Sportpaleis-vervoer.

Vragen/antwoorden betreffende overige vragen, die niet passen in bovenstaande forums.
MaLoReg

08 feb 2019, 11:57

Dat is een voorstel dat ik heel genegen ben maar vermits ik de omgeving helemaal niet ken,
(en ook aan de veiligheid denk na middernacht), hoe dichtbij is een klein hotelleke of B&B?

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

08 feb 2019, 12:10

MaLoReg schreef:Dat is een voorstel dat ik heel genegen ben maar vermits ik de omgeving helemaal niet ken,
(en ook aan de veiligheid denk na middernacht), hoe dichtbij is een klein hotelleke of B&B?
Dat is er totaal niet daar. Dan moet je al naar de singel gaan aan de Jan van Rijswijcklaan.
MaLoReg

08 feb 2019, 12:12

Dus dat is dan een voorstel dat wegvalt.
Het verbaasd me in de zeer positieve zin dat jullie zo bereid zijn om tot een
oplossing te komen/of voorstellen te doen. Dat is echt hartverwarmend. 

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

08 feb 2019, 12:17

maior domus schreef:
Prima Vera schreef:Vanuit het Sportpaleis is het wel één rechte weg tot aan de Turnhoutsebaan en dan richting Astridplein, maar dat is toch wel even wandelen en met een uurtje kom je er niet.
De Turnhoutsebaan, 's nachts te voet !!
Succes, zou ik zeggen.

Er zijn zelfs taxichauffeurs die 's nachts weigeren langs daar te rijden.
Ik zou het ook niet doen hoor want héél die buurt is niet te vertrouwen. 't is daar de buurt van de Turken, Marokkanen en andere nationaliteiten. En de straat om op de Turnhoutsebaan te geraken is lang.

En iemand vermeldt hier 48 min, dat zal wel even langer duren want dan ga je goed moeten doorstappen en zoals MaLoReg aangeeft is dat niet van toepassing. 

En qua parkeerplaatsen betreft daar op die avond, als ze allemaal met hun auto's komen, vergeet het dan maar. Dan moet je al enkele uren vroeger aankomen hoor. 

En het is het Crest Hotel dat ik voorhad. 

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

08 feb 2019, 12:19

MaLoReg schreef:Dus dat is dan een voorstel dat wegvalt.
Het verbaasd me in de zeer positieve zin dat jullie zo bereid zijn om tot een
oplossing te komen/of voorstellen te doen. Dat is echt hartverwarmend. 
Het Crest Hotel dus waar je zoon verblijft is veruit het dichtsbijzijnde én vrij goed hotel.  Je kan eens googlen op B&B maar alles zal beginnen in de buurt van dat hotel.  Sportpaleis is héél noordelijk gelegen.  Er is nog één hotel op de Noorderlaan maar qua afstand is dat niet veel dichter dan het Crest Hotel.
MaLoReg

08 feb 2019, 12:21

Wat ik wel raar vindt: de taxi My die het heen vervoer zal doen is een My waar wij altijd boeken en dat is dan best wel veel dus ze kennen ons daar. Zij willen geen terugrit geven,  ook niet na mijn
aandringen. Ik had voorgesteld van om middernacht daar te staan en een pancarde bij te hebben
met onze naam op. Niks te doen, ze weigeren. Is dat niet raar? Of wat zou de rede kunnen zijn (wij
hebben een héle goeie band met die mensen dus ik begrijp er niets van).
MaLoReg

08 feb 2019, 12:24

Prima Vera schreef:
MaLoReg schreef:Dus dat is dan een voorstel dat wegvalt.
Het verbaasd me in de zeer positieve zin dat jullie zo bereid zijn om tot een
oplossing te komen/of voorstellen te doen. Dat is echt hartverwarmend. 
Het Crest Hotel dus waar je zoon verblijft is veruit het dichtsbijzijnde én vrij goed hotel.  Je kan eens googlen op B&B maar alles zal beginnen in de buurt van dat hotel.  Sportpaleis is héél noordelijk gelegen.  Er is nog één hotel op de Noorderlaan maar qua afstand is dat niet veel dichter dan het Crest Hotel.

Hij verblijft NIET in het Crest, dat is de plaats waar hij met taxi naartoe gaat telkens hij hier
bij mij op bezoek komt, omvan daar uit de Sabenabus te nemen. (heeft dus NIKS met dit
onderwerp te maken).

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

08 feb 2019, 12:29

MaLoReg schreef:
Prima Vera schreef:
MaLoReg schreef:Dus dat is dan een voorstel dat wegvalt.
Het verbaasd me in de zeer positieve zin dat jullie zo bereid zijn om tot een
oplossing te komen/of voorstellen te doen. Dat is echt hartverwarmend. 
Het Crest Hotel dus waar je zoon verblijft is veruit het dichtsbijzijnde én vrij goed hotel.  Je kan eens googlen op B&B maar alles zal beginnen in de buurt van dat hotel.  Sportpaleis is héél noordelijk gelegen.  Er is nog één hotel op de Noorderlaan maar qua afstand is dat niet veel dichter dan het Crest Hotel.

