35.000

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
55 Monique

25 jan 2019, 11:06

petrol 

Hogere opleiding hebben woensdag ook les ...Zeker aan unief , zeg niet altijd maar bestaat ... 
dejules

25 jan 2019, 11:06

FransV schreef: aangezwengeld door groen en extreem links.
Dit initiatief komt vanuit de jonge mensen zelf.
Een meisje van 15 is daarmee begonnen en eentje van 17 heeft dat in Vlaanderen opgepikt.

Lukas
Lid geworden op: 17 aug 2005, 17:59
Locatie: Antwerpen

25 jan 2019, 16:32

dejules : "Een meisje van 15 is daarmee begonnen en eentje van 17 heeft dat in Vlaanderen opgepikt."

Ontroerend !   :wink:
dejules

25 jan 2019, 17:06

Lukas schreef:dejules : "Een meisje van 15 is daarmee begonnen en eentje van 17 heeft dat in Vlaanderen opgepikt."

Ontroerend !   :wink:
Kijk, als je op die leeftijd op zeer korte tijd zo'n beweging op poten krijgt die de politieke klasse op zijn grondvesten doet daveren dan is dat niet alleen ontroerend maar gewoon fantastisch.
Hoeveel mensen zou de N-VA op de been krijgen als zij een betoging zouden organiseren om bijvoorbeeld België te splitsen? Of de sociale zekerheid nog verder af te breken?

Lukas
Lid geworden op: 17 aug 2005, 17:59
Locatie: Antwerpen

25 jan 2019, 17:18

dejules : "Hoeveel mensen zou de N-VA op de been krijgen als zij een betoging zouden organiseren om bijvoorbeeld België te splitsen? Of de sociale zekerheid nog verder af te breken?"

Zoals de wijze Jean-Luc Dehaene ooit zei: 
  • "Ik antwoord niet op hypothetische vragen."

:wink: :wink:

.
55 Monique

25 jan 2019, 18:07

Kent U de kracht vh internet, de sociale media zoals Twitter en FB? 
En wie bezit die kracht?

 

Daar kun je zover in gaan dat je zelf wilt , is net zelfde als hier  
En is er ook veel Fake News  dat is zelfde als whatsapp zou gebruiken , zijn ook veel apps die niet betrouwbaar zijn . En betalen om meer volgers , moet iedereen voor zich uitmaken 

En denk je dat gaat blijven zoals nu , daar ben ik nog niet zo zeker van ...Zijn al landen waar bepaalde dingen aan banden word gelegd om te voorkomen ...Zoals in de meeste landen nu gaat .... 


https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/10/25 ... -facebook/

Europees parlement wil online politieke advertenties aan banden leggen


http://www.standaard.be/cnt/dmf20190102_04074193

Valse volgers plaag voor veel politici95.000+ volgers op Twitter. De kracht van sociale media’, postte Theo Francken gisteren trots. Maar volgens de gespecia­liseerde site ‘twitteraudit.­com’ is de helft van die volgers vals.

Daar lig ik echt niet van wakker want gebruik het niet zodus .... :D :oops:

Ik ken het wel , als je kinderen en kleinkinderen hebt , ben je mee in zo zaken ...En weet hoe ik moet gebruiken , maar zegt me totaal niks .... 




petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

27 jan 2019, 08:47

Dat groene gemanipuleerd  spijbelende wichtje Anuna D W. denkt echt dat de meridiaan door haar kontje loopt.

Van mij mag dat wicht met al haar spijbelende meelopertjes met een karretje zand in de woestijn gaan leuren.
dejules

27 jan 2019, 09:11

petrol schreef:Dat groene gemanipuleerd  spijbelende wichtje Anuna D W. denkt echt dat de meridiaan door haar kontje loopt.

