Sportpaleis-vervoer.

Vragen/antwoorden betreffende overige vragen, die niet passen in bovenstaande forums.

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

10 feb 2019, 10:57

Flashback schreef:
Prima Vera schreef:... Je rijdt er door met een tram als je van Merksem naar Antwerpen rijdt en dan zie je hoe troosteloos die buurt is.
Laatste keer dat ik daar in de buurt was reden de trams van Merksem daar in de pre-metro ... niks te zien dus !
Voor je de metro in rijdt, zie je al hoe troosteloos het is en eens je in de metro zit rij je onder de stad, dan zie je niets anders dan huizen.  En inderdaad zie je niets in de pre metro, hoe kan het anders.

MyriamC
Lid geworden op: 07 jan 2006, 18:13
Locatie: Noorderkempen

10 feb 2019, 10:59

Waarom eigenlijk moeilijk doen als het ook gemakkelijk kan?
Ipv de airport bus te nemen naar het Crest hotel huurt zoonlief een auto op Brussels Airport, zet die bij MaLoReg in de buurt in een parking (betaalparkings genoeg in het historisch centrum van Antwerpen), rijdt met de huurwagen goed op tijd met zijn moeder naar de voorstelling en 's avonds terug auto in de parking. En als hij terug moet vertrekken levert hij de huurwagen terug in op de luchthaven. Gemakkelijker kan het echt niet. Huurwagen is niet goedkoop, maar ik [s]vermoed[/s] weet dat geld geen probleem is voor een piloot (en zeker niet als hij captain is).

kitten
Lid geworden op: 15 apr 2004, 18:19
Locatie: Deurne/Antwerpen

10 feb 2019, 16:00

Je hebt gelijk Lente, dat is natuurlijk het eenvoudigste, auto huren is toch echt niet zo duur en als ik veronderstel te weten waar ze ongeveer woont dan hoef je geen parking, gewoon aan de scheldekaai, altijd plaats in de week 
MaLoReg

14 feb 2019, 12:38

Alles is heel goied gegaan.Optreden was fenomenal met 3 staande ovaties voor Ennio Morricone.
Ook de omgeving Sportpaleis viel zcht goed mee-had niet de indruk dat het daar helemaal verlaten was.
Dochter van mijn poetsvrouw is ons komen halen en ook dat is perfect gegaan.

kitten
Lid geworden op: 15 apr 2004, 18:19
Locatie: Deurne/Antwerpen

14 feb 2019, 13:18

Goed zo M gelukkig maar en ja Ennio Morricone, dat kan niet tegenvallen.

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

14 feb 2019, 13:23

MaLoReg schreef:
14 feb 2019, 12:38
Alles is heel goied gegaan.Optreden was fenomenal met 3 staande ovaties voor Ennio Morricone.
Ook de omgeving Sportpaleis viel zcht goed mee-had niet de indruk dat het daar helemaal verlaten was.
Dochter van mijn poetsvrouw is ons komen halen en ook dat is perfect gegaan.

Blij dat het zo goed verlopen is.

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

14 feb 2019, 16:56

tof dat je zo genoten hebt!