Westerse democratie en de islamideologie: fricties

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
Ice

21 jan 2019, 15:39

Wil. schreef:Afbeelding
Dit is de evolutie van het aantal verkrachtingen in Zweden sinds 1975. Een stijging van 1.666 % volgens deze krant. Zou dat iets te maken hebben met het splitten van ABBA, of is er iets anders gebeurd in die periode?
Iedereen weet dat de toename van beestachtigheden, aanrandingen, verkrachtingen en moorden te wijten is aan de mosliminvasie en dat de politiek en leugenpers hun uiterste best doen om die beerput dicht te houden maar de stank is intussen al niet meer te harden.
Europese genocide door moslimtuig met medeplichtigheid van de politiek om de europeanen uit te dagen tot een burgeroorlog door gedwongen zelfverdediging of waarom laten politiek én justitie dit moslim crapuul begaan, denken jullie?  :roll:

@boeffer: voor moslims telt een vrouw niet, zij is de schuldige bij een verkrachting en wordt dan gestenigd, de 'politiek correcten' vinden dan ook dat verkrachters hun 'cultuur' mogen behouden en verklaren onze vrouwen tot loslopend wild dat mag verkracht worden.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

22 jan 2019, 18:40

Niet alleen de beestachtigheden, maar ook het liegen en bedriegen zit er bij de doorsnee islamiet ingebakken:

https://www.hln.be/regio/antwerpen/kand ... ~a02728ce/

zowel frauderende kandidaat als rijschooleigenaar waren van Marokkaanse komaf.
Typisch.
:evil:
Ondank is 's werelds loon
Ice

22 jan 2019, 19:47

En dan zijn ze daarbovenop ook nog eens oerdom want ze worden altijd gepakt, de domoren hahaha...en de spijt die ze altijd veinzen te hebben is omdat ze gepakt werden, nooit voor het misdrijf dat gepleegd werd...helaas is justitie nog debieler want die trappen er nog in, ondanks jarenlange 'ervaring'...of moeten we zeggen: even crimineel als dat tuig dat ze keer op keer vrijpleiten?  :roll:

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

31 jan 2019, 16:58

In en moslimschool in Birmingham waar de scheiding jongens / meisjes strikt wordt in het oog gehouden, laat de jongens eerst eten. De meisjes moeten wachten tot die klaar zijn en mogen vervolgens komen eten.

Moslimscholen worden vaker veroordeeld voor het overtreden van gelijkheidsregels maar wanneer de feiten vervolgens niet veranderen, volgt er tóch geen sanctie.  
Bron
Er bestaan islamgoedpraters die beweren dat Mohammed de eerste was die aan vrouwenemancipatie deed. Waarschijnlijk is er bij de vertalingen iets verkeerd gegaan... :roll:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

03 feb 2019, 14:13

Vrolijke Frans - paus Franciscus - gaat naar de V.A.R. om er de lokale katholieken te ontmoeten en er ook gesprekken te hebben met de top-moslims. Vooraf heeft hij al deze uitlating rondgestuurd:

Ik ben blij dat ik over een paar dagen in staat zal zijn om jouw land te bezoeken, een land dat ernaar streeft een voorbeeld te zijn van co-existentie, menselijke broederschap en ontmoeting tussen verschillende beschavingen en culturen waar velen een veilige plek vinden om te werken en vrij te leven in respect voor diversiteit "
bron

De  Verenigde Arabische Emiraten slepen een beruchte faam achter zich aan van martelingen, verdwijningen en oorlogsmisdaden. Deze paus zal met de grootst mogelijke waarschijnlijkheid weer enkele blunders begaan omdat hij de islamideologie niet wil zien voor wat die werkelijk is. Om die echte ideologie te leren kennen, hoeft men naar niemands woorden te luisteren. Gewoon de bronnen van de ideologie lezen volstaat.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

14 feb 2019, 14:38

Anderhalve maand geleden heeft een moslim met zijn SUV een moordaanslag gepleegd op een groepje Australiërs.

Saeed Noori werd door een politieagent die niet in dienst was gearresteerd. "Ik deed het in de naam van Allah", verklaarde Noori achteraf. Hij had 7 dagen gevast en hoorde een stem die hem opdracht gaf om onschuldigen te gaan doden.

Op zijn computer werd info gevonden die hem tot een "geradicaliseerde" moslim maken.
bron: https://bit.ly/2tjQH30
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

14 feb 2019, 17:12

In Duitsland heeft de overheid een islamitische kleuterschool gesloten. Reden? De kleine moslims werden er Salafistisch geïndoctrineerd. Blijkbaar mag dat niet 8O
Bron

Nu we toch in Duitsland zijn: het aantal Salafisten is er sinds 2013 verdubbeld. Ze hebben daar nu 11.000 trouwe volgelingen van de profeet. Zou Duitsland fel verschillend zijn van belgië, vraag ik me af?
Bron
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

16 feb 2019, 14:49

Valentijnsdag. Te mijden voor moslims, zo wist Adil Ahmad Dar ons te vertellen in een videoboodschap die hij had opgenomen vóór zijn moordende aanslag op 15 februari.

Deze door en door brave moslim - hij las trouwens de gebeden voor in de lokale moskee - had zijn auto vol explosieven geladen en blies zichzelf op samen met 49 mensen die daarbij het leven lieten. Tientallen anderen werden gewond afgevoerd. Hij zit nu naar eigen zeggen in het paradijs, maar dat is nog niet geverifieerd.

