Westerse democratie en de islamideologie: fricties

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

25 mar 2019, 15:17

Esam Omeish is een Amerikaans moslim die lid is van de Dar al-Hijrah Islamic Center in Falls Church, Virginia. Die groepering heeft haar sympathieën voor de Muslim Brotherhood niet onder stoelen of banken gestoken.
Omeish heeft een lijst opgesteld met woorden of uitdrukkingen die men niet meer mag gebruiken! George Orwell in de praktijk!
In het jaar 2000 sprak Omeish op de Jerusalem Day in Washington DC en zei daar dat de Palestijnen hadden geleerd dat "de Jihad de manier is om hun land te bevrijden". Zoals je weet kan men met een hersenkronkel verdedigen dat jihad niet meer betekent dan 'streven naar' . Bron

Hier is de lijst van verboden woorden:

Islamic Terrorism
Islamist terrorism
Islamic violence
Jihadist
Violent jihad
Violent jihadism
Islamic extremist
Islamist extremist
Islam is not a religion
Islam is a violent ideology
Islam hates us
Radical Islam
Ban Shariah law
Shariah is antithetical to US Constitution


Omeish voegt eraan toe:
Hate kills! Islamophobia kills! Enough of this hate and Islamophobia!
Bron
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

26 mar 2019, 11:42

In Denemarken heeft een groep islamieten die banden heeft met terroristen een "bid-actie" gehouden buiten het parlement. Vorige vrijdag heeft een honderdtal aanhangers van Hizb ut-Tahrir het middaggebed gehouden op de openbare weg vlak voor het parlementsgebouw. Bedoeling? Protesteren tegen het 'islamvijandige klimaat' .

De organisatie houdt 'de haatspuiende politici en media' verantwoordelijk voor de aanvallen op moslims (zoals Christchurch). Hizb ut-Tahrir is verboden in Rusland, in Egypte, in Turkije en Duitsland. Het doel dat Hizb ut-Tahrir nastreeft is - naar eigen zeggen - het afschaffen van de democratie en die vervangen door een maatschappij die de sharia volgt.

Tegelijk heeft de anti-immigratiepartij Stram Kurs een happening laten plaatsvinden waarbij een Koran op de bbq werd gelegd om "bacon à la koran" klaar te maken.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

02 apr 2019, 00:18

Dit is een goeie:

De leider van een moskee in Spanje eist van de Spaanse koning excuses omdat de Spanjaarden de muzelmannen uit het land hebben gesjot in de 15e eeuw!
De wreedheden en de "miljoenen doden" (sic) die daarbij aan moslimkant zijn gevallen, verdienen de excuses van Felipe, de huidige koning van Spanje, aldus de voorzitter van de moskee.

bron in het Spaans en hier in het Engels

Jawadde 8O
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

04 apr 2019, 20:45

Eén beeld zegt soms meer dan 1000 woorden.
Een Qatarese socioloog legt uit en demonstreert hoe men zijn vrouw moet slaan:


Afbeelding

In Orwell's boek 1984:
'War is Peace' - 'Freedom is Slavery' - 'Ignorance is Strength' : in geen enkel modern boek wordt de leugenachtigheid en de double speak van bepaalde groepen zó mooi aan de kaak gesteld.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

07 apr 2019, 11:57

Er zijn 11 landen op de wereld waar homoseksueel geaard zijn je op wettelijk basis de doodstraf kan opleveren.
Het toeval wil nu toch wel dat het allemaal moslimlanden zijn, zeker?
Bron
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

07 apr 2019, 16:57

Lentevakantie voor onze kinderen ipv Paasvakantie. Weldra zal een generatie hier verdwenen zijn(generatie-sprong ipv index-sprong). Gesponsord door industrie, speculanten enz.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

19 apr 2019, 16:27

Soms zijn Nederlanders toch lichtgelovig. Een uit de gevangenis vrijgelaten terrorist - Samir Azzouz - moest een 'deradicaliseringstraject' doorlopen. Hij heeft dat ook netjes gedaan.

