De eerste grote verkiezingsbeloften zijn opgang getrokken

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

21 feb 2019, 18:50

"zeg ik dat de NVA , zelfs met grote tegenwerking, VEEL heeft verwezenlijkt;"

Wat? En daarbij heb ik Jan Modaal in gedachten en niet de vermogenden en niet de multinationals - die hebben 5 jaar in een pluchen zetel mogen hangen en werden door de NVA a la tête du client bediend. En bedenk voor alles dat politici er zijn om de burger te dienen.

freemate
Lid geworden op: 09 sep 2015, 15:56
Locatie: de wereld

21 feb 2019, 20:04

frits1955 schreef:
21 feb 2019, 18:50
"zeg ik dat de NVA , zelfs met grote tegenwerking, VEEL heeft verwezenlijkt;"

Wat? En daarbij heb ik Jan Modaal in gedachten en niet de vermogenden en niet de multinationals - die hebben 5 jaar in een pluchen zetel mogen hangen en werden door de NVA a la tête du client bediend. En bedenk voor alles dat politici er zijn om de burger te dienen.
Kalm Jan Modaal. De tijd komt eraan waarbij het je zal spijten dat de multinationals wakker geworden zijn. Maar je bent geen Jan Modaal want die denkt na en hangt niet aan de slippen van een vakbond. Dat doe je toch, hé.

Anderzijds weet je niet eens dat de CD&V met Kris Peeters verantwoordelijk is voor de werkgelegenheid, ook van die voor de ambtenaren. De NVA heeft daarmee dus niets te maken.
Je schiet in het wilde weg vriend.
Het dorp der dwazen telt veel inwoners...
It is more difficult for a democrat to walk past a bag of money than a leg for a dog.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

21 feb 2019, 20:57

Ik herhaal: wat? Wat heeft de NVA dan VEEL verwezenlijkt?

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

22 feb 2019, 00:10

Inderdaad Freemate, meldt ons eens wat de N-VA verwezenlijkt heeft ?
Jobs??
U heeft gelijk als u beweert dat de Sossen een lange lijst heeft van misbruiken
Maar de Frisse Partij begint juist en die lijst begint ook te groeien hoor.
Maar ik ga er verder niet op in.
Het verlaten van de regering, omdat het zou uitkomen dan N-VA ers Veel geld verdiendenmet het uitdelen van Visa.
Het uitlekken van schandalen in Borgorokko( kijk naar de foto met de Burgemeester en de beruchte clan)
Maar het is een frisse partij! Blijf er aub op stemmen en dan kunnen we misschien het zwart verleden van overlopers, collaborateurs ( die nogsteeds geld krijgen) winddraaiers die twee partijkaarten op zak hebben ( Bracke, N-VA maar eega Spa) Liesbeth die nog steeds slaapt bij de SOS. Een Frisse partij?? Dat is uw opinie. Maar ook een beetje respect voor andesrs denkenden!!
55 Monique

22 feb 2019, 08:57

paullamb

Noem mij eens één partij , die uitblinkers zijn .... .
Dat ze eens eerlijk zijn , wat ze allemaal moeten verwezenlijken ...
Zouden ze daar niet beter aan werken in plaats van verkiezingsbeloften ....
Dan gaan we zwijgen kostprijs , voor de toekomst ....
Denk dat we eens kasten en schuiven van elke minister kabinet zouden opkuisen dat er nog veel lijken naar bovenkomen , waar ze nooit iets met gedaan hebben of half afgewerkt ....
Zijn ze vergeten 2020 nmbs ????? is er ook niet ver meer af ....
Je kan de mensen niet blijven voor zot houden zoals ze nu bezig zijn ....

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

22 feb 2019, 13:01

paullamb schreef:
22 feb 2019, 00:10
Inderdaad Freemate, meldt ons eens wat de N-VA verwezenlijkt heeft ?
Jobs??
U heeft gelijk als u beweert dat de Sossen een lange lijst heeft van misbruiken
Maar de Frisse Partij begint juist en die lijst begint ook te groeien hoor.
Maar ik ga er verder niet op in.
Het verlaten van de regering, omdat het zou uitkomen dan N-VA ers Veel geld verdiendenmet het uitdelen van Visa.
Het uitlekken van schandalen in Borgorokko( kijk naar de foto met de Burgemeester en de beruchte clan)
Maar het is een frisse partij! Blijf er aub op stemmen en dan kunnen we misschien het zwart verleden van overlopers, collaborateurs ( die nogsteeds geld krijgen) winddraaiers die twee partijkaarten op zak hebben ( Bracke, N-VA maar eega Spa) Liesbeth die nog steeds slaapt bij de SOS. Een Frisse partij?? Dat is uw opinie. Maar ook een beetje respect voor andesrs denkenden!!
Uw commentaar is nog altijd even zielig en troosteloos.En altijd hetzelfde.