Van mij mag dat wicht met al haar spijbelende meelopertjes met een karretje zand in de woestijn gaan leuren.
D.W. staat voor De Wever, toch?
dejules

27 jan 2019, 10:08

Lukas schreef: Zoals de wijze Jean-Luc Dehaene ooit zei: 
    "Ik ben overleden".[/list]

    Lukas
    Lid geworden op: 17 aug 2005, 17:59
    Locatie: Antwerpen

    27 jan 2019, 14:52

    dejules schreef:
    Lukas schreef: Zoals de wijze Jean-Luc Dehaene ooit zei: 
      "Ik ben overleden".[/list]
      Idem voor Etienne Vermeirsch.
      Gaan we nu ook van deze man alle uitspraken "vergeten"?
      dejules

      27 jan 2019, 15:00

      Lukas schreef:
      dejules schreef:
      Lukas schreef: Zoals de wijze Jean-Luc Dehaene ooit zei: 
        "Ik ben overleden".[/list]
        Idem voor Etienne Vermeirsch.
        Gaan we nu ook van deze man alle uitspraken "vergeten"?
        Die man was erudiet. Die zou nooit zeggen "we schuiven het probleem door naar de volgende generatie en die moeten fysica en wiskunde studeren". Dat laatste komt van een demagoog.

        Lukas
        Lid geworden op: 17 aug 2005, 17:59
        Locatie: Antwerpen

        27 jan 2019, 23:00

        dejules schreef:
        Lukas schreef:
        dejules schreef:
        Lukas schreef: Zoals de wijze Jean-Luc Dehaene ooit zei: 
          "Ik ben overleden".[/list]
          Idem voor Etienne Vermeirsch.
          Gaan we nu ook van deze man alle uitspraken "vergeten"?
          Die man was erudiet. Die zou nooit zeggen "we schuiven het probleem door naar de volgende generatie en die moeten fysica en wiskunde studeren". Dat laatste komt van een demagoog.
          Hadden we het hier niet over Jean-Luc Dehaene en Etienne Vermeersch?
          Geen van beide zou ik demagoog durven noemen. En de uitspraak als
           "we schuiven het probleem door naar de volgende generatie en die moeten fysica en wiskunde studeren"
          is er wel met de haren bij gesleurd; doet hier ook niks ter zake.
          dejules

          28 jan 2019, 00:50

          Lukas schreef: Hadden we het hier niet over Jean-Luc Dehaene en Etienne Vermeersch?
          Geen van beide zou ik demagoog durven noemen.
          Waar heb ik dat gezegd?

          FransV
          Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:55
          Locatie: zwijndrecht

          28 jan 2019, 11:15

          petrol schreef:Dat groene gemanipuleerd  spijbelende wichtje Anuna D W. denkt echt dat de meridiaan door haar kontje loopt.

          Van mij mag dat wicht met al haar spijbelende meelopertjes met een karretje zand in de woestijn gaan leuren.
          Samen met haar mama  en hulp van de media zijn ze dat kind haar toekomst aan het veilig stellen .
          Meer is er niet aan de hand . Groen zal  ook wel een handje helpen ………..
          vandaag nuchter de dag doorbrengen

          petrol
          Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

          01 feb 2019, 07:22

          FransV schreef:
          petrol schreef:Dat groene gemanipuleerd  spijbelende wichtje Anuna D W. denkt echt dat de meridiaan door haar kontje loopt.

          Van mij mag dat wicht met al haar spijbelende meelopertjes met een karretje zand in de woestijn gaan leuren.
          Samen met haar mama  en hulp van de media zijn ze dat kind haar toekomst aan het veilig stellen .
          Meer is er niet aan de hand . Groen zal  ook wel een handje helpen ………..
          Diene snotneus was naar een klimaatconferentie voor vrouwen in New York.
          Laat me niet lachen,hilarisch !!!

          https://www.hln.be/de-krant/kritiek-op- ... ~a7e8add3/

          ” Mama Katrien heeft het over socialemediatrollen die haar dochter persoonlijk aanvallen: “Daar trekken we ons niets van aan. 

          Ze trekt er zich niks van aan maar hypocriete moeder trollentrut Katrien is al naar de politie gaan klacht indienen.

          Woehaaaaaaaaaaaaa !!!