Westerse democratie en de islamideologie: fricties

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

11 nov 2018, 11:44

Waarom?? Omdat onze leiders (politiek/economisch / religieus) een houding aannemen zoals Daladier en Chamberlain deden t.o.v. het nazisme en Hitler vlak vóór de oorlog: die houding is er één van 'proberen te sussen en zeker zelf geen olie op het vuur te gieten' .

We hebben dringend nood aan enkele Churchills die het beest bij zijn naam noemen, maar daar zijn we nog vér vandaan. De EU laat Europa overspoelen door - hoofdzakelijk islamitische - immigranten. De regeringen proclameren overal dat we 'vreedzaam moeten samenleven' .

Op het niveau van de burgers hoor je hetzelfde. "Er zijn toch zoveel goeie mensen onder die groep". Klopt,  maar daar gaat het niet om. Wanneer een ideologie oproept tot haat en moord, dan moet die ideologie afgezonderd worden zoals een ebolahaard.

Men kent / begrijpt de islamideologie niet. Er zijn in dit land maar een handvol intellectuelen die de ware aard van die ideologie hebben blootgelegd. En er zijn heel veel meelopers die om tal van redenen (b.v.electorale winst of rabiate antichristelijke ingesteldheid) het pampertje klaarleggen voor de tere gevoelens van de aanhangers van die ideologie.

De eerste stap is het zoveel mogelijk verwijderen of ontkennen van de christelijke roots van dit continent. Elk beetje helpt. Ook het verwijderen van het kruis op de mijter van de Sint. Nadien, of tegelijk, wordt de druk opgevoerd om zoveel mogelijk de gebruiken en de visies van de islamideologie in te voeren. Daar streven een flink aantal moslims naar. Streven is in het Arabisch: Jihad.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

11 nov 2018, 13:06

Ter gelegenheid van 9 november - de Kristalnacht - heeft de Franse premier Philippe laten weten dat het aantal antisemitische daden (niet 'gevoelens') met 69% gestegen is in de eerste negen maanden van 2018.

In maart '18 werd holocaust-overleefster Mireille Knoll vermoord in haar appartement.  De  29-jarige buurman en verdachte verklaarde haar op beestachtige wijze te hebben vermoord om de eenvoudige reden dat zij een joodse was.

Eigendommen van joden of van de joodse gemeenschap worden geregeld besmeurd met anti-joodse opschriften.

Na de slachtpartij in Pittsburg is het toezicht rond joodse gebouwen intensiever gemaakt. 
Bron

In Frankrijk worden de meerderheid van de antisemitische daden gepleegd door mensen die uit de 'islamcultuur' afkomstig zijn.
Bron
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

11 nov 2018, 14:56

Waarom zou tokkio zijn mening moeten bewijzen?
Nergens heeft tokkio beweerd dat moslims aangedrongen hebben op de naamsverandering van Kerstmarkt naar wintermarkt, je beschuldiging is
dus onterecht en vals.
Ik moet mijn mening niet veranderen,ik zie en hoor genoeg, het is een feit dat het woord kerstmarkt een doorn in het ook is voor de moslims, en dat er politieker's zijn , zoals Ice  het aangeeft die plat op hun rug gaan liggen , om stemmen te ronselen,en er daarvoor die naamsverandering doorvoeren.
20 jaar terug zou er van die naamsverandering geen sprake zijn,20 jaar terug zag men zelden een hoofddoek, nu steeds meer, de moslims leggen ons met kleine stapjes hun wil op,en steeds moeten wij plooien.
Gisteren het nieuws gezien over die school in St Katelijne Waver,over "‘Moslim Kids Day"zo ver is het al gekomen....
Telkens een stapje verder,hebt u die dutskes gezien met hun nicnab en hun hoofddoek......
Doe nu in een islamitisch land eens een "katholieke kids Day",maar ik sta niet in voor de gevolgen.
https://www.gva.be/cnt/dmf20181109_0393 ... ams-belang
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

