N-VA-er opgepakt voor mensenhandel en afpersing

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
Ice

15 feb 2019, 19:59

Zeg, Monique, je hoeft hier niet élk krantenartikel te posten!
Wie de krant wil lezen, zal dat wel zelf doen...een verwijzing naar het artikel is voldoende.

In het kort de uitleg en je mening erover en dan liefst in volledige zinnen!
Uiterst irritant die overvloed aan reacties met gebroken en onafgemaakte zinnen te moeten lezen en herlezen om er iets uit op te kunnen maken.
Tip: maak anders eerst een klad en lees en hérlees dat eens voor je het forum non-stop overspoelt met onsamenhangende reacties die geen mens kan volgen.

Een discussie betekent ook dat anderen aan het woord kunnen komen en de tijd hebben om te reageren voor je met de volgende lap tekst komt, dat is geen discussie maar berichtgeving en dat doen de kranten al. :roll:
55 Monique

15 feb 2019, 20:24

Ice

Maar je kan er niet om heen dat er niks is gebeurd punt uit ....
Wat is volgende .
Ga je blijven opdraaien voor corrupte boel
Je kan u dan ook afvragen hoe corrupt de politiekers zijn ...
Dat is enige dat nog telt malafide praktijken ...
Stel u dan ook eens in de plaats wat er is gebeurd deze week in Waasmunster hoe dom moet je dan niet zijn ... Kan evengoed met ons ook gebeuren . Wat respect heb je dan voor burgers (Politie) onschuldige mensen moeten de weg versperren .
Lees ik dat ook van jou hoor je mij iets zeggen neen ...Aanvaard het dan ook van ander .

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

16 feb 2019, 00:16

55 Monique schreef:
15 feb 2019, 19:27
Idefix
Blijkbaar zijn sommigen hier vergeten waarom ze zelf de vorige regering naar huis gestuurd hebben...……...
Kort van memorie door de ouden dag???????????????Of gewoon bedekken met de mantel der liefde?????
Kracht van verandering Heb daar nooit in geloofd en nog niet en blijf bij mijn standpunt

Idefix
Ik dacht dat een zekere KUCAM beschuldigd werd

Ist zo wie heeft hem aangeworven , toch de burgers niet ...En wie was verantwoordelijk voor departement toch de Francken en wie was de partij .
Is gemakkelijk zeggen ik weet van niks , en heb verhalen gehoord maar deed er niks aan ....
Waarom zegt de Francken zelf zou nu anders doen , zal ook wel rede gehad hebben dat hij verkeerd bezig was , en volgde ook parcours niet , deed liever zijn eigen ding ...
Ik zeg altijd neem u verantwoordelijkheid op , ook binnen kabinet ...Had niemand iets over gezegd , had hij dat gedaan ...
Van eerste moment als er klachten waren ... Had hij die stappen al moeten ondernemen .
Die Kacum had ook niks gedaan , waarom houden ze hem dan op de 5 week aan ??????? volgens zijn advocaat .
Heb gelezen deze week was niet niks 15 waarvan 14 in de gevangenis zit en 46 huiszoekingen en waar zeer grote garnaal tussen zat die in Turkije woont.... Denk dan ook eens na dat de belastingbetaler er mag voor opdraaien , wat ze hier hebben gedaan ...
Op de kap leven van bevolking ... Enige wat ze doen doorsluizen naar eigen land zijn geen doetjes zo mensen .... Waarom dienen dekmantels
Hoe moeten die mensen hun voelen humanitaire visa ...


Invloed Dat zeg parket vandaag staat hier onderaan )
De bende zou zich hebben beziggehouden met drugssmokkel, witwaspraktijken, wapens en corruptie. Het doel was volgens het parket niet alleen om een groot vermogen te vergaren, maar ook om invloed te verwerven bij de politie, stadsdiensten, de haven, de politiek, het bankwezen en de kerk.



Maar nieuwszender heeft naar voor gebracht , pech ....


