Ik zoek

Vragen/antwoorden betreffende overige vragen, die niet passen in bovenstaande forums.

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

30 jan 2019, 23:02

Hellokes, enkele jaren geleden was er hier iemand die met haar rolstoel naar Santiago de Compostella wou gaan.

Daarvoor was ze op zoek naar een camper met bemanning om haar te begeleiden.

Na een ganse tijd was er misschien een oplossing gevonden, maar plots was Roosje Compostella hier verdwenen.

Ik kan die topic niet meer terug vinden, iemand wel waarvoor dank.

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

MyriamC
Lid geworden op: 07 jan 2006, 18:13
Locatie: Noorderkempen

31 jan 2019, 10:43

Als je googelt op Roosje Compostela, dan vind je talloze artikels. Misschien kan je op deze manier met haar in contact komen.

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

31 jan 2019, 11:45

Hey Myriam, bedankt voor dit antwoord, maar ik ben niet op zoek naar contact mogelijkheid met "dat Roosje".

"Dat Roosje" kwam hier enkele jaren geleden plotseling op Seniorennet met een verhaal dat ze met haar elektrische rolstoel naar Santiago de Compostella wou rijden, daarbij beschreef ze een route via Barcelona ...

Barcelona ligt nu wel niet bepaald op een van talloze caminos wat ik haar ook liet verstaan. Als antwoord kregen we iets in die aard dat ze dit, ter nagedachtenis aan haar echtgenoot, via een weg die ze vroeger gedaan hadden wou overdoen.

Er werden ook allerlei zoektochten georganiseerd om een kamper te vinden die haar zou begeleiden op haar tocht, en deze werd via omwegen gevonden ergens in het buitenland, maar er waren problemen met papieren. Ook kwam ze op TV o.a. bij een zekere Paul, en ook in de kranten werden reportages geplaatst.

Plots was er nergens nog iets van haar voornemen te horen, en ik heb hier toen op Seniorennet een oproep geplaatst of er iemand nog iets van Roosje had gezien of gelezen, ook mijn vragen naar het gemeentebestuur van Mechelen bleven onbeantwoord.

Nu zie ik plots op Facebook een artikel over dit Roosje, en ik heb nog steeds hetzelfde gevoel dat er hier iets niet pluis is, daarom mijn poging het topic terug te vinden hier op Seniorennet over de eerste verschijning van "dat Roosje", op Facebook heb ik de vraag gesteld of dit "het Roosje" was dat enkele jaren geleden op Seniorennet te vinden was, en nu zie ik dat het artikel op Facebook verdwenen is (ben daarjuist gaan kijken).

Nogmaals, hoogst eigenaardig ...

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

01 feb 2019, 10:53

Danny,

ik vrees dat dat topic van roosje gewist werd. Op het einde van het jaar of bij het begin van een nieuw jaar worden steeds oudere berichten die niet meer relevant zijn gewist.Haar bericht stond waarschijnlijk bij oproepen en die zijn gewist, zeker als het een bericht is van al enkele jaren terug, we kunnen het ook niet meer terugplaatsen.
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

01 feb 2019, 11:30

Hey Redpoppy, bedankt voor dit antwoord.

Alle begrip voor het verwijderen van bepaalde onderwerpen, en hier in mijn specifieke geval, iets over Roosje Compostella.

Het is inderdaad reeds lange tijd geleden dat Roosje (met alle respect voor haar handicap) hier op Seniorennet verscheen met zoals ik reeds liet verstaan, een belofte wou nakomen.

Sorry, maar ik heb dit verhaal en al zijn tegenslagen, steeds een beetje ongeloofwaardig gevonden, ik heb zelfs met een van die goede doelen telefonisch in verbinding geweest, maar daar kreeg ik maar weinig informatie, wel, indien ik geld zou gestort hebben, ik dit kon terug krijgen, daarom was ik hier op zoek naar die topic.

Misschien werd die mevrouw misbruikt om voor een of andere kar gespannen te worden ...

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender