65-plus inlogkader verborgen

Vragen/antwoorden betreffende de chatbox SEN.CHAT van Seniorennet.be

marleentje
Lid geworden op: 19 aug 2002, 13:18
Locatie: nabij Antwerpen

14 apr 2018, 00:08

Beste 65-plus chatters,

Vermits er reeds verscheidene chatters problemen hebben om in te loggen op de 65-plus chatbox omdat het inlogkader zou verborgen zitten achter reclame of eender wat en zij bijgevolg niet kunnen klikken om in te loggen kunnen deze tips misschien een oplossing bieden.

Het probleem is wellicht te wijten aan de grootte van het beeldscherm dat te groot staat en daardoor bepaalde zaken verbergt.

Ik heb zelf mijn beeldscherm even op heel groot gezet en naar mijn mening is het zo dat jullie dit zien.



Afbeelding



Het komt er dus op aan om het beeldscherm te verkleinen, zodat de 65-plus box terug zichtbaar wordt.

Beeldscherm kan men verkleinen door de CTRL toets ingedrukt te houden en met het scrollwieltje naar voor of achter te scrollen ofwel CTRL toets samen met -teken om te verkleinen (CTRL toets samen met +teken om te vergroten).

Waarschijnlijk zijn er nog wel andere manieren, maar daarvoor geef ik de raad om via www.google.be  even in te vullen "beeldscherm verkleinen" en daar kan men voor verschillende windows en andere systemen een oplossing vinden.

Voor degene die met een tablet werken heb ik vernomen dat men zijn tablet even verticaal moet draaien  (zodat het beeld groter wordt weergegeven) i.p.v. horizontaal en dan zou ook de 65-plus box terug zichtbaar zijn.

Verder heb ik dit probleem ook reeds doorgegeven aan het IT-team van SenNet.

Meer kan ik ook niet doen en hopelijk zijn jullie uit de nood geholpen met deze raad :wink:



marleentje
Bedenk dat het nooit zo donker is,
of er is altijd wel een lichtpuntje...