vervelende telefoonoproepen

Vragen/antwoorden betreffende overige vragen, die niet passen in bovenstaande forums.

Mieke101
Lid geworden op: 20 nov 2016, 10:53
Locatie: halle

28 dec 2018, 08:25

Hallo,
Sedert weken word ik opgebeld door hetzelfde nummer met netzone 02. De eerste keer nam ik op en men legde onmiddellijk neer. Via "door wie word ik gebeld" las ik dat meerdere mensen dit probleem hebben. Sommige zouden terug gebeld hebben maar geen gehoor krijgen. Ik zelf heb dit niet geprobeerd....
Mijn vraag is: als men belt en neerlegt én als de beller niet opneemt als je terug belt, wat kan daar dan de bedoeling van zijn?? Welk "nut" heeft dit voor die beller???   :roll:

Groetjes en nog een fijne dag aan allen!!

Wentel je in de liefde die je krijgt maar vind ze nooit vanzelfsprekend....

doggy
Lid geworden op: 08 aug 2006, 16:02

28 dec 2018, 09:38

Wij kregen enkele weken geleden oproepen, soms 2 of zelfs 3 per dag. Er werd iets gezegd in het Engels en direkt werd de telefoon toegelegd. Er met geen woord op gereageerd.
Oef, nu deze week niets meer.
We vroegen ons altijd af Is men het hier aan het gadeslaan  of we thuis zijn ? Gewone telefoonnummers te weten komen is niet moeilijk nietwaar.
Ik wens ook het ganse seniorennetteam een fijn nieuw 2019.

Mieke101
Lid geworden op: 20 nov 2016, 10:53
Locatie: halle

28 dec 2018, 09:47

Ik vond ergens een koppeling aan een onlinewinkel die niet meer zou bestaan en weet dus eigenlijk nog niet wie me belt.... ondertussen zeker al 20 keer.... één keer zat men, waarschijnlijk per ongeluk, in mijn mailbox en ik hoorde Frans praten. Op mijn gsm kan ik dit nummer niet direct blokkeren....
Men zegt dat het terug bellen van die buitenlandse nummers je een flinke duit kan kosten ... nog niet geprobeerd  :D

Phoebe
Lid geworden op: 16 mar 2003, 01:30
Locatie: In ons mooie Vlaanderen

12 jan 2019, 09:26

Geregeld krijg ik ook altijd vreemde telefoonoproepen ,  in het Engels en dikwijls lijken ze van de andere kant van de wereld te komen want er zat in dat Engels al eens een vreemd accent ..
Nu ,  wacht  ik zelfs niet meer af om hen een zin te laten uitspreken en ik sluit gewoon af.
In de Stille Oceaan kan men elkander goed verstaan ....

doggy
Lid geworden op: 08 aug 2006, 16:02

12 jan 2019, 09:45

Bij ons ook nog altijd hetzelfde zoals bij Phoebe. Zelfs gisteren nog en vorige week soms tot 2 x per dag.
Ambetant.

denlowie
Lid geworden op: 10 mei 2004, 18:05
Locatie: gent

12 jan 2019, 09:47

laat julie inschrijven bij "bel me niet"

En ik krijg er al jaren geen meer !
Ervaring is als een tandenstoker, niemand wil de jouwe gebruiken. (R.Dorgeles)

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

12 jan 2019, 11:44

denlowie schreef:laat julie inschrijven bij "bel me niet"

En ik krijg er al jaren geen meer !

Dat helpt inderdaad wel Lowie, hier ook zenne wij krijgen ook geen telefoons meer. Behalve Gaia maar die heb ik de laatste keer op hun plaats gezet en die durven nu ook niet meer bellen.  Ik geef al jaren aan Gaia maar zo ineens vonden ze het niet genoeg en wilden ze meer, ze wilden me zelfs een sepa aansmeren. Na de 3de keer was ik het beu én nu hoor ik ze dus al iets meer dan een jaar niet meer. Ze zullen hun les geleerd hebben.