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

22 feb 2019, 13:10

Kijk eens in de spiegel en dan beseft u wat “ Petrol” betekent!!
U denkt toch niet dat u de enige bent die mag kotsen op een bepaalde partij.
Hou u maar beter bezig met uw beleggingen en daar zijn uw kots woorden wel iets vriendelijker. Klantbinding noemen ze dat bij ons.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

22 feb 2019, 14:04

Ik zal onze vriend "Freemate" even helpen met de geweldige verwezenlijkingen van zijn NVA regering:

Tussen 2014 en 2018 zakte het aandeel van de lonen in het bbp met 2,06 procentpunt. Een forse achteruitgang, en dit in amper vier jaar. In absolute cijfers hebben de lonen in 2018 globaal bijna 9,37 miljard euro ingeleverd in vergelijking met 2014.Om het loonaandeel weer op te trekken tot het niveau van 2014 zouden de lonen met 4,2% moeten stijgen. Voor een mediaan loon is dat een loonsverhoging van 127 euro/maand.
Omgekeerd hebben de bedrijfswinsten hun aandeel in het bbp in die 4 jaar met 2,34 procentpunt zien stijgen. In absolute cijfers is dat 10,66 miljard euro extra winst. Opmerkelijk: het aandeel van de winsten in het bbp is nooit eerder zo hoog geweest
In geen enkel van onze buurlanden is de voorbije vier jaar het loonaandeel zo sterk gedaald en zijn de winsten zo fors gestegen.

freemate
Lid geworden op: 09 sep 2015, 15:56
Locatie: de wereld

22 feb 2019, 14:58

frits1955 schreef:
22 feb 2019, 14:04
Ik zal onze vriend "Freemate" even helpen met de geweldige verwezenlijkingen van zijn NVA regering:
Bedankt dat je het zelf uitgezocht hebt.
Maar het leven gaat niet alleen om de lonen.
Je denkt ook niet verder dan je neus lang is om het te hebben over de lonen laat staan om de weerslag ervan in te schatten.

Ik kom er tenminste voor uit dat ik de voorkeur geef aan de NVA.
Dat durf jij niet, hé. Veel blabla, weinig boemboem.
Eigen aan vakbondsmensen.
Het dorp der dwazen telt veel inwoners...
It is more difficult for a democrat to walk past a bag of money than a leg for a dog.

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

22 feb 2019, 15:05

Viola, dat is eerlijk!
Dan kan u me toch ook niet kwalijk nemen dat ik een SOS ben ofwel?

freemate
Lid geworden op: 09 sep 2015, 15:56
Locatie: de wereld

22 feb 2019, 15:26

Expertencommissie maakt geen bezwaar tegen opsluiting illegale gezinnen. (de Tijd)


Nog een verwezenlijking van de NVA :D

Alle andere partijen hebben Francken geschoffeerd voor zoveel zij konden.
Stuk voor stuk krijgen zij het deksel op de neus.
Het dorp der dwazen telt veel inwoners...
It is more difficult for a democrat to walk past a bag of money than a leg for a dog.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

22 feb 2019, 15:28

"Bedankt dat je het zelf uitgezocht hebt."

Beste Freemate - het is me ondertussen duidelijk dat jij niks te vertellen hebt en niet bekwaam bent om iets te beargumenteren, laat staan iets te bewijzen dat je zelf gepost hebt. Zoals de meesten hier geraak je niet verder dan schimpscheuten in de richting van anderen en opmerkingen die niets ter zake doen.

freemate
Lid geworden op: 09 sep 2015, 15:56
Locatie: de wereld

22 feb 2019, 15:34

frits1955 schreef:
22 feb 2019, 15:28
"Bedankt dat je het zelf uitgezocht hebt."

Beste Freemate - het is me ondertussen duidelijk dat jij niks te vertellen hebt en niet bekwaam bent om iets te beargumenteren, laat staan iets te bewijzen dat je zelf gepost hebt. Zoals de meesten hier geraak je niet verder dan schimpscheuten in de richting van anderen en opmerkingen die niets ter zake doen.
Bedankt dat we een 2de Einstein in ons midden hebben.
Je bent je aan het verraden frits....
Het dorp der dwazen telt veel inwoners...
It is more difficult for a democrat to walk past a bag of money than a leg for a dog.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

22 feb 2019, 16:34

Nog steeds weet je volstrekt niets bij te dragen behalve persoonlijke aanvallen he "freemate". Platjes hoor.
Het ging om de enorme verwezenlijkingen van de NVA remember? We wachten nog wat.

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

22 feb 2019, 17:08

paullamb schreef:
22 feb 2019, 13:10
Kijk eens in de spiegel en dan beseft u wat “ Petrol” betekent!!
U denkt toch niet dat u de enige bent die mag kotsen op een bepaalde partij.
Hou u maar beter bezig met uw beleggingen en daar zijn uw kots woorden wel iets vriendelijker. Klantbinding noemen ze dat bij ons.
Spuw uw rooie gal maar eens goed uit.Dat lucht op.
De sossen zijn goed bezig,ze moeten nog goed opletten of ze vallen onder de kiesdrempel van 5%.
Ge kunt de mensen niet meer wijsmaken dat alles gratis is,want ge krijgt de factuur achteraf altijd op uwe boterham.
Daar is nog een goedgelovige ziel die het gratis beleid van de sossen nog altijd geloofd,en dat zijt gij.

R.I.P. gratis !!