Hoor graag zeggen , we wachten af wat volgende is ...En wat eindresultaat is gerecht .
Ik lees wel degelijk "de bende". Ik lees nergens" BDW noch NV-A". Dus toch maar voorzichtig zijn met insinueren.
De zon is gratis voor iedereen

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

16 feb 2019, 00:21

55 Monique schreef:
15 feb 2019, 20:24
Ice

Maar je kan er niet om heen dat er niks is gebeurd punt uit ....
Wat is volgende .
Ga je blijven opdraaien voor corrupte boel
Je kan u dan ook afvragen hoe corrupt de politiekers zijn ...
Dat is enige dat nog telt malafide praktijken ...
Stel u dan ook eens in de plaats wat er is gebeurd deze week in Waasmunster hoe dom moet je dan niet zijn ... Kan evengoed met ons ook gebeuren . Wat respect heb je dan voor burgers (Politie) onschuldige mensen moeten de weg versperren .
Lees ik dat ook van jou hoor je mij iets zeggen neen ...Aanvaard het dan ook van ander .
Awel Monique, ik vind het verschrikkelijk voor u dat je in zo een kloteland moet leven. In uw plaats emigreerde ik, en dan nog liever vandaag dan morgen. Dat moet hier zo wat onleefbaar zijn voor u.( Tenzij je eventueel betaald wordt voor uw schrijfsels; je weet wel dat er veel corrupte mensen rondlopen en dat je niemand kunt vertrouwen hé?) :roll:
De zon is gratis voor iedereen
55 Monique

16 feb 2019, 09:21

Idefix

Als jij u gelukkig voelt in de situatie waar we nu in leven prima voor mij ..
maar ik denk altijd aan mijne medemens ...
Wij hebben zo zaken meegemaakt , overvallen en bestelen in onze job ,
en de eerste 20 jaar kende wij dat niet was een plezier ,maar daarna is beginnen escaleren
Zou de job niet meer willen uitoefenen , gelukkig is er bankcontact dat ze kunnen meenemen als chauffeur .
Heb nooit last gehad met politie-rijkswacht-en douane ( Die zien dat ook moet niet denken dat die ons niet in de gaten houden )
Kan op mijn één hand tellen , wanneer ze mij gecontroleerd hebben.Met de diesel een keer is al ....Maar iedereen werd gecontroleerd toen..
Ik heb nooit voorgehad maar collega's wel , zo mannen rijden zonder rijbewijs en zonder boordpapieren , als je dan ongeval voorhad , geraak maar aan u geld ... ( En blijft er dan rustig bij want ineens staat er daar 30 man komen uit alle hoeken :roll: ) :evil: :evil: Heb dat nooit gekend de eerste 20 jaar ,vanaf 1986 dan begon de miserie .
Dienen wij daarvoor om die mensen te verrijken , die naar ons land komen ...
Zowel mannelijk als vrouwelijk , iedereen kreeg er met te maken .
En ja is zeer slechte eigenschap dat we bezitten ( inzicht op alles)
Weet dat ook van mijn eigen .Maar dat leer je door de vele jaren .
Heb zeker respect voor mijn collega's die de zelfde job uitoefenen
En wat lees je deze morgen in de krant , geen wat ik gisteren heb geplaatst
En je moet er niet aandenken dat zal stoppen in de toekomst ( dan staan er al andere te wachten om over te nemen )

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf201902 ... 3727102648

Wie is de beruchte ‘peetvader’ van de Antwerpse drugsclan met connecties in politiek en politie? “Bayram voelt zich verheven boven iedereen en renteniert nu in Turkije” a.u.b. en zijn niet mijn woorden krant nieuwsblad .

