59 miljoen euro om kiezer te lokken

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
55 Monique

24 jan 2019, 06:53

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/59 ... ddf8218fe7

Begrijpen wie begrijpen kan ....

Zijn solden bij de partijen , wees snel er snel bij  .... 31 januari  is gedaan ....  :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

24 jan 2019, 08:53

Monique, uw "bijdragen" lijken een beetje op spam.
Pleur een link in het forum en that's it.
Hebt u er niets inhoudelijkers over te zeggen?
Of moeten de andere forumgebruikers al het denkwerk doen?
Ondank is 's werelds loon

figaretto
Lid geworden op: 13 aug 2005, 14:10
Locatie: waar de meeuwen schreeuwen boven 't golfgedruis...

24 jan 2019, 09:22

maior domus schreef:Monique, uw "bijdragen" lijken een beetje op spam.
Pleur een link in het forum en that's it.
Hebt u er niets inhoudelijkers over te zeggen?
Of moeten de andere forumgebruikers al het denkwerk doen?
Helemaal eens daarmee.
55 Monique

24 jan 2019, 10:20

Spam Beste mensen ...

Neen verschil is dat dat zelfstandigen folders uitdragen of versturen per mail 

En dat de regering reclame maakt met pamfletten  en de mensen lastig vallen op straat ...

Als jullie daar akkoord mee bent dat ze zoveel geld aan campagne geven voor mij niet gelaten 

Maar denk dan eerste aan u land en burgers  , er is al miserie genoeg .... Lees je dag dagelijks .

Je weet toch  wat er in aantocht is op 13 februari , ken je daar kostenplaatje van .... 

We zakken weg denkt eraan dieper en dieper ....

Zie naar Brexit wat daar aan gebeuren is of dat heb jullie nog misschien niet gelezen .... 

Met zoiets komen problemen van ....Dat ze voor hun eigen hadden gehouden geen enkel probleem ...

(goedkope opmerking )....Spam .
Ice

24 jan 2019, 13:20

Niet te geloven, wat een schánde dat 59 miljoen euro van ONS belastinggeld wordt besteed om ons leugens wijs te kunnen maken om aan de macht te geraken om ons daarna te pluimen.

Het wordt hoog tijd dat partijdotaties volledig worden áfgeschaft, voor de werkingsmiddelen van een partij kunnen ze met de pet rondgaan, daar betalen wij die graaiers reeds een jaarinkomen per maand voor!

Er zijn genoeg TEKORTEN waar die 59 miljoen euro zinniger aan besteedt kunnen worden in deze tijden van BESPARINGEN! 
Wij leveren alsmaar méér in terwijl die bende politieke dieven steeds MEER verspillen, met de MILJOENEN!  :x

flupke2
Lid geworden op: 09 jan 2005, 16:51
Locatie: naast mijn buur

24 jan 2019, 13:27

Ice schreef:Niet te geloven, wat een schánde dat 59 miljoen euro van ONS belastinggeld wordt besteed om ons leugens wijs te kunnen maken om aan de macht te geraken om ons daarna te pluimen.

Het wordt hoog tijd dat partijdotaties volledig worden áfgeschaft, voor de werkingsmiddelen van een partij kunnen ze met de pet rondgaan, daar betalen wij die graaiers reeds een jaarinkomen per maand voor!

Er zijn genoeg TEKORTEN waar die 59 miljoen euro zinniger aan besteedt kunnen worden in deze tijden van BESPARINGEN! 
Wij leveren alsmaar méér in terwijl die bende politieke dieven steeds MEER verspillen, met de MILJOENEN!  :x
Ik ben zelden akkoord met de schrijfsels van Ice, maar hier ben ik het volledig mee eens.
55 Monique

24 jan 2019, 19:17

Monique, uw "bijdragen" lijken een beetje op spam. 
Pleur een link in het forum en that's it. 
Hebt u er niets inhoudelijkers over te zeggen? 
Of moeten de andere forumgebruikers al het denkwerk doen?

Voila Ice dan krijg je zo antwoord toch leuk .....

Alleen hoofdtitel zegt genoeg voor mij ... daar heb je geen denkwerk voor nodig 

En ik denk dat ik daar geen tekening moet bijmaken .... 

(Begrijpend lezen )  Afbeeldingis geen spam denkt eraan .... 

Wie zegt dat ze regering gaan vormen in mei , als je ziet wat ze hebben gedaan in december ...Gaan ze ook akkoord zijn , ben daar nog niet zo zeker van , we gaan eerst de verkiezingen afwachten , je moet wel akkoord bereiken met de andere partijen anders gaat ook niet door .... Of waar dat ze fenomenaal stemmen halen ...
Denk dat voor vele vertrouwen zoek is over de laatste vier jaar ..... zouden beter geld verdelen onder de voedselbanken zou hun nog sieren , zou een mooi gebaar zijn naar de mensen toe die hun inzetten in hun vrije tijd kosteloos .... want deze campagne is wel voor hun job en postjes te behouden  die moeten eerst verzekerd zijn ....
Maar land besturen en de burgers komen op de 2 en 3 rang .... 

Niet te geloven, wat een schánde dat 59 miljoen euro van ONS belastinggeld wordt besteed om ons leugens wijs te kunnen maken om aan de macht te geraken om ons daarna te pluimen. 

Is de waarheid wat je schrijft  Ice  :)