Westerse democratie en de islamideologie: fricties

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

18 jan 2019, 21:46

Een probleem waarmee we vaker geconfronteerd gaan worden: in Duitsland hebben ze een vertaler in het leger die ervan verdacht wordt dat hij geheime informatie doorgegeven heeft aan Iran.
Abdul Hamid S. , zo heet die vriend van Iran, was op de hoogte van de operaties van de Duitse troepen die in Afghanistan actief zijn. Er zijn 1300 Duitsers in Afghanistan. Abdul Hamid S. zou al 7 jaar gewerkt hebben voor het Duitse leger. Bron

In het Westen hebben we al enkele onprettige ervaringen gehad met mensen die de islam zéér genegen zijn, en die zich tegen het westers land keren waarin ze verblijven.

In eigen land zijn er al enkele verdenkingen geuit over mensen die bij de politie werken en die toegang hebben tot gevoelige informatie. Wanneer de aantallen groter worden (meer allochtonen bij politie en leger) gaan we daar nog vaker mee te maken krijgen.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

19 jan 2019, 11:29

Wil. schreef: In eigen land zijn er al enkele verdenkingen geuit over mensen die bij de politie werken en die toegang hebben tot gevoelige informatie. Wanneer de aantallen groter worden (meer allochtonen bij politie en leger) gaan we daar nog vaker mee te maken krijgen.
Mijn bompa zei steeds "die bruinen gaan ons overnemen".
Hij had gelijk! 
:(
Ondank is 's werelds loon
Ice

19 jan 2019, 12:49

Wil. schreef:Een probleem waarmee we vaker geconfronteerd gaan worden: in Duitsland hebben ze een vertaler in het leger die ervan verdacht wordt dat hij geheime informatie doorgegeven heeft aan Iran.
Abdul Hamid S. , zo heet die vriend van Iran, was op de hoogte van de operaties van de Duitse troepen die in Afghanistan actief zijn. Er zijn 1300 Duitsers in Afghanistan. Abdul Hamid S. zou al 7 jaar gewerkt hebben voor het Duitse leger. Bron

In het Westen hebben we al enkele onprettige ervaringen gehad met mensen die de islam zéér genegen zijn, en die zich tegen het westers land keren waarin ze verblijven.

In eigen land zijn er al enkele verdenkingen geuit over mensen die bij de politie werken en die toegang hebben tot gevoelige informatie. Wanneer de aantallen groter worden (meer allochtonen bij politie en leger) gaan we daar nog vaker mee te maken krijgen.
Infiltratie door jihadi's en terroristen op elk niveau in de maatschappij door medeplichtigheid, want met medeweten, van de politieke landverraders die enkel bezorgd zijn voor hun graaipostje en voor stemmengewin, onder het mom van diversiteit en positieve discriminatie, toestaan dat geïnfiltreerde terroristen gevoelige informatie van overheid en burgers in handen kunnen krijgen om jihad te voeren, niet enkel in het buitenland..
Geheel volgens het plan van eu/nwo.
Enkel mogelijk door medeplichtigheid van politieke judassen door het toestaan van infiltratie onder het mom van gelijkheid en antidiscriminatie.

Om aanslagen te voorkomen horen moslims geweerd te worden uit elke dienst, uit elk bedrijf dat potentieel een doelwit kan vormen voor terroristen, behalve de politiek, het leger en de politie ook bijv. Energie- (kerncentrales!) water- telecom- bedrijven die onze basisbehoeften leveren want je kan er niet vanop aan dat ze betrouwbaar zijn zolang ze islam aanhangen, zelfs niet als ze hier geboren zijn - dat is meermaals bewezen.

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

19 jan 2019, 18:51

Interessant om dit eens te horen: 

https://www.youtube.com/watch?v=aMAHjhF ... pp=desktop

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

19 jan 2019, 21:40

Ice schreef:want je kan er niet vanop aan dat ze betrouwbaar zijn zolang ze islam aanhangen, zelfs niet als ze hier geboren zijn - dat is meermaals bewezen.
DAT is een waarheid als een koe.
Liegen en bedriegen zit immers in hun genen.
Evenals haten, moorden, verkrachten, vernederen, intimideren en bedreigen en nog zo een paar dingen.
Het is de islam die het slechtste in een mens naar boven haalt. Agressie alom.
Zo de profeet, zo zijn volgelingen.
En het is het Christendom dat de zachtheid, de volgzaamheid, de goedheid in een mens naar boven haalt.
Idem dito, zo de profeet, zo zijn volgelingen.