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/-i ... ~af2ae265/

“Ik ben dit soort verwijten spuugzat”: Geens niet opgezet met kritiek van Bart De Wever ( Wie was bevoegd toch ex minister Jan Jambon )
Stond er bij en keek ernaar :evil: :evil: ( ik besef heel goed dat er wat boven hun kop hangt ) wat ze nu hebben aangepakt ) stof tot nadenken . roer nooit in zo potjes )

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... gle.com%2F

Hoe cash en coke Antwerpen in de greep krijgen: ‘De haven is zo lek als een vergiet’ volkskrant nl

Alles veel te ver laten komen ( dat is probleem waar we nu met te maken krijgen) Iedere dag met oogkleppen dicht , zo ga je niet aanpakken stilzwijgend verder doen ...
Laatst gewijzigd door 55 Monique op 17 feb 2019, 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.
55 Monique

16 feb 2019, 20:35

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/de ... ddf8218fe7

Nieuws Binnenland
De ‘bende van horen, zien en zwijgen’: Antwerpse politie rolt gewelddadige negenkoppige jongerenbende op

De lokale recherche van Politiezone Antwerpen heeft een bende ontmaskerd die vooral uit jongeren en minderjarigen bestond. De bende zou op bijzonder brutale wijze verschillende overvallen en geweldsdelicten hebben gepleegd, in Antwerpen maar ook in de ruime omgeving van de stad. De negen betrokkenen zijn intussen aangehouden door de onderzoeksrechter of geplaatst door de jeugdrechter.

Het betrof een man van 18 jaar, die als leider van de groep aanzien werd, twee vrouwen van 19 jaar oud en een van 18 jaar, een man van 26, een man van 37, een vrouw van 18 jaar (toen ze de feiten pleegde, was zij nog minderjarig), een minderjarig meisje en een minderjarige jongen van 17. Toen de feiten gepleegd werden, waren drie van de verdachten aldus nog minderjarig. De andere betrokkenen zijn uitgebreid gekend bij de politie. Ook zij kwamen nog voor hun 18de verjaardag in contact met de politie en het gerecht. Geen van hen had een vaste verblijfplaats, wat de opdracht extra moeilijk maakte en in sommige gevallen voorafgegaan werd door een nationale signalering.

Stopt het neen ...Doen ze daar wat aan neen .:evil: :evil: :evil:
55 Monique

16 feb 2019, 20:50

https://www.gva.be/cnt/dmf20190215_0417 ... -in-woning

Onderzoek rond misdaadfamilie Y. op volle toeren: politieman opgepakt, graafwerken in woning

ANTWERPEN / DEURNE - Een 35-jarige inspecteur van de politiezone Antwerpen is aangehouden in het onderzoek naar de criminele organisatie rond de Y.-clan. Vrijdag werd in het onderzoek ook een hele dag lang een woning in Deurne ondersteboven gehaald. Volgens onze informatie waren de speurders in de woning op zoek naar misdaadgeld. Of dat ook gevonden is, is niet duidelijk.
Politieman Michael K. (35) werkt al ongeveer tien jaar vanuit het politiekantoor in de Handel­straat in Antwerpen-Noord. Als lid van het wijkteam kent hij de buurt rond het kantoor als zijn broekzak. ...

Oei oei , is daar de moeite met dat geld ( waar zit die kluis) strakjes gaan ze kranenverhuur De Groote nog moeten bellen Beervelde ? als die mannen komen is met de grove middelen , een tunelleke naar de verborgen schatten :mrgreen: :mrgreen: :evil: :evil:

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

17 feb 2019, 00:07

Ik zie nieuws elke dag, dat van vtm is ca idem als één. En soms het tegenovergestelde.
Zoals bij mijn bazin 'zoals ge weet'.....en trek uwe plan.
En dan hebt ge nog de advocaten, justitie , uitstel, 't vonnis en nog eens alles opnieuw.
En veel zal ook niet in de media komen om het onderzoek in gevaar te brengen(en morgen een nieuw gazet).
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg
55 Monique

17 feb 2019, 09:21

Boeffer ,

Dat klopt ,( Maar best ook , dat ze niet alles schrijven , :mrgreen: )
Advocaten :evil: :evil: Die liggen al op de loer procedure fouten ,ons gerecht in België :roll: ( verloopt te traag ) ..
Tegen dat proces ooit van start gaat , zijn ze allang met de noorderzon verdwenen :evil: :evil:




.