Hij verblijft NIET in het Crest, dat is de plaats waar hij met taxi naartoe gaat telkens hij hier
bij mij op bezoek komt, omvan daar uit de Sabenabus te nemen. (heeft dus NIKS met dit
onderwerp te maken).
Ha oké maar daar zou je dus kunnen overnachten. Maar het is enkel te doen als je een taxi kan bemachtigen maar dan kan je net zo goed rechtstreeks naar huis rijden. 
MaLoReg

08 feb 2019, 12:38

hahahahaha. Idd.
'k Denk niet dat 'k een oplossing ga vinden........tis zijn laatste optreden en cadeauke van de
zoon voor mij dus 'k kan ni zomaar zeggen: "we gaan niet".
Misére misére.......

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

08 feb 2019, 12:57

MaLoReg schreef:hahahahaha. Idd.
'k Denk niet dat 'k een oplossing ga vinden........tis zijn laatste optreden en cadeauke van de
zoon voor mij dus 'k kan ni zomaar zeggen: "we gaan niet".
Misére misére.......
Je hebt gewoon dikke pech dat ze die dag staken hé, wie had dat nu kunnen denken? En idd zeggen we gaan niet, dat zou erg zijn hé.

Flashback
Lid geworden op: 08 mei 2014, 17:47
Locatie: Boemerskonte

08 feb 2019, 13:06

Hij huurt een auto in Zaventem bij aankomst en zet die op een parking aan het sportpaleis ... belt vandaar een taxi, of neemt het openbaar vervoer naar jou toe ... je gaat samen enkele rit met een taxi naar het sportpaleis ... bij exit naar de huurauto en huiswaarts !
Ik weet dat het 100 € zal gaan kosten om die auto te huren, maar als je speciaal naar Antwerpen wil om Ennio te zien/horen zal dat bedrag op de reiskost wel beperkt zijn.
Suc6
MaLoReg

08 feb 2019, 13:13

Flashback tja........zoveel gedoe en dan staat die auto nadien hier ergens en waar dan?
Lijkt me heel omslachtig -bovendien als hij de 12e naar mij komt heeft hij die zelfde dag
al gevlogen ('k bedoel voor zijn werk) en zal hij blij zijn hier eindelijk zijn bed te zien.
Natuurlijk ben ik blij met iedere suggestie maar het moet wel doenbaar zijn.

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

08 feb 2019, 13:25

Verdergaand op de redenering van Flashback
( maar alleszins in achtname dat het niet goedkoop is)
U huurt voor twee dagen een auto bij een Antwerpse firma. ( betalende parking genoeg)
Uw zoon rijdt u naar huis en dan naar Crest. U laat de verhuurder de auto daar ook ophalen ( zoon kan sleutels aan balie laten) inderdaad, niet goedkoop,maar een oplossing.
MaLoReg

08 feb 2019, 13:37

Mannekes: mijn zoon VERBLIJFT NIET in het Crest hotel, hij slaapt gewoon hier in mijn app.
Wij gaan samen met een bestelde taxi vanuit mijn app (Historisch Antw.) naar Sportpaleis.
Diezelfe taxi My die wij altijd nemen wil niet horen van terug komen ophalen aan het sportpaleis.
'k Denk dat ik de zaak moet laten rusten want jullie zijn zo vriendelijk om allerlei suggesties aan te rijken maar sommigen zijn niet doenbaar.
(efkes in 't kort en herhaling: zoon die piloot is vliegt de dag dat hij naar Belgie komt, na zijn vlucht neemthij een vlucht naar Brussel. In Brx de Sabenabus tot aan 't Crest hotel en daar een taxi naar
mij (Hist. Antw). Op diezelfde manier gaat hij ook terug de 15e ochtend.
Wij hebben een taxi besteld om naar het optreden te gaan maar die My geeft ons geen vervoer terug van het Sportpaleis naar huis. Dus terugweg daar hebben we geen oplossing voor.

fregat
Lid geworden op: 05 jan 2011, 18:04
Locatie: Waasland

08 feb 2019, 13:43

MaLoReg schreef:Mannekes: mijn zoon VERBLIJFT NIET in het Crest hotel, hij slaapt gewoon hier in mijn app.
Wij gaan samen met een bestelde taxi vanuit mijn app (Historisch Antw.) naar Sportpaleis.
Diezelfe taxi My die wij altijd nemen wil niet horen van terug komen ophalen aan het sportpaleis.
'k Denk dat ik de zaak moet laten rusten want jullie zijn zo vriendelijk om allerlei suggesties aan te rijken maar sommigen zijn niet doenbaar.
(efkes in 't kort en herhaling: zoon die piloot is vliegt de dag dat hij naar Belgie komt, na zijn vlucht neemthij een vlucht naar Brussel. In Brx de Sabenabus tot aan 't Crest hotel en daar een taxi naar
mij (Hist. Antw). Op diezelfde manier gaat hij ook terug de 15e ochtend.
Wij hebben een taxi besteld om naar het optreden te gaan maar die My geeft ons geen vervoer terug van het Sportpaleis naar huis. Dus terugweg daar hebben we geen oplossing voor.
Is er geen enkel familielid , bekende , vrienden om jullie op te halen na het optreden ? Zou mij sterk verwonderen als U niemand kent ......
Doe wel en zie niet om !