Nu stelt men vast dat hij sindsdien geregeld geld opstuurt naar Isis-leden in het buitenland. Tot zover het nut van dat soort goedgelovige trajecten. Een echte, trouwe moslim valt heel waarschijnlijk nooit te 'deradicaliseren'. Zo iemand is een blijvend gevaar. Dus moeten die mensen ook blijvend verwijderd worden uit de maatschappij.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Fazal

19 apr 2019, 17:54

Hoe dieper gelovig, hoe meer geradicaliseerd.
Dat geldt voor alle geloofstrekkingen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

20 apr 2019, 13:38

Een islamitisch raadslid wil een halalstrand in Den Haag. Hij zegt: “Moslims voelen zich onprettig bij schaars geklede, lelijke mensen”
Bron

Ik dacht eerst dat het een bericht was dat op 1 april geplaatst werd, maar neen: het is echt nieuws van vandaag. :lol:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Ice

20 apr 2019, 16:50

Wil. schreef:
20 apr 2019, 13:38
Een islamitisch raadslid wil een halalstrand in Den Haag. Hij zegt: “Moslims voelen zich onprettig bij schaars geklede, lelijke mensen”
Bron

Ik dacht eerst dat het een bericht was dat op 1 april geplaatst werd, maar neen: het is echt nieuws van vandaag. :lol:
@Wil, je dient er wel bij te vermelden dat het 'islamitisch raadslid' een oerhollandse, bekeerde idioot is ook nog, die meent dat hij door bekering moslim is geworden.....weet hij veel dat moslims hem als verrader van zijn eigen cultuur beschouwen en hij nóóit als moslim aanvaard zal zijn. Zo achterlijk is hij dan nog.......zulke idioten worden gebruikt zolang ze nuttig zijn.

"Schaars geklede, lelijke mensen"? Van respect gesproken voor zijn eigen cultuur....een strand dient om te genieten van zon en zee, niet om gekleed te zitten zweten gelijk een varken en jaloers te zijn op schaars geklede ménsen die wél mogen genieten van de zon.

Hij mag altijd verkassen naar eender welk islamitisch land om op een apart strand zich te gaan vergapen aan moslima's, die intussen zowat overal op de barricaden gaan staan om hun vodden in de vuilbak te gooien voor hun vrouwenrechten.
Zelfs in iran en saoedie arabië, de meest strenge en conservatieve, islamitische landen komen vrouwen op tegen deze vorm van achterlijke, religieuze onderdrukking die hen moet behoeden voor willekeurige verkrachtingen.
In 2016 kreeg hij een werkstraf voor het verkopen van drugs aan minderjarigen en het bezit van een verboden alarmpistool.
De man uit de Haagse badplaats Scheveningen kwam begin deze maand in het nieuws, omdat hij zei dat hij als interim-directeur bij het Haga Lyceum in Amsterdam (de enige islamitische middelbare school in Nederland) aan de slag zou gaan.
Dat bleek een 1 aprilgrap.
Wie durft nu deze zot én crimineel racistisch, voorstander van apartheid en segregatie te noemen? :roll:

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

21 apr 2019, 15:59

https://nos.nl/liveblog/2281379-serie-a ... vrouw.html Ik hoop dat daar anderen zullen reageren, wij hebben geen nagel om...of is de ver van mijn bed show..Dat kan niet zo blijven duren.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

23 apr 2019, 21:11

N.a.v. de moslimterreur in Sri Lanka, is nogmaals het filmpje opgedoken van een jonge gast die in Verviers over de straat loopt en ondertussen Allah smeekt om o.a. alle christenen te vernietigen. Allah is begonnen om zijn smeekbeden te verhoren.

Hier meezingen (1'22'').
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

24 apr 2019, 17:44

Langzaam maar zeker gaan we het onderspit delven als we niet per direct fors reageren en alle immigratie uit moslimlanden stoppen en degenen met een dubbele nationaliteit de deur naar hun thuisland wijzen/
https://www.stopdebankiers.com/heeft-re ... geroorlog/
De zon is gratis voor iedereen

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

24 apr 2019, 23:52

Wie niet horen wil moet maar voelen, een Deense miljardair is daar 3 kinderen kwijt. Wraak zal hij niet nemen maar een flinke knauw zal wel blijven hangen.
Veel geld mee gemoeid of niet.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg
Ice

25 apr 2019, 08:55

boeffer schreef:
24 apr 2019, 23:52
Wie niet horen wil moet maar voelen, een Deense miljardair is daar 3 kinderen kwijt. Wraak zal hij niet nemen maar een flinke knauw zal wel blijven hangen.
Veel geld mee gemoeid of niet.
Het schijnt om de grote baas van zalando te gaan....die heeft het geld om er een moordcommando op af te sturen of zijn invloed aan te wenden om politiek wraak te nemen? Wie weet...