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

17 feb 2019, 12:33

Monique 55 kom me niet vertellen dat er tijdens de vorige regeringen geen misdaad was. Altijd al geweest en dat zal altijd blijven. Dieven slaan hun slag , worden opgepakt en vervangen door andere dieven. Zeggen dat "er niets gedaan wordt" is wel efkes fout, onze gevangenissen zitten boordevol en onlangs hebben ze in Antwerpen nog maar eens een bende opgerold. Uw tekst doet me denken aan Anuna De Wever die na 3 betogingen kwaad is omdat de lucht (die tenandere momenteel uit Frankrijk komt ) nog niet proper is. Als jij de oplossing hebt om binnen de week de misdaad in het land lam te leggen gaat het land u een standbeeld geven en een levenslange uitkering.
Wedden.???? Op de firma heb ik de gewoonte van iemand met een klacht EN een mogelijke oplossing te ontvangen, degenen die zonder voorstel alleen maar kwamen klagen stuurde ik wandelen. Dus "voorstellen" graag, en goede als het kan. :wink:
De zon is gratis voor iedereen
55 Monique

17 feb 2019, 14:53

Idefix

Wat heeft klimaat te maken met misdaad en drugs ?
Hebben wij er iets met te maken misdaad en drugs ?

En als je over klimaat ( geen probleem doen we al jaren sorteren , en anders naar container park ) Wat ander doet zijn mijn zaken niet )

Is precies of ik de fout ben , stel maar alleen vast wat we zelf hebben meegemaakt ... Boekhouding en fiscaliteit dat je daar niks van kent zou je beter beseffen , administratie en geloop en uren rond dit onderwerp) als zo gemakkelijk zou gaan , mogen ze alles sluiten ...Je kan u blijven verzekeren voor alles , maar op bepaald punt stopt het ook .Is zelfde met ondernemers van winkels , lees je ook in de krant , moet haalbaar zijn gans u winkel leeg halen :evil: :evil: blijven investeren voor u te beschermen voor dat krapuul weg ermee ...
Dat de rust terug keert .


Als jij u daar bij goed voelt voor mij geen probleem , dienen wij daarvoor ,
voor ons te laten bestelen heb ik daar niks meer een toe te voegen ... :roll:
Zouden we dan niet beter zeggen hier is koopmans portefeuille ( en doet er u goesting mee ) dan laten zij ons te minste met rust !!
Dan lopen we ook geen gevaar , want dat hoort er ook bij ... ( Wij waren wel iedere dag met cahs geld op de baan )
Want daar komt het eigenlijk op neer ....
Ook geen zorgen dat we moeten aangeven en administratie en belastingen , dan besparen we ook de politie en federale en getuigen ( Maar denk niet dat de belastingen daar tevreden mee zijn ) op zakelijk vlak ...
Daders hebben meer rechten dan plichten , beloofd voor de toekomst :evil: :evil:
Daders , zonder papieren , geen boordpapieren ,geen schouwing ,geen verzekering , Seponeren dat is enige dat we te horen krijgen :evil: :evil:

Wil ze geen eten geven hoeveel er hier rondlopen zonder geldig documenten , die moeten ook eten , wat doen ze dan ???????



politiekers die schieten ook in actie , als kalf al verdronken is ....

Volgens jou hebben ze daar al veel aan gedaan :evil: ( word een beetje te warm onder de voeten ? ) dan is er ineens actie ( Hebben nog geen geld om een land deftig te besturen , ( minister Geens zijn budget ??? ) dat stad Antwerpen moet sponsoren uit eigen kas , en die wachten ook nog op hun geld van de regering ....Was vandaag in de zevende dag is bevestigd door Bart De Wever ( was ook voor verbetering onderzoekers en gerecht ) Wie heeft er dan gefaald , en ja de gevangenissen zijn overbevolkt .Dat verloopt al jaren niet goed ...
Ik ga niet werken om alles te moeten afgeven sorry .... En heb ervaren de schrik zit er in zo wie zo ,dat verbetert na een tijd , maar helemaal weg neen .chauffeur van bij ons zijn oog bijna kwijt maanden met gesukkeld klaar lichte dag langs achter aangevallen koopmans portefeulle en die zat vast aan riem ,zo van lichaam getrokken En je word beetje woedend omdat zij daar niks aandoen...

