verkeerd gespelde naam
-
romia - Lid geworden op: 11 feb 2006, 12:44
- Locatie: 8020
iemand ervaring met verkeerd gespelde familienaam ( een L teveel in de naam ) op de luchthaven van charleroi vlucht met ryanair ??
groetjes Romia
HP Pavilion dv8 Notebook pc
Processor : Intel(R)Core(TM)i5 CPU M450 @ 2.40GHz 2.40GHz RAM 4,00 GB 64 bits
HP Pavilion dv8 Notebook pc
Processor : Intel(R)Core(TM)i5 CPU M450 @ 2.40GHz 2.40GHz RAM 4,00 GB 64 bits
-
kitten - Lid geworden op: 15 apr 2004, 18:19
- Locatie: Deurne/Antwerpen
Naam op ticket moet normaal gezien correct zijn, men vergelijkt toch met je ID kaart ;
Hoe kan het dat je naam verkeerd gespeld is, heb je dat dan niet zelf doorgegeven?
Ik weet natuurlijk niet hoe de controle bij Ryanair is, deze maatschappij heb ik maar één keer genomen, en dat was ook de laatste keer.
Misschien even bellen naar Ryanair of luchthaven van vertrek. Naargelang de tijd die nog rest voor je vlucht kan je nog dingen veranderen zonder al teveel kosten.
Hoe kan het dat je naam verkeerd gespeld is, heb je dat dan niet zelf doorgegeven?
Ik weet natuurlijk niet hoe de controle bij Ryanair is, deze maatschappij heb ik maar één keer genomen, en dat was ook de laatste keer.
Misschien even bellen naar Ryanair of luchthaven van vertrek. Naargelang de tijd die nog rest voor je vlucht kan je nog dingen veranderen zonder al teveel kosten.
-
romia - Lid geworden op: 11 feb 2006, 12:44
- Locatie: 8020
Die boeking was niet voor mij persoonlijk en had de familienaam verkeerd gespeld , kwestie bellen heb wel een tel.nummer maar het is in het engels en dat ben ik niet genoeg machtig . ik heb nog een paar maanden de tijd , de boeking is ook al een maand oud .
groetjes Romia
HP Pavilion dv8 Notebook pc
Processor : Intel(R)Core(TM)i5 CPU M450 @ 2.40GHz 2.40GHz RAM 4,00 GB 64 bits
HP Pavilion dv8 Notebook pc
Processor : Intel(R)Core(TM)i5 CPU M450 @ 2.40GHz 2.40GHz RAM 4,00 GB 64 bits
-
kitten - Lid geworden op: 15 apr 2004, 18:19
- Locatie: Deurne/Antwerpen
Ik zou je ook aanraden om het in orde te maken, anders ga jij of de persoon voor wie het ticket bedoeld is problemen krijgen. Hoe langer je wacht hoe hoger het bedrag om nog iets te wijzigen op het ticket.
Zoek iemand die Engels spreekt en kan spellen in het Engels en vraag om even mee te telefoneren.
Zie het eens van de kant van de luchtvaartmaatschappij: hun passagierslijst moet correct zijn.
Zoek iemand die Engels spreekt en kan spellen in het Engels en vraag om even mee te telefoneren.
Zie het eens van de kant van de luchtvaartmaatschappij: hun passagierslijst moet correct zijn.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Naam op ID wijzigen …
Beetje een flauw grapje, sorry. Je moet zeker proberen dat ticket juist te krijgen VOOR je vertrekt naar de luchthaven. Het maakt niet uit welke luchthaven of welke maatschappij als ze het opmerken en erover vallen kom je de vlieger niet op.
Van de zomer bleef een vader aan de grond omdat zijn identiteitskaart binnen een paar dagen ging vervallen.
Beetje een flauw grapje, sorry. Je moet zeker proberen dat ticket juist te krijgen VOOR je vertrekt naar de luchthaven. Het maakt niet uit welke luchthaven of welke maatschappij als ze het opmerken en erover vallen kom je de vlieger niet op.
Van de zomer bleef een vader aan de grond omdat zijn identiteitskaart binnen een paar dagen ging vervallen.
-
maior domus - Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06
Verkeerd gespelde naam op (e)ticket is echt om problemen vragen.
