N-VA-er opgepakt voor mensenhandel en afpersing

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

FransV
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:55
Locatie: zwijndrecht

23 jan 2019, 11:13

55 Monique schreef:Beste Frans ,

Ik begrijp u frustratie , als om  jou vriend gaat ....

Maar je kan niet iemand de schuld geven waar ze totaal niks met te maken heeft .

Zij heeft de taak overgenomen dat is zeker ....Maar wat op u afkomt bij de start weet niemand .

En ja dan begint er negatieve , bij de mensen naar boven te komen , 

Dan kun je Francken daar ook op wijzen , was al meer dan twee jaar aan de gang , en papieren waren ook

aanwezig van gerecht ...Op zijn kabinet .Had hij er ook iets kunnen aandoen punt uit bij mij .g

En ik geef ik ook toe dat ik niet met alles eens ben ....

Maar kan niet verdragen mensen de schuld in de schoenen te schuiven die maar pas taak heeft overgenomen.

Dan hadden ze ook  niet uit de regering moeten stappen , en waren ze nog in regering gebleven kon hij ook opstappen , met die problemen  .... 

En tot slot bestaat dat je tegen gerecht in beroep kunt gaan  als je niet akkoord bent ,maar laat het dan geen twee jaar aanslepen , zoiets moet van bij begin aangepakt worden (nadenkertje ) fijne ga je nooit weten , dat is zeker .

Verantwoordelijkheid is ver zoek in alles .....
Oorlog is wel al van voor Francken zijn periode aan de gang hé !
De Block deed niks voor de Christenen aldaar en gaat nu wat "bashen" ;
maar ja politiek hé!
vandaag nuchter de dag doorbrengen
55 Monique

23 jan 2019, 12:22

Beste Frans ,

Helaas heb geen voorkeur , want op einde van de rit zijn ze allemaal uit zelfde gesneden , en zitten ze morgen ergens  pint te drinken ....

Twee maten en twee gewichten .... 

Die wind zaait , zal de storm oogsten 

Wat me gewoon stoort , kan niet verdragen en ben zo altijd geweest , eerlijkheid en verantwoordelijkheid opnemen duurt langst maar heb dat nog niet veel gemerkt in de regering , en ieder heeft zijn mening en voorkeur en dat respecteer ik  .
Laatst gewijzigd door 55 Monique op 23 jan 2019, 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Ice

23 jan 2019, 12:28

Och Monique, de block deugt óók niet, zie maar eens wat ze in haar eigen departement Volksgezondheid uitsteekt!
Besparen op de zorg voor de eígen vergrijzende bevolking die moet werken tot ze doodvallen om die zorg (en SZ) te kunnen betalen, je moet maar durven! :evil:
Intussen krijgt alles wat asielzoeker en zelfs illegaal is, GRATIS zorg.

De smoes dat ze nog maar pas asiel en migratie erbij krijgt, gaat niet op - je doet waarvoor je betaald wordt of je weigert de job (krijgt maggy nu ook dubbele verloning voor twee departementen?) en je voorganger zwart maken en natrappen doe je al helemáál niet..niet enkel politiek- maar ook ménsonwaardig al die roddel. :x

Ja, FransV, voor deze christelijke, echte oorlogsvluchteling doen ze geen moeite, die laten ze stikken maar daesh/is terroristen die hun 'belgisch' gebroed misbruiken om terug te kunnen keren met het risico dat ze hun jihad hier verderzetten, daar lopen ze het vuur voor uit hun sloefen!
Terroristen moeten toch de kans krijgen op een wereldwijd kaliefaat, zeker? Dan halen we doorgewinterde terroristen met belgische nationaliteit toch terug naar hier?  :roll:

Kan het verraad nog duidelijker? Dit ontkracht volledig de politieke leugen van immigratie voor 'oorlogsvluchtelingen' en bevestigt de mosliminvasie om oorlog uit te lokken in europa.
55 Monique

23 jan 2019, 12:39

Beste Ice ,

Je was me voor , heb al gereageerd op de frans :) 

Weet ik dat ook Ice , ben ik ook niet met alles akkoord ....

Wat de zorg betreft akkoord wat je zegt .

In alles is gesnoeid  terugbetalingen en hosp.verzekering , medicatie ,klinieken ...Teveel om om te noemen .

En de hosp.verzekering die zullen maatregelen treffen , die gaan ook hun bijdrage verhogen .