In zijn boodschap waarschuwt hij jonge moslimmannen ervoor om toch maar niet verliefd te worden. De meisjes bezweert hij om zeker het hoofddoek te dragen. Deze vrome moslim zei in zijn boodschap ook nog dat de moslims van over de ganse wereld zich moeten bevrijden van hun bezetters door middel van het martelaarschap. Hij onderstreepte daarbij nog eens het succes van de jihad die door de Taliban werd gevoerd in Afghanistan.
een bron

49 doden. Hebben we daarover veel gehoord in onze mainstream media? In Brussel waren er 35 doden en daar is wekenlang over geschreven en gepraat. Alle beestjes zijn niet gelijk, vermoed ik.
Met 49 doden heeft deze Adil Ahmed zich op de tweede plaats gezet in de rangschikking van de meest bloedige moslimaanslagen van dit jaar. De islamterreur heeft in Nigeria immers 60 doden gemaakt. Maar het jaar is nog maar pas begonnen. Ik denk niet dat deze records gaan standhouden.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

19 feb 2019, 13:47

De Iraanse top-imam Khamenei heeft nogmaals herhaald dat de fatwa tegen Rushdie nog altijd van kracht is en blijft. Die fatwa is nl. gebaseerd op duidelijke goddelijke verzen en die zijn nooit of nooit te herroepen.
Bron
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

19 feb 2019, 19:19

Wil. schreef:
16 feb 2019, 14:49
Valentijnsdag. Te mijden voor moslims, zo wist Adil Ahmad Dar ons te vertellen in een videoboodschap die hij had opgenomen vóór zijn moordende aanslag op 15 februari.

Deze door en door brave moslim - hij las trouwens de gebeden voor in de lokale moskee - had zijn auto vol explosieven geladen en blies zichzelf op samen met 49 mensen die daarbij het leven lieten. Tientallen anderen werden gewond afgevoerd. Hij zit nu naar eigen zeggen in het paradijs, maar dat is nog niet geverifieerd.
Vandaag werd een 23-jarige student opgepakt omdat hij 'fanmail' had geplaatst (via Whatsapp) om de roemruchtige daden van Adil te bewieroken. Hij hoopt dat Allah tevreden is met het exploot ( :wink: ) van Adil.

"A big salute to this brave man!!! May Allah accept your Shahadat and give you highest place in Jannah"(= het paradijs)

Tot eergisteren was deze student 'een vreedzame moslim' . Of hij dat nog is nu hij het vermoorden van 49 mannen heeft opgehemeld, is nog maar de vraag. Hoeveel supporters lopen er hier rond?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
55 Monique

19 feb 2019, 19:36

Wil ...
Hoeveel supporters lopen er hier rond?

Hopelijk geen enkele ?

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

19 feb 2019, 19:44

Supporters?
Als het erop aan komt, ontelbare.
Want eens de islamieten hier in grote getale zijn (onder andere door hun tomeloze paar- en voortplantingsdrift), en de vlam in de pan slaat; hoe zullen al die goede en brave islamieten dan reageren?
Ze zullen niet goed en braaf kunnen blijven, omdat ze weten dat dan hun hoofd onverdoofd wordt verwijderd door de extremisten onder hun.

"Wat is het verschil tussen een gematigde islamiet en een extremistische?
De extremist snijdt het hoofd van het slachtoffer af, terwijl de gematigde diens benen vasthoudt."
Ondank is 's werelds loon

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

19 feb 2019, 20:18

Vers van de media-pers:
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/wereld ... ar-BBTNSQR

Nog nooit zoveel gevaarlijke nonsens in één nieuwsbericht gelezen.
De titel alleen al, die zogezegde Westerse Islam bestaat gewoonweg niet !!
Lees het artikel en laat uw tenen krullen.
Ondank is 's werelds loon

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

19 feb 2019, 20:57

Er is onlangs een grote bijeenkomst geweest van Europese moslims. In de besluittekst staat in punt 8:

Daneben steht die Einschränkung des Islams, der durch adjektivische Bestimmung einer bestimmten Region oder einer Nation zugeschrieben wird - wie “deutscher Islam”, “französischer Islam”, “belgischer Islam” oder “europäischer Islam” usw. - im Widerspruch zur Universalität des Islams, der alle Epochen und Orte zugleich erleuchtet.

Benamingen zoals 'Europese islam' of 'Duitse islam' zijn beperkende benamingen voor de islam. Die woorden staan nl. in tegenstelling tot de universele roeping die de islam heeft en die alle tijdperken en plaatsen gelijktijdig verlicht.
Bron

voilà, sé. Nu horen ze het eens van de mannen die het écht kunnen weten.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
55 Monique

22 feb 2019, 09:09

Wil
Er is onlangs een grote bijeenkomst geweest van Europese moslims. In de besluittekst staat in punt 8:

Daneben steht die Einschränkung des Islams, der durch adjektivische Bestimmung einer bestimmten Region oder einer Nation zugeschrieben wird - wie “deutscher Islam”, “französischer Islam”, “belgischer Islam” oder “europäischer Islam” usw. - im Widerspruch zur Universalität des Islams, der alle Epochen und Orte zugleich erleuchtet.

Benamingen zoals 'Europese islam' of 'Duitse islam' zijn beperkende benamingen voor de islam. Die woorden staan nl. in tegenstelling tot de universele roeping die de islam heeft en die alle tijdperken en plaatsen gelijktijdig verlicht.
Bron

voilà, sé. Nu horen ze het eens van de mannen die het écht kunnen weten.



https://www.hln.be/nieuws/binnenland/ho ... ~ac6f845a/

Neen beseffen ze zeker niet ..Heeft ook te maken met de bron