11 nov 2018, 15:36

En we gaan nog een stapje verder...………….De beste burgemeester van de wereld Bart Somers dankt zijn kiezers voor de overwinning met zeker en vast medeweten en goedkeuring van de Cardinaal...………...
https://sceptr.net/2018/11/primeur-in-m ... athedraal/
.
De zon is gratis voor iedereen

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

11 nov 2018, 16:06

De maan gaan blussen, was alleen maar dom. Nu wordt het bovenop ook nog gevaarlijk. Achterlijke initiatiefnemers. Ze begrijpen helemaal niets van de ideologie, maar gaan ervan uit 'dat het ook wel zoiets zal zijn als het christendom, zeker? '  :roll:  :roll: 


Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Ice

12 nov 2018, 13:00

Maak jullie borst maar nat, door het migratiepact 2010 van VN dat decroo in DECEMBER 2018 zal tekenen in marrakesh, worden ons nog eens 9,5 MILJOEN moslims door onze strot geduwd. op een bevolking van 11 miljoen Belgen...

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... te]Huidige aantal inwoners: ruim 17 miljoen. Capaciteit, volgens een VN/EU studie uit 2010: ruim 25 miljoen. 
Ons kleine landje, dat al één van de dichtstbevolkte ter wereld is, zou daarom nog zo’n 8 miljoen migranten moeten opnemen, want de natuurlijke aanwas is verwaarloosbaar klein. 
Volgens dezelfde statistiek kunnen er bijna 20 miljoen mensen in België worden gepropt, wat 9,5 miljoen migranten erbij betekent. En de 80 miljoen inwoners van Duitsland, dat kunnen er volgens de VN en EU met gemak bijna 275 miljoen worden.
Op deze officiële Europese site (ec.europa.eu) staat de studie inclusief statistieken zwart op wit. Nog wel.[/quote]https://ec.europa.eu/home-affairs/sites ... ote]Kosten één herverdeelde migrant hoger dan bijstand voor echtpaar

De kosten van het herverdelen worden ook in een statistiek gezet (pag.63). 
Al op dat moment stond Nederland bovenaan met € 18.000,- per migrant per jaar*, gevolgd door Finland (€ 15.000,-) en België (ruim € 14.000,-).
In Roemenië –waar bijna geen migrant heen wil omdat men daar amper geld heeft voor sociale voorzieningen- zijn de kosten met slechts € 191,30 het laagst.

*Ter vergelijk: een alleenstaande Nederlander of alleenstaande Nederlandse ouder krijgt in 2018 een netto bijstandsuitkering van € 11.905,- per jaar, inclusief vakantiegeld. Zelfs samenwonenden en gehuwden in de bijstand moeten het met minder doen: € 17.008,-.

Op basis van cijfers van het CBS bedragen de kosten voor een dikke 50.000 ‘herverdeelde’ migranten voor Nederland bijna € 1 miljard per jaar.
U kunt zelf uitrekenen hoe onvoorstelbaar hoog deze bedragen worden als er 10x of 100x of meer migranten moeten worden opgenomen.

Het gewraakte, door diverse Oost Europese landen afgewezen VN migratiepact van Marrakesh dat in december door het kabinet Rutte ondertekend wordt, zal deze onbeperkte massa immigratie legaal, officieel en vrijwel onomkeerbaar maken.[/quote]Maar....geen reden tot paniek volgens de linkiewinkies? Het zal vast niet zo een vaart lopen?
14.000€ per migrant per jaar in belziek in 2010 is meer dan gepensioneerden na 45 jaar werken als wettelijk pensioen hebben?
Maar de wereld draait door?
50.000 migranten aan 1 miljárd euro per jaar... Dat is voor 9,5 MILJOEN bijkomende moslimmigranten??.....fritz? 
En wie zal dat betalen?
Degenen met het laagste pensioen van europa en de hoogste belastingdruk? 

