forum

Vragen/antwoorden betreffende overige vragen, die niet passen in bovenstaande forums.

marcelvm
Lid geworden op: 29 jan 2007, 20:10

16 apr 2019, 10:57

ik heb grote problemen om op het forum te geraken
moet steeds emails sturen word dan wel opgelost maar komt steeds voor dagen terug
is er iemand die dit ook voor heeft
MaLoReg

16 apr 2019, 11:35

Is geen verbetering-toch niet voor mij. Moet telkens weer opnieuw inloggen als ik op
't forum wil. En als ik de krant lees dan krijg ik het volgende artikel zonder dat ik er
naar vraag.

MyriamC
Lid geworden op: 07 jan 2006, 18:13
Locatie: Noorderkempen

16 apr 2019, 13:06

Vandaag inderdaad moeilijk om op het forum te geraken omdat de pagina maar gedeeltelijk laadt. Na een tijdje heb ik pas een volledige pagina.
Voordien nooit problemen gehad.

marcelvm
Lid geworden op: 29 jan 2007, 20:10

21 apr 2019, 19:39

Ik hen al verschillende keren ge e-mailtje met seniorennet over mijn problemen
Ik moet zeggen tot hiertoe steeds goed geholpen ondanks mijn vele e-mails,met het lukt me weer niet
Dikke pluim

kitten
Lid geworden op: 15 apr 2004, 18:19
Locatie: Deurne/Antwerpen

22 apr 2019, 15:29

Mijn nieuwsartikels veranderen ook vanzelf terwijl ik nog aan het lezen ben, lastig!
Maar algemeen gesproken is het forum toch echt wel afgezakt in intensiteit. Je leest per dag amper een paar reacties. In den beginne toen ik pas het forum volgde was ik steevast meer dan een uur bezig met berichten te lezen en wat reacties in te voeren, zelfs nog heel wat langer. Nu ben je er op een paar minuten door, sommige dagen is er zelfs niets om op te reageren, waar is iedereen naartoe? En waar zijn de pittige discussies zonder ruzie of scheldwoorden?
MaLoReg

24 apr 2019, 10:20

Ja Kitten dat was de goeie tijd waar jij het over hebt.
Schelden en elkaar uit maken is nu de boodschap.
De meeste die iets zinnigs te zeggen hebben lees ik niet meer op ons forum.