Voor mij stopt dit onderwerp ( verloren energie )

Francken is tegen terugkeer van IS-strijders: “Neem ze Belgische nationaliteit af”
Breng die ook maar terug naar ons land ( Nog wat miserie erbij )

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190217_04182025

Bart De Wever: “Ik wil samenwerken, maar CD&V-ministers reageren niet”

De Antwerpse burgemeester Bart De Wever (N-VA) neemt wat gas terug in de bitse clash over zijn ‘war on drugs’ met Justitieminister Koen Geens (CD&V). “Ik zoek geen ruzie met mijn federale collega’s, maar ik wil wél dat het Stroomplan wordt uitgevoerd.” Tegelijk haalt hij uit naar de twee andere federale CD&V-ministers.

Daar is ook oorlog tussen de politiekers ...En dat gaat ook over dit onderwerp :mrgreen:

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

18 feb 2019, 12:16

"The war on drugs" - haha
Het vriendje van Theo Francken - NVA'er en visaverkoper Kucam - heeft een centrale rol gespeeld bij het naar Antwerpen halen ( meer bepaald Stuivenberg) van de Assyrische/Turkse maffiaclan Yaramis ( uit Turks Koerdistan) waarvan nu een aantal leden werden opgepakt. Nogal wat van de schietpartijen in de cocaïneoorlog in Antwerpen kunnen gelinkt worden aan deze maffiabende. De misdaadorganisatie zou ook bij de dienst Bevolking van de stad Antwerpen, binnen de politie, de kerk, het bankwezen en in de politieke wereld pogingen hebben ondernomen om een voet binnen te krijgen...Nu weten we dus wat De Wever bedoelde met de infiltratie van de politiek door de georganiseerde misdaad - het zit in zijn eigen partij.
Maar het zijn wel goede christenen want ze hebben een eigen kerk in Antwerpen. :wink: Altijd handig als dekmantel.
Op de foto: goede maatjes onder elkaar - De Wever met Kucam en één van de peetvaders van de bedoelde maffiaclan.


Afbeelding
55 Monique

18 feb 2019, 14:45

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190218_04184059

Vaste klant snelt overvallen bakkersdochter te hulp: “Dader stak recht in haar nek en begon te schoppen”

WILRIJK - Katja De Wilde (40), de vrouw die maandagochtend in haar bakkerij in de Jules Draeyersstraat op het Valaar geconfronteerd werd met een uiterst gewelddadige overvaller, heeft veel geluk gehad. Ze kreeg een messteek in de hals. “Eén centimeter naar links en haar halsslagader was geraakt. Dan had ze het waarschijnlijk niet kunnen navertellen”, zegt haar vader Theo (62), eigenaar van de zaak.
Het is 6.30 uur als Carina Hoens (54), vaste klant bij bakkerij Nadia, staat te wachten tot wanneer de bakkerij opengaat. Ze woont schuin tegenover de zaak en komt er al jaren om haar brood. “Terwijl ...

De vraag is wat bezielt de dader , moet je maar overkomen , en dat is zo iedere dag opnieuw .... En dan krijg je commentaar van mensen dat ik soms denk word wakker .... Ziet de realiteit onder ogen ....
55 Monique

18 feb 2019, 19:12

https://www.hln.be/regio/antwerpen/zaak ... ~a81bf7ea/

Zaak Assyrisch-Turkse maffiafamilie: Antwerpse politieman komt vrij na procedurefout

De onderzoeksrechter heeft vanmiddag de Antwerpse politieman M.K. vrijgelaten wegens procedureproblemen. De inspecteur was vrijdag aangehouden omdat hij de Assyrisch-Turkse maffiafamilie Y. hand- en spandiensten zou hebben geleverd. Hij werd beticht van schending van beroepsgeheim en van passieve corruptie.

:evil: :evil: :evil:

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

18 feb 2019, 20:03

Gelukkig was die inspecteur ook lid van de grootste Partij.
Als het ne SOS was geweest, dan waren er geen procedurefouten hoor!