Sportpaleis-vervoer.

Vragen/antwoorden betreffende overige vragen, die niet passen in bovenstaande forums.
MaLoReg

08 feb 2019, 13:44

Als  dat het geval zou zijn dan had ik jullie niet moeten storen.

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

08 feb 2019, 14:13

Nog steeds van mening,
auto huren en late brengen
auto terug laten halen ,waar u wenst. Vooraf te betalen.
zoals ik schreef, kostelijk!! Maar een oplossing.
U laat zo een concert toch niet schieten, als het een cadeau is en uw zoon er speciaal voor naar België komt.

MyriamC
Lid geworden op: 07 jan 2006, 18:13
Locatie: Noorderkempen

08 feb 2019, 14:15

lotte schreef: boek een kamer, die zijn te vinden in de buurt van het sportpaleis.
Ah ja? Waar dan?

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

08 feb 2019, 14:28

Heb je geen buurman/familielid ik zeg maar wat die je kan brengen en/of halen?
MaLoReg

08 feb 2019, 14:31

Nee Paul. Aan mijn naast wonende buren vraag ik dat niet, wil die mensen niet
om middernacht nog met hun auto laten rondrijden, zoiets doe je niet.

lotte
Lid geworden op: 26 apr 2005, 13:47
Locatie: Tielt

08 feb 2019, 14:36

MyriamC schreef:
lotte schreef: boek een kamer, die zijn te vinden in de buurt van het sportpaleis.
Ah ja? Waar dan?
Sorry hoor, ik ben niet vertrouwd met die buurt,
de wandelafstand tot in stad ken ik dus niet,
was efkens meedenken met MaLoReg om het probleem op te lossen.

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

08 feb 2019, 15:10

Ik zou toch voor de optie huurwagen gaan.
In historisch Antwerpen geen parking? Dat kan niet hé.
Daar zal toch wel iets ondergrondse parking zijn of niet?
En ja, betalend dat wel.
En trouwens je moet die wagen niet voor het hele verblijf huren.

Enfin, succes want wie weet staakt ook de politie mee of wordt de vertoning afgelast omdat Enio er ook niet geraakt...Ai ai ai
MaLoReg

08 feb 2019, 15:16

Hoop dat het afgelast wordt maar die kans is héél miniem want ben gaan horen bij Fnac en
die hadden er totaal geen weet van.
Weet het echt niet meer-krijg er maagpijn van ipv mij er op te verheugen.
Zal de 13e met zoon overleggen hoe hij het ziet, denkelijk is een auto huren de beste oplossing
of het er op wagen dat we na eind concert toch een taxi kunnen vinden.
Ben julie ALLEN héél dankbaar-'t doet deugd al die verschillende voorstellen. 

kitten
Lid geworden op: 15 apr 2004, 18:19
Locatie: Deurne/Antwerpen

08 feb 2019, 15:52

Wat een tegenslag Maloreg, had ik een auto ik zou je wel komen ophalen, ik heb een kamer over in Deurne Zuid, maar dat is ook tever tevoet. 
Het Best Western Docklands op het eilandje is eigenlijk het meest dichtbije hotel volgens "Booking" maar toch nog wel een 1.5 km langs Park Spoor Noord
Ik neem altijd DTM taxi, probeer die eens die zijn zeer professioneel
Heb je Airb&b al gechecked in de buurt van het Sportpaleis

kitten
Lid geworden op: 15 apr 2004, 18:19
Locatie: Deurne/Antwerpen

08 feb 2019, 15:58

Maloreg , er zijn verschillende mogelijkheden met Airb&b vlakbij het sportpaleis , juist gechecked, op 100 a 200 m vooral aan het schijnpoort, vanaf 56 €
MaLoReg

08 feb 2019, 15:58

Neen geen logies gechecked in de buurt. 't Zal iets na middernacht zijn en echt, dan wandel/loop
ik niet graag meer over straat. De auto verhuur bedrijven zijn ook niet zo direct in de buurt van
Hystoris Antw. 'k Ga aan de zoon horen hoe hij er over denkt. UIteraard hou ik jullie wél op de
hoogte voor alle moeite die jullie doen is dat het minste.
Ik geloof dat het DTM is die wij als bedrijf altijd laten komen. Zo raar toch dat de My die wij altijd
nemen ons niet wil oppikken.
MaLoReg

08 feb 2019, 16:01

kitten schreef:Maloreg , er zijn verschillende mogelijkheden met Airb&b vlakbij het sportpaleis , juist gechecked, op 100 a 200 m vooral aan het schijnpoort, vanaf 56 €
Ken de kant totaal niet maar dit zou een uitkomst knn zijn. 1OO meter zal wel te doen zijn, als het daar maar veilig is. Hoe vind ik de link: B&B en dan (ken niks van die omgeving)

kitten
Lid geworden op: 15 apr 2004, 18:19
Locatie: Deurne/Antwerpen

08 feb 2019, 16:12

Maloreg, jij woont in Antwerpen en al jaren denk  en je kent het Schijnpoort niet? 
Die adressen zijn echt vlakbij, om zo te zeggen juist de brug van de ring onderdoor. Ik ga daar ook niet gaan wandelen voor mijn plezier, maar ik denk wel dat je met zijn 2 , je zoon is er toch bij, wel 100 m kunt wandelen zonder risico . 
Ik ken Air b&b  zelf niet uit ondervinding, maar het is een vrij eenvoudig systeem, jij logeert dus ik een kamer of woning van een particulier, maar alles gaat via airb&b. Dus dat gewoon intikken en op de website Antwerpen aan geven dan op de getoonde kaart navigeren tot de sportpaleis buurt, je ziet dan onmiddellijk de mogelijkheden. Zelfde werkwijze als bij Booking.com
Succes
MaLoReg

08 feb 2019, 16:15

k Weet wel wat Air B&B is maar echt van Sportpaleis of omgeving heb ik geen enkel idee.
Goed, 'k zal opzoekwerk doen.
MaLoReg

08 feb 2019, 17:28

Heb véél B&B's afgezocht maar zoals ik reeds schreef: ik ken de buurt helemaal niet en zie me ook
niet langer dan max 10 min daar rondlopen. Je kunt wel op een plan kijken maar dat maakt me niet wijzer vermits er ook geen straataanduiding staat en de B&B's zelf niet zeggen waar juist de locatie is.
Sorry en bedankt voor alle moeite.