Moet gelijk zijn aan spelling op ID kaart.
Punt uit.
( En met Ryanair vliegen is ook vragen om problemen )
Moet gelijk zijn aan spelling op ID kaart.
Punt uit.
( En met Ryanair vliegen is ook vragen om problemen )
Ondank is 's werelds loon
-
kitten - Lid geworden op: 15 apr 2004, 18:19
- Locatie: Deurne/Antwerpen
Die laatste opmerking kan ik ook beamen, Ryanairvliegen is erg, als je alleen al maar denkt aan hoe ze hun personeel behandelen. Ik ben één keer via Charleroi met Ryanair gevlogen, maar nooit meer, de organisatie was totaal zoek, het was een echte beestenbak, geen service alleen maar dingen verkopen op de vlucht en voor alles een toeslag vragen. Nooit meer;
-
riederalp - Lid geworden op: 06 aug 2005, 16:58
- Locatie: Vlaams brabant
ik ga niet akkoord met jullie opmerkingen re Ryanair
Heb zelf 42 in de luchtvaart gewerkt ( nee, niet bij Ryanair )
Vloog onlangs met Ryanair van Frankfurt ( Hahn ) naar Kerry ( Ierland )
On time ht
Mijn dochter gisteren terug uit Toulouse : on time ht
Ok, weinig of geen service. So what. Alles moet je betalen , en dan!
Voor de prijs van de vluchten hoeft er voor mij NIETS
Om terug te komen op de problemen met de naam.
Kijk eens in FAQ van Ryanair. Ik denk dat je wel kunt veranderen MITS TOESLAG
De meeste maatschappijen vragen een toeslag voor name change
Heb zelf 42 in de luchtvaart gewerkt ( nee, niet bij Ryanair )
Vloog onlangs met Ryanair van Frankfurt ( Hahn ) naar Kerry ( Ierland )
On time ht
Mijn dochter gisteren terug uit Toulouse : on time ht
Ok, weinig of geen service. So what. Alles moet je betalen , en dan!
Voor de prijs van de vluchten hoeft er voor mij NIETS
Om terug te komen op de problemen met de naam.
Kijk eens in FAQ van Ryanair. Ik denk dat je wel kunt veranderen MITS TOESLAG
De meeste maatschappijen vragen een toeslag voor name change
-
riederalp - Lid geworden op: 06 aug 2005, 16:58
- Locatie: Vlaams brabant
att ROMIA
heb ryanair gechecked : zij vragen 115 eu voor een naamsverandering .
Stel dat je maar 20of 30 eu betaalde voor je vluchten, dan ben je beter af met een nieuwe booking.
Zeker NIET vertrekken met een verkeerde naam ( volgens ID )
heb ryanair gechecked : zij vragen 115 eu voor een naamsverandering .
Stel dat je maar 20of 30 eu betaalde voor je vluchten, dan ben je beter af met een nieuwe booking.
Zeker NIET vertrekken met een verkeerde naam ( volgens ID )
-
MyriamC - Lid geworden op: 07 jan 2006, 18:13
- Locatie: Noorderkempen
Niemand verplicht je toch om iets te kopen op de vlucht?kitten schreef:Die laatste opmerking kan ik ook beamen, Ryanairvliegen is erg, als je alleen al maar denkt aan hoe ze hun personeel behandelen. Ik ben één keer via Charleroi met Ryanair gevlogen, maar nooit meer, de organisatie was totaal zoek, het was een echte beestenbak, geen service alleen maar dingen verkopen op de vlucht en voor alles een toeslag vragen. Nooit meer;
Voor mij telt: wie de beste prijs biedt, die heeft mij als klant.
Toeslagen betaal je ook bij Brussels Airlines. Vroeger mocht je gratis 23 kilo bagage meenemen. Fini, gedaan! Betalen.
-
MyriamC - Lid geworden op: 07 jan 2006, 18:13
- Locatie: Noorderkempen
On time, inderdaad. Altijd!riederalp schreef:ik ga niet akkoord met jullie opmerkingen re Ryanair
Geen service maar dat verwacht ik ook niet als ik een goedkoop ticket kan scoren.
En de beenruimte op hun nieuwe toestellen is beter dan bij TUIFly (daar vlieg ik alleen mee als het echt niet anders kan) of Vueling.