Mobiel Gps

Vragen/antwoorden betreffende overige vragen, die niet passen in bovenstaande forums.

ouderloos
Lid geworden op: 22 apr 2007, 01:21
Locatie: Antwerpse Kempen

09 jan 2019, 22:07

Beste,
ben op zoek naar een mobiel gps,in de aard van degene die ze in de auto gebruiken.
Niet in een smartphone geplaatst,dus zonder data te gebruiken.
Is het ook mogelijk dat de autonomie van de batterij tot 8 uur meekan?
We zijn fervente fietsers(elektrisch),wegens rug-operatie en linker voet.
Door de vele werken,is het soms zoeken om zonder zorgen op de plaats of terug te geraken.
In de hoop op een spontaan antwoord,dank en groet Ik U van harte;
Vanwege ouderloos.....
Wat je doet,doet je goed!

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

09 jan 2019, 23:01

ouderloos schreef:Beste,
ben op zoek naar een mobiel gps,in de aard van degene die ze in de auto gebruiken.
Niet in een smartphone geplaatst,dus zonder data te gebruiken.
Er zijn voor smartphone toch meerdere gps apps die offline werken.

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

10 jan 2019, 10:21

Paul Siemons schreef:%u2026 Er zijn voor smartphone toch meerdere gps apps die offline werken.
En dan heb je tevens ook het voordeel van een telefoon bij te hebben in geval van nood :wink:

Of heb je reeds een smartphone? Zit daar een GPS functie in? Kijk dan eens naar een of andere app waarmede je dan gesteld bent.

En betreffende het dataverbruik, wij verplaatsen ons met de auto met mijn iPhone waarop Waze staat, wel wij zijn voor enkele dagen naar Bray-Dunes (Frankrijk, naast De Panne), en heb zowel bij het heen gaan als op de terugweg steeds die begeleiding aan staan, ik krijg dan informatie betreffende mogelijke files of ongevallen, en de mogelijke alternatieve routes, dus toch een 4 tal uren GPSen, wel ik heb dan 500 Mb data verbruikt van de 4Gb die in mijn abonnement voorzien zijn.

Afbeelding

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

ouderloos
Lid geworden op: 22 apr 2007, 01:21
Locatie: Antwerpse Kempen

10 jan 2019, 11:01

Beste schrijvers,als we fietsen zijn we de hele dag op weg.Mijn vrouw heeft een smarphone,maar die is ontoereikend wat betreft in tijd.In de auto hebben we ook een Gps-toestel.
Heb al volgens Jullie informatie al gekeken naar Garmin fietsnavigatie-toestellen,dat moet nog even over nagepraat worden.In elk geval hebben Jullie mij al in de goede richting gezet,waarvoor hartelijke dank.Jullie lezen wel welke keuze er gemaakt is.

Groeten vanwege Ouderloos.....
Wat je doet,doet je goed!

deklusser
Lid geworden op: 22 sep 2017, 00:36

30 jan 2019, 18:44

ik dacht dat een GPS , steeds mobiel was. 
Windows 10 Pro 64-bit
Intel Core2 Quad CPU Q6600 @ 2,40GHz 5,0GB RAM, NVIDIA GeForce 8400 GS
Norton Security 2018

deklusser
Lid geworden op: 22 sep 2017, 00:36

30 jan 2019, 18:52

Afbeelding


neen , voor naar Bray-Dunes te rijden ligt mijn gps niet aan, allee, voor Paris-centre of Barcelona centrum , maar naar Malaga ligt die niet aan , vele gebruiken hun gps om van hun werk terug naar huis !!!! hallo ????
Windows 10 Pro 64-bit
Intel Core2 Quad CPU Q6600 @ 2,40GHz 5,0GB RAM, NVIDIA GeForce 8400 GS
Norton Security 2018