Als zo verder gaat en dat voel je aankomen , zal nog alleen betaalbaar zijn voor de rijke ...

En stond gisteren al een artikel in de krant , dat alleen betaalbaar zal zijn voor de rijke  ( Kanker) 


Dateert van 2016 
******************
Minister van Volksgezondheid en Sociale Zaken Maggie De Block (Open Vld) is bereid verder te besparen, maar die besparingen mogen de patiënt niet treffen. Volgens N-VA-voorzitter Bart De Wever valt er nog wel te snijden in het departement van De Block.....

En staat hier nog ergens link , en daar zegde ze zelf mijn zakken zijn dichtgenaaid , in 2016 .

Laat me toe bent gaan halen uit de knack .... 


HOOFDZAAK  BESPARINGEN EN NOG EENS BESPARINGEN , 

Is in alles we worden uitgeperst als citroenen of niks is ....En dat is zuur :) 

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/fa ... ~a1d8dba2/

Wie zien wel wat er op ons afkomt ....Meer kunnen we niet doen ....Ook al is tegen onze principe .Zij staan nog altijd boven ons . 

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

23 jan 2019, 15:17

Ice schreef:
Idefix schreef:Ik sta dagelijks meer en meer versteld welke ongelooflijk knappe koppen, die blijkbaar onderzoeker, rechter en politicus in één persoon zijn,  die het allemaal zooooveel beter weten, hier hun kostbare tijd zitten te verlullen op een forum dat geen zoden aan de dijk brengt. Ga op de lijst staan dan kunnen we op u stemmen.
Of hoort dat hier soms bij fake news????
Nee, daar dient een OPENBAAR FORUM voor!  :roll:
Waarmee hier weeral de juiste interpretatie van het spreekwoord,:"De beste stuurlui staan aan wal"; bewaarheid wordt.
De zon is gratis voor iedereen
Ice

23 jan 2019, 16:26

Idefix schreef:
Ice schreef:
Idefix schreef:Ik sta dagelijks meer en meer versteld welke ongelooflijk knappe koppen, die blijkbaar onderzoeker, rechter en politicus in één persoon zijn,  die het allemaal zooooveel beter weten, hier hun kostbare tijd zitten te verlullen op een forum dat geen zoden aan de dijk brengt. Ga op de lijst staan dan kunnen we op u stemmen.
Of hoort dat hier soms bij fake news????
Nee, daar dient een OPENBAAR FORUM voor!  :roll:
Waarmee hier weeral de juiste interpretatie van het spreekwoord,:"De beste stuurlui staan aan wal"; bewaarheid wordt.
Dat spreekwoord is helemaal niet van toepassing, tenslotte dient een forum om je mening te geven óver die stuurlui die nu aan het stuur staan en de boel verkloten - of moet iedere burger met een mening dan maar in de politiek gaan, misschien?  :roll:

Oh, nee, de bedoeling is dat we ons blauw betalen en nog moeten zwijgen ook? 
Waarom reageer jij hier dan nog?

lea***
Lid geworden op: 09 nov 2017, 20:54

23 jan 2019, 17:45

dejules schreef:
petrol schreef: Ja ja NVA moet eraan.
De linkse bloedhonden staan kwijlend te wachten om De Wever en co te verslinden.
De Wever kan toch altijd gaan solliciteren op de arbeidsmarkt. Die staat roodgloeiend volgens hem.
Wordt het niet hoogtijd dat die mens eindelijk gaat bijdragen aan de Vlaamse welvaart ipv er altijd maar over te lullen? Wij hebben die leegloper lang genoeg onderhouden. Waarom moet die heel zijn leven afhankelijk blijven vd BELGISCHE schatkist?

Schaam je Jules, Bart De Wever is geen leegloper, hij is een groot politicus!!
Ice

23 jan 2019, 17:55

Hopelijk sarcastisch bedoeld, lea?
Want zeg nu zelf: welke politicus kan 'groot' genoemd worden als graaier en kampioen dief, die zijn slachtoffers dan ook nog blij kan maken dat ze bestolen worden?  :twisted:

lea***
Lid geworden op: 09 nov 2017, 20:54

23 jan 2019, 18:01

  • Neen Ice, niet sarcastisch bedoeld, ze vullen allemaal hun zakken, er zijn geen andere,
    maar Bart is "onze" gebuur bij manier van spreken en ik respecteer hem als mens, als
    vader, gebuur, en ja, ook als politicus.