Jezus was een menslievende herder.
M de onnoembare was een rover en verkrachter die te paard en te zwaard zijn medemensen te lijf ging.
DAT is het verschil, voor wie het nog niet begrepen heeft.
Ondank is 's werelds loon

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

19 jan 2019, 23:04

MD, je maakt hier geen onderscheid tussen de islamideologie en de mensen die zich islamieten noemen. Ik ken een aantal moslims die echt niet beantwoorden aan het profiel dat jij hier schetst. Je merkt het misschien niet op, maar je hebt het hier over álle moslims. Die zijn echt niet allemaal zo maar veelal beseffen die mensen niet eens wat de islamideologie inhoudt.

Het is van belang om het onderscheid te maken tussen enerzijds mensen en anderzijds de ideeën waarop ze zich menen te steunen of waarop ze zich zouden moeten steunen.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Ice

20 jan 2019, 12:53

Wil. schreef:MD, je maakt hier geen onderscheid tussen de islamideologie en de mensen die zich islamieten noemen. Ik ken een aantal moslims die echt niet beantwoorden aan het profiel dat jij hier schetst. Je merkt het misschien niet op, maar je hebt het hier over álle moslims. Die zijn echt niet allemaal zo maar veelal beseffen die mensen niet eens wat de islamideologie inhoudt.

Het is van belang om het onderscheid te maken tussen enerzijds mensen en anderzijds de ideeën waarop ze zich menen te steunen of waarop ze zich zouden moeten steunen.
We weten allemaal wat MD bedoelt, Wil.
Trouwens, een islamiet, élke islamiet/moslim/mohammedaan volgt de regeltjes van islam, verplícht.
Indien ze dat gedachtegoed niet zouden volgen, dan waren het ex-moslims...

Zoals jongeren die nu gaan lopen uit het oerconservatieve en achterlijke saoudie arabië en asiel aanvragen in bijv Canada of in NL komen studeren en dan asiel aanvragen...
Steeds meer saoedie jongeren willen vrijheid, ontvluchten sa en zweren de islam af....zelfs winkeliers in sa zelf vinden het absurd dat ze tijdens het gebed, 3x per dag hun winkeltje moeten sluiten...voordeel: winkels kunnen onbeheerd worden opengelaten want nergens durven ze daar stelen want dan hakken ze dieven de handen of hun kop eraf....werkstrafjes houden moslim criminelen niet tegen, dat zie je hier wel..

De concurrentie tussen de vele moskeëen uit zich in een kakofonie van schreeuwers die vanop hun minaretten met hun luide kattengejank er precies een wedstrijd van maken...
Documentaire makers Sinan Can en Danny Ghosen laten de werkelijkheid en praktijk zien hoe het eraan toe gaat in moslimlanden, geen speculatie door theorietjes om wangedrag en kwaadaardigheid vanuit islam te verklaren.

figaretto
Lid geworden op: 13 aug 2005, 14:10
Locatie: waar de meeuwen schreeuwen boven 't golfgedruis...

20 jan 2019, 14:58

Wil. schreef:MD, je maakt hier geen onderscheid tussen de islamideologie en de mensen die zich islamieten noemen. Ik ken een aantal moslims die echt niet beantwoorden aan het profiel dat jij hier schetst. Je merkt het misschien niet op, maar je hebt het hier over álle moslims. Die zijn echt niet allemaal zo maar veelal beseffen die mensen niet eens wat de islamideologie inhoudt.

Het is van belang om het onderscheid te maken tussen enerzijds mensen en anderzijds de ideeën waarop ze zich menen te steunen of waarop ze zich zouden moeten steunen.
Hier wou ik even Wil. parafraseren. ( De initialen MD liet ik staan omdat het toevallig ook de mijne zijn  :))

MD, je maakt hier geen onderscheid tussen de nazi-ideologie en de mensen die zich nazi's noemen.  Ik ken een aantal nazi's die echt niet beantwoorden aan het profiel dat jij hier schetst.  Je merkt het precies niet op, maar je hebt het hier over àlle nazi's.  Die zijn echt niet allemaal zo maar veelal beseffen die mensen niet eens wat de nazi-ideologie inhoudt.

Loopt deze vergelijking mank ? Ik denk het niet. Wil. heeft wellicht gelijk wanneer hij laat verstaan dat niet alle moslims slechteriken zijn, net zoals niet alle nazi's dat waren. Maar het is wel zo dat beide ideologieën enorme parallellen hebben wat betreft onderwerping  eraan en wreedheden op diegenen die zich er tegen verzetten. Ook is het duidelijk dat Hitler nog steeds een hit is in moslimlanden. Naast de Koran staat Mein Kampf daar nog steeds op nummer 1  in de boekenverkoop. Dit heeft ook te maken met de jodenhaat bij beide ideologieën. Langs één kant mogen we ons gelukkig prijzen met het feit dat we de nazi's hier hebben buiten getrapt.  Wie er ernstig mee collaboreerde werd vervolgd, ook al wie een schijntje van collaboratie tegen had.  Vandaag de dag wordt er openlijk gecollaboreerd met die gelijkaardige ideologie : de islam. Liever had ik hier graag een uitspraak van Christus aan toe gevoegd : "Heer, vergeef het hen want ze weten niet wat ze doen", maar ik zie er van af want ik vrees dat ze het wel weten, namelijk onze westerse ondergang. 

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

20 jan 2019, 15:49

Daar zit veel waarheid in, figaretto. Bij de moslims heb je een grote meerderheid meelopers. En dat is bv. bij de katholieken ook het geval. Volgens de kerk mogen ze geen voorbehoedsmiddelen gebruiken behalve periodieke onthouding. Zijn al de katholieken die de pil nemen dan geen christenen meer?
Ze mogen ook niet liegen. Vallen de katholieken die liegen dan buiten de kerk?

In de islamideologie zijn die zaken nog veel scherper gesteld, maar de meeste volgelingen zijn daarvan niet op de hoogte. Dat neemt niet weg dat de ideologie wel degelijk duivels mag genoemd worden. En heel geregeld is er wel iemand die meent dat je enkel een goede moslim kunt zijn als je alle regels naleeft. Zo'n geobsedeerde gaat dan op moordpad omdat zijn leer het hem oplegt.
Zo lang die visie en die 'inzichten' blijven bestaan, zullen wij geconfronteerd worden met ellende, aangericht door moslims. Aangezien er in de islamwereld geen hiërarchische structuur bestaat zoals bv. in het katholicisme en aangezien de goddelijke regels in de koran voor eeuwig en voor alle plaatsen gelden, zal het moeilijk zijn om die ideologie recht te trekken.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

figaretto
Lid geworden op: 13 aug 2005, 14:10
Locatie: waar de meeuwen schreeuwen boven 't golfgedruis...

20 jan 2019, 20:47

Wil. schreef: En heel geregeld is er wel iemand die meent dat je enkel een goede moslim kunt zijn als je alle regels naleeft. Zo'n geobsedeerde gaat dan op moordpad omdat zijn leer het hem oplegt.
Juist ! Dus ligt de conclusie voor de hand : van een slechte moslim hebben we weinig te vrezen. Maar met goede moslims is het serieus oppassen geblazen.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

20 jan 2019, 22:04

Ik moet eerlijk zeggen dat men ze inderdaad niet allemaal over dezelfde kam mag scheren.
er zijn ook lieve islamieten, zeer zeker.
En ik ken er persoonlijk een paar.
Helaas zijn het witte raven.

En de vraag rijst natuurlijk: hoe gaan de lieve islamieten zich gedragen eens hun grote massa tegen ons in opstand komt en ons fysiek gaat aanvallen?
Dat valt nog af te wachten.
Ondank is 's werelds loon

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

21 jan 2019, 14:32

Oostenrijks onderzoek over 2017: vier op tien asielzoekers liegen over hun ouderdom (pretenderen nog 'kinderen' te zijn) om zodoende meer kans te maken op asiel. bron
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

21 jan 2019, 14:40

Afbeelding
Dit is de evolutie van het aantal verkrachtingen in Zweden sinds 1975. Een stijging van 1.666 % volgens deze krant. Zou dat iets te maken hebben met het splitten van ABBA, of is er iets anders gebeurd in die periode?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

21 jan 2019, 14:54

Ik vraag mij af wat als ze zoiets doen in hun thuisland, bb is dat ginds ongestraft zo of wordt zelfs aangemoedigd. Door veelplegers die niet gepakt geraken. 
Moebarak liet ook wat mensen verdwijnen maar zat wel graag in zijn restaurantje, een rovershol tot en met. En hoever trek je je dan terug, een put in de grond en vele dubbelgangers. 
Laatst gewijzigd door boeffer op 21 jan 2019, 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg