Veilingsites

Wie samen kan reizen, kan ook samen leven (Simon Carmiggelt)

angel22
Lid geworden op: 10 jun 2012, 12:54

05 apr 2019, 09:14

Dankzij veilingsites in Nederland zijn wij al verschillende keren op hotel geweest aan vrij goedkope tarieven.

Maar....die hotels geven je dan ook de meest basic kamer, ook vuile kamers die precies in 10000 jaar niet meer gepoetst zijn.

Als je er dan iets op zegt, zetten ze je op de Black list.

Heel vreemd.

Negatieve recensies op die sites worden ook verbannen.
fijne dag verder

doggy
Lid geworden op: 08 aug 2006, 16:02

05 apr 2019, 11:33

Ons geburen kregen voor hun 50-jarig huwelijk ook zo'n cadeautje van vrienden. Hotelletje in Brugge en ze keken uit op de vuilbakken. Toilet en douche in de gang. Ze hadden wel een lavabo.
Handdoeken en zo'n kleinigheden aan toiletgerief waren er ook niet en... ze hadden hun eigen handdoeken niet mee natuurlijk. Ze zijn daar geen minuut gebleven en naar huis gekomen.
Die vrienden en ik veronderstel iedereen, wisten maar al te goed als ge het goedkoopste neemt wat er is dat ge dan niet aangenaam gaat logeren. Ze ontmoeten doen ze nog steeds, via een fiets- en wandelclub, maar het woord 'vrienden' kennen ze niet meer.

flupke2
Lid geworden op: 09 jan 2005, 16:51
Locatie: naast mijn buur

05 apr 2019, 15:28

Voor " niks " krijg je ook "niks " .
:twisted:

MyriamC
Lid geworden op: 07 jan 2006, 18:13
Locatie: Noorderkempen

05 apr 2019, 20:09

Ik heb toch andere ervaringen. Heb al een paar keer een veiling gewonnen op vakantieveilingen en dat was iedere keer meer dan ok. Ik kijk wel wat ik koop. Als een hotel op booking.com minder dan 8.5 scoort, dan begin ik er gewoon niet aan.