Valuta wisselen

Wie samen kan reizen, kan ook samen leven (Simon Carmiggelt)

KiwiOz
Lid geworden op: 16 jul 2017, 10:19

04 apr 2019, 09:37

Valuta wisselen, waar het voordeligst? Deze vraag is misschien al herhaaldelijk gesteld maar misschien zijn er personen die toch nog wat up to date hints hebben.
Ik ken Travelex maar volgens mij niet bij de top aanbieders.
Heeft er iemand ervaring met "DME change", geen reviews gevonden op hun website.
Met dank en vriendelijke groeten.

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

04 apr 2019, 10:33

Tegenwoordig kan je overal in elk land geld uit de automaat halen, waarom dan nog al dat gedoe van wisselen?

vagelis
Lid geworden op: 29 okt 2007, 18:46

04 apr 2019, 15:20

baslé op de verversrui in antwerpen !
ik ben als rode wijn die wordt ook "zwaarder" met de jaren !

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

04 apr 2019, 21:22

Afhankelijk naar waar u gaat
Ponden is DME het voordeligst, u moet wel naar Brussel, er zijn twee kantoren.
We maken er wel een uitstap van ( met senioren ticket) Maar hun affiche prijs is niet altijd correct! Maar als u op uw strepen gaat staan krijgt u de koers die ze op hun site afficheren.
Maar inderdaad, voor een klein bedrag haalt u geen winst. Ook niet voor andere vreemde munten. Zelf ben ik helaas ( omdat ze geen vreemde valuta aanbieden) bij het appeltje, maar ik ben wel blij dat ik erbij ben. In alle landen kan u valuta uit de muur halen en dan isbhet appeltje gunstig.Moest het Turkije, Egypte, Kroatië of Thailand zijn? De diversiteit van wisselkraampjes is groot en soms wisselt de koers.

MyriamC
Lid geworden op: 07 jan 2006, 18:13
Locatie: Noorderkempen

04 apr 2019, 23:02

Prima Vera schreef:
04 apr 2019, 10:33
Tegenwoordig kan je overal in elk land geld uit de automaat halen, waarom dan nog al dat gedoe van wisselen?
Inderdaad. Ik neem alleen voor de eerste paar dagen wat vreemde valuta mee die ik bij mijn gebruikelijke bank bestel omdat het niet de moeite is om daarvoor naar Baslé te rijden.