik heb er een paar (1894, 1902, 1905 etc)

Benson
Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Locatie: Ekeren

13 sep 2009, 00:26

Spabroek

foto's van oude moto's interesseren mij altijd ik heb daar al een grote verzameling van ,waarvan er echter veel bii zijn waar ik merk en jaar niet van heb.

Afbeelding
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Spabroek
Lid geworden op: 05 sep 2009, 09:14
Locatie: Deurne

13 sep 2009, 13:46

Beste Benson,

De oldtimer fotokes kan u vinden op onderstaande link

http://gallery.me.com/luc.impens#gallery

Groetjes.

Afbeelding

redtail
Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Locatie: thuis

13 sep 2009, 17:11

Hey Benson,
hoe ist met de herstellingswerken en de erbij gaande revalidatie?
Hopelijk snel terug op het brommerke hé.
Wat die lijst vd motorfanaten betreft,ik denk dat je daar eens een deftige grote kuis moet in houden ,ben eens naar het verleden aan het surfen geweest ,een massa namen heb ik er toch niet terug gevonden.
Allee tot Next
RT

Benson
Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Locatie: Ekeren

13 sep 2009, 18:38

Hoi mannen

Spabroek bedankt voor de link , alle foto's er afgehaald

Redtail

ik heb er al een deel verwijderd van de lijst waarvan het al te lang geleden is dat we er iets van hoorde maar het is altijd mogelijk dat er sommige door bepaalde redenen tijdelijk niets van zich laten horen , je ziet wel bij mij een operatie en je ligt er een tijd uit en niet iedereen rijd mee , sommige komen alleen eens het forum bezoeken zonder iets te plaatsen .

Dat zie je aan het aantal bezoeken dat nu op al 215555 staat ( één van de meest bezochte forums op seniorennet )

Afbeelding
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Roadking
Lid geworden op: 05 okt 2007, 20:51
Locatie: halfweg Aalst-Dendermonde

13 sep 2009, 22:00

Yep,
t'Is ook wel intressant om de posting eens na te lezen ook al rijden wij niet mee. Ook al denken ze die gasten bollen niet meer of heel weinig.
Maar elk beleeft zijn hobby op zijn manier en dit kunnen sommigen forumleden niet verteren.

De groeten motardkes,
Roadking & Ladydriver (H-D Springer)
On the road again

PPG
Lid geworden op: 26 jan 2008, 15:21
Locatie: EKEREN

14 sep 2009, 08:44

[quote="redtail"]Knap verslag Odul...journalistiek is echt u ding :wink:

PPG goede reis gewenst en vele veilige km's , vertrekken met Guzi 1 en mss Guzi 2 al ergens in het midden van het traject stallen :roll: :idea:
tot volgende ,
RT[/quote]
------------------------------------------------------------------------------------
Bangelijk maar waar .Sins ik mijn nieuw contract mat Guzzi heb ( tatoe )loopt mijne cal gesmeerd .Niks probleem buiten naft in doen .
Ene keer slipperke met achterwiel op rond punt en ene keer met teveel gas vertrokken uit bosparking met gravvel.
Heb zelf door afhaken van 1 van de begeleiders 2 dagen aan de staart gereden en dan moet ge al eens uit uw pijp komen om te volgen als den elastiek ver uitrekt.
Hebben prachtig motoweer gehad .In het vertrek wa minder, hebben de hoogste toppen van Belgie in de wolken gereden ,maar daarna geen noemenswaardig hemelvocht gekregen .
Gr van PPG :D :D :D :D :D :D :D