De eerste grote verkiezingsbeloften zijn opgang getrokken

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

22 feb 2019, 17:20

We zullen zien in Mei wie met wie in bed duikt
In Antwerpen was het al mogelijk ( en zij liggen ook in bed)
Gratis moet voor mij, maar de bussen en tram zaten vroeger wel vol.

Maar uw naam “ Petrol” heb je niet gestolen. Het is wat gebeterd ( misschien wegens de goede beleggingen” maar uw Petrol woorden kunt ge niet laten.
Ik hoop dat er in uw familie geen onverwachte overlijdens plaats zullen plaats vinden, want dan staat ge daar te petrollen
55 Monique

22 feb 2019, 17:22

petrol

Dat bestaat niet gratis , dat heb je toch nog al gehoord in verleden :D .... Dat is alleen voor de politieker ...
Wacht maar ze zijn al begonnen en t'is nog geen meimaand :mrgreen:

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

22 feb 2019, 17:58

55 Monique schreef:
22 feb 2019, 17:22
petrol

Dat bestaat niet gratis , dat heb je toch nog al gehoord in verleden :D .... Dat is alleen voor de politieker ...
Wacht maar ze zijn al begonnen en t'is nog geen meimaand :mrgreen:
Monikske,
Dat moet u mij hier niet meer komen vertellen dat gratis niet bestaat.Dat weet ik reeds heel lang.
Toch zijn er nog sullen die geloven dat gratis bestaat.

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

22 feb 2019, 18:02

paullamb schreef:
22 feb 2019, 17:20
We zullen zien in Mei wie met wie in bed duikt
In Antwerpen was het al mogelijk ( en zij liggen ook in bed)
Gratis moet voor mij, maar de bussen en tram zaten vroeger wel vol.

Maar uw naam “ Petrol” heb je niet gestolen. Het is wat gebeterd ( misschien wegens de goede beleggingen” maar uw Petrol woorden kunt ge niet laten.
Ik hoop dat er in uw familie geen onverwachte overlijdens plaats zullen plaats vinden, want dan staat ge daar te petrollen
Ja de slang gaat in bed met den egel paren zoals in Antwerpen.
En ik kan u melden,met de beleggingen gaat het uitstekend,dank u.

freemate
Lid geworden op: 09 sep 2015, 15:56
Locatie: de wereld

22 feb 2019, 18:04

frits1955 schreef:
22 feb 2019, 16:34
Nog steeds weet je volstrekt niets bij te dragen behalve persoonlijke aanvallen he "freemate". Platjes hoor.
Het ging om de enorme verwezenlijkingen van de NVA remember? We wachten nog wat.
Uiteindelijk ben jij het, die zegt dat er geen zijn.
Maar misschien kan je ons deze van jouw partij eens opnoemen. Of ben je bang dat we zouden weten van welke ratel je eet?
Het dorp der dwazen telt veel inwoners...
It is more difficult for a democrat to walk past a bag of money than a leg for a dog.
55 Monique

22 feb 2019, 18:18

Petrol ...
Monikske,
Dat moet u mij hier niet meer komen vertellen dat gratis niet bestaat.Dat weet ik reeds heel lang.
Toch zijn er nog sullen die geloven dat gratis bestaat.

Dat klopt 100% wat je zegt , laat ze maar zeggen ,niemand kan zoiets ontlopen , factuur krijgen wel in onze brievenbus :D En betalen gaan we doen , we gaan dan ook eens groen lachen :mrgreen:

franssleper
Lid geworden op: 23 feb 2019, 08:22

23 feb 2019, 08:34

55 Monique schreef:
22 feb 2019, 18:18
Petrol ...
Monikske,
Dat moet u mij hier niet meer komen vertellen dat gratis niet bestaat.Dat weet ik reeds heel lang.
Toch zijn er nog sullen die geloven dat gratis bestaat.

Dat klopt 100% wat je zegt , laat ze maar zeggen ,niemand kan zoiets ontlopen , factuur krijgen wel in onze brievenbus :D En betalen gaan we doen , we gaan dan ook eens groen lachen :mrgreen:
lees ik enkele dagen geleden dat GroenLinks in Nederland de gezondheidszorg voor 70 + ers zou willen "overdenken" . Of zou het afschaffen worden , zeg nu zelf een nieuwe heup op je 72 of een hartoperatie op je 70 , dat is toch economisch niet meer verantwoord ? Ik ben benieuwd wanneer "onze groenen" dit voorstel op tafel gaan leggen?
55 Monique

23 feb 2019, 08:36

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf201902 ... 3727102648

“Maar balpennen aankopen duurt maanden”

Geen geld voor combi’s maar federale politie koopt wel voor 25 miljoen euro dure limousines

De federale politie koopt 49 gepantserde luxeberlines van de Mercedes S-klasse. Kostprijs: 25 miljoen euro, gespreid over zeven jaar, zeggen de politiebonden. Het onbegrip bij de bonden is groot. “Het is ellende troef. Onlangs moesten speurders per trein naar een huis­zoeking omdat er geen combi’s waren. Met het geld van die 49 limo’s hadden ze 350 broodnodige combi’s kunnen ­kopen.”

Is wel verspreid over zes jaar maar dan nog , politiemensen die dag in en dag uit , in verkeer zitten die mogen met versleten wagens op de baan rijden .... staan in voor de veiligheid instaan voor de burgers ...
Zijn nog veel zaken , we kunnen blijven zagen regering politiekers gaan voor ....Zoals ik al reeds heb gezegd er is geen Geld in de kas van Minister Geens ...Mensen blijven dat niet pikken bij de politie ... :roll: :evil:
MaLoReg

23 feb 2019, 09:37

franssleper schreef:
23 feb 2019, 08:34
55 Monique schreef:
22 feb 2019, 18:18
Petrol ...
Monikske,
Dat moet u mij hier niet meer komen vertellen dat gratis niet bestaat.Dat weet ik reeds heel lang.
Toch zijn er nog sullen die geloven dat gratis bestaat.

Dat klopt 100% wat je zegt , laat ze maar zeggen ,niemand kan zoiets ontlopen , factuur krijgen