    Wie gaat het volgens jou beter doen, de Block zeker, dan staat er ons nog wat te wachten.
55 Monique

23 jan 2019, 18:41

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/me ... ~a2fdd8b4/

Had niets anders verwacht , uitspraken advocaat zegde genoeg ....
55 Monique

23 jan 2019, 18:46

Beste Lea 

Respect iedereen is vrij van mening .....
U eigen ding doen .... 
Ice

23 jan 2019, 18:55

lea*** schreef:
  • Neen Ice, niet sarcastisch bedoeld, ze vullen allemaal hun zakken, er zijn geen andere,maar Bart is "onze" gebuur bij manier van spreken en ik respecteer hem als mens, alsvader, gebuur, en ja, ook als politicus.Wie gaat het volgens jou beter doen, de Block zeker, dan staat er ons nog wat te wachten.
Het gaat niet over wie het beter gaat doen, het gaat over wat bdw hééft gedaan!
Slechter dan de afgelopen 4,5 jaar kan al niet meer, nog nooit werden we zo belogen, bestolen en uitgeperst voor nog meer schulden.

Dus bejubel zijn vermogen dan maar om je te bedriegen en te bestelen en alle verworven rechten waarvoor gevochten werd weer af te breken, je kinderen zullen je zeker dankbaar zijn als ze bij jou op de stoep staan voor bijstand omdat ze honger lijden nadat ze ontslagen werden en nergens nog recht op hebben terwijl ze ervoor gewérkt en betaald hebben...gedenk dán dat je dat te danken hebt aan die politicus die je zo respecteert.

Inderdaad een 'groot politicus' die mensen blij kan maken om bestolen te worden, die dankbaar zijn met het vooruitzicht op nog meer diefstal en afbraak van alle burgerrechten.  :roll:

Een ézel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen, de Vlaming daarentegen... :evil:
55 Monique

23 jan 2019, 20:13

Een ézel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen

Ice ,

Maar heb eerst keer ook niet gedaan .... :) 

FransV
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:55
Locatie: zwijndrecht

24 jan 2019, 09:20

Ice schreef:
lea*** schreef:
  • Neen Ice, niet sarcastisch bedoeld, ze vullen allemaal hun zakken, er zijn geen andere,maar Bart is "onze" gebuur bij manier van spreken en ik respecteer hem als mens, alsvader, gebuur, en ja, ook als politicus.Wie gaat het volgens jou beter doen, de Block zeker, dan staat er ons nog wat te wachten.
Het gaat niet over wie het beter gaat doen, het gaat over wat bdw hééft gedaan!
Slechter dan de afgelopen 4,5 jaar kan al niet meer, nog nooit werden we zo belogen, bestolen en uitgeperst voor nog meer schulden.

Dus bejubel zijn vermogen dan maar om je te bedriegen en te bestelen en alle verworven rechten waarvoor gevochten werd weer af te breken, je kinderen zullen je zeker dankbaar zijn als ze bij jou op de stoep staan voor bijstand omdat ze honger lijden nadat ze ontslagen werden en nergens nog recht op hebben terwijl ze ervoor gewérkt en betaald hebben...gedenk dán dat je dat te danken hebt aan die politicus die je zo respecteert.

Inderdaad een 'groot politicus' die mensen blij kan maken om bestolen te worden, die dankbaar zijn met het vooruitzicht op nog meer diefstal en afbraak van alle burgerrechten.  :roll:

Een ézel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen, de Vlaming daarentegen... :evil:
bekijk hier de "rol"  lees "vuil spel" maar eens die Peeters speelde . Belfius mocht niet naar de beurs  op een moment dat de beurswaarden goed waren .Nadien zeiden de anderen "njet".
vandaag nuchter de dag doorbrengen
dejules

24 jan 2019, 09:30

FransV schreef: bekijk hier de "rol"  lees "vuil spel" maar eens die Peeters speelde . Belfius mocht niet naar de beurs  op een moment dat de beurswaarden goed waren .Nadien zeiden de anderen "njet".
Peeters had in het regeerakkoord bedongen dat (een deel) vd verkoop van Belfius zou dienen voor de Arcopar-"spaarders". De andere regeringspartijen wilden Belfius verkopen en het geld gebruiken om de staatschuld af te bouwen die onder hun regeerperiode waanzinnig was toegenomen nl met 72.000.000.000 €.