Oostenrijk noemt door Nederland (én België) gesteunde VN migratiepact van Marrakesh ‘vergif’:

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... ent_883059

Het migratiepact betekent dat illegale immigratie legaal wordt en geen enkel europees land nog een illegaal kan weigeren, maw: immigratie wordt verheven tot mensenrecht, soevereiniteit van eu-landen wordt volledig ondergeschikt gemaakt aan de eu dictatuur waardoor de georkestreerde islamisering van europa en de genocide op de europeanen door eurocraten/globalisten onder leiding van soros een versnelling hoger geschakeld wordt.
Orbán, de oostbloklanden, Italië en Oostenrijk weten waarom ze weigeren te tekenen, zij behouden liever hun soevereiniteit en eigen cultuur dan zich te onderwerpen aan islam door hun eigen volk te verloochenen en uit te verkopen.

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... d[quote]De Pakistaans-Duitse moslimjournalist en terrorisme expert Shams Ul Haq ging undercover in enkele grote moskeeën in onder meer Leipzig en Dresden, en toonde aan dat imams en andere moslimgeestelijken in Europa ongehinderd kunnen blijven oproepen tot aanslagen, Jodenhaat, en zelfs het vermoorden van alle ongelovigen die zich weigeren te bekeren tot de islam.[/quote]Godsdienstvrijheid, nietwaar?
En laten we vooral verdraagzaam zijn over de gestage verloochening en afbraak van onze westerse, katholieke cultuur en tradities ter voorbereiding op de komst van nog 9,5 miljoen moslims en hun sharia? 
Te beginnen met het kruisbeeld op de mijter van Sinterklaas en van zwarte pieten roetpieten te maken? Apartheid, kopvodden, moskeeën, minaretten, verbod op alcohol, onverdoofd slachten, etc.....?? We zijn al goed op weg, nietwaar?

Nog iemand bezorgd over deze kwalijke ontwikkelingen door het verraad van onze eigen, misdadige politieke en eu lijders?  :evil:

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

13 nov 2018, 11:32

Nogmaals iets over de houding van een aantal top-moslims:
 Afbeelding
bron
De Holocaust ontkennen: dat laat al zien welk vlees er in de kuip zit.
"Antisemitisme: het is deel van onze cultuur".

Wie meent dat 'cultuur' iets anders is dan de islamideologie, vindt deze mooi quote in de tekst:
"no book in the world spreads the spirit of antisemitism like the Quran."
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

13 nov 2018, 11:40

Nederland heeft een deel van zijn ambassadepersoneel terug geroepen wegens doodsbedreigingen in Pakistan.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

13 nov 2018, 11:52

Vandaag 3 jaar geleden: Bataclan-slachting.

Zouden ze het vieren?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

13 nov 2018, 21:53

Ik was en blijf toch vooral geschokkeerd door de afslachting ( ritueel ? ) van die oude priester in een kerk van ST-Etienne .Op een gruwelijke manier de keel overgesneden voor zijn eigen altaar . Waar waren toen de represailles van Frankrijk ? 8O Is er nog een groter teken aan de wand ?

werewoef
AMEN en AUM

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

17 nov 2018, 13:46

frits1955 schreef:
 Al jaren dus dat gezeur over woordjes en apocalyptische toekomstbeelden. Het past natuurlijk in de bangmakerij uit een welbepaalde hoek.
Er is een groepje dat zich bij heeft aangesloten bij "de bangmakerij": de AIVD in Nederland, dat is de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst. Die resorteert onder het min. van Binnenlandse Zaken in Nederland.

Die AIVD heeft een rapport uitgebracht waarin enkele zaken nog eens duidelijk worden gesteld:

- de dreiging van terreur vanuit de hoek van ISIS/AL Q. en consorten is absoluut niet aan het afnemen. De terreurdreiging wordt 'het nieuwe normaal'.

- 'lone wolves' zijn helemaal niet zo lone  als de benaming wil doen uitschijnen: het zijn 'sympathisanten' die niet direct de mogelijkheid of de intentie hadden om naar Syrië te reizen bv, maar ze schakelen zich in, in een groter ideologisch kader  en geven gehoor aan de oproepen die vanuit ISIS, AL Qaida worden gedaan.
In Frankrijk zijn dit jaar al minstens 4 aanslagen gebeurd waarvoor ISIS de eer opeist.

- tussen 2019 en 2023 komen honderden jihadisten weer op vrije voeten. Voorlopig zitten die nog opgesloten in Europese gevangenissen, maar de klok tikt.
Bron: download het verslag
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

12 dec 2018, 15:26

frits1955 schreef:
 Al jaren dus dat gezeur over woordjes en apocalyptische toekomstbeelden. Het past natuurlijk in de bangmakerij uit een welbepaalde hoek.
Gisteren weer bepaalde typische woorden en vervolgens wat bangmakerij in Straatsburg.

Weet dat stadsbestuur dan niet dat een beeld zoals op onderstaand plaatje te zien is, provocerend werkt op bepaalde personen? En om het allemaal nog wat erger te maken, was men nog van plan geweest de betrokkene die dag op te pakken...

Hoeveel kan een mens verdragen? Niet te verwonderen dat die jongen dan een wanhoopsdaad stelt. :roll:
Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Ice

12 dec 2018, 16:40

Een geradicaliseerde zot, met 27 veroordelingen in verschillende landen op zn palmares, vrij laten lopen door heel europa is misdadige nalatigheid en dus politieke en justitiële medeplichtigheid aan deze aanslagen, niet meer of minder.

Wéér hebben zíj het bloed van deze onschuldige slachtoffers aan hun handen door hun plícht te verzuimen om de maatschappij te beschermen tegen terroristen die GEKEND waren!
Echte lijkenpikkers die nu schijnheilig bloemetjes leggen en kaarsjes branden en voor onderwerping door verdraagzaamheid pleiten voor slachtoffers waarvoor zijzelf de verantwoordelijkheid dragen.

Hij had beter dat europese wangedrocht in straatsburg met de grond gelijk gemaakt want DAT is de echte horror en terreur voor de europeanen!  :x

En reynders durft dan nog met uitgestreken smoel de woorden "bescherming van de bevolking" in de mond te nemen terwijl de politiek zélf de gelegenheden en omstandigheden schept om aanslagen te kúnnen plegen?
Of worden wij nog altijd versleten voor idioten die niet zíen wat er gebeurt? :evil:

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

12 dec 2018, 17:16

Nog een 'fait divers' dat tussen het grote nieuws is weggesmolten:

In Oostenrijk vermoordde een asielzoeker uit Afhanistan, Saber Akhondzada,  zijn vriendin Michelle F. gisteren.
Vermoedelijke reden: ze sprak te veel met andere mannen.

Culturele schok of culturele verrijking?
Bron
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Ice

12 dec 2018, 20:03

Wil. schreef:Nog een 'fait divers' dat tussen het grote nieuws is weggesmolten:

In Oostenrijk vermoordde een asielzoeker uit Afhanistan, Saber Akhondzada,  zijn vriendin Michelle F. gisteren.
Vermoedelijke reden: ze sprak te veel met andere mannen.

Culturele schok of culturele verrijking?
Bron
Blijven de linkiewinkies nu nog zeggen: dan had ze maar niet met andere mannen moeten praten?
Net zoals vrouwen zelf vragen om verkracht te worden door een rokje te dragen?  :roll:
Of met de smoes: dan moest ze hun 'cultuur' maar respecteren?
Knettergék en misdadig zijn degenen die het gore lef hebben deze beestachtigheden nog te vergoelijken!
Pas op dat crapuul de sharia maar toe, ze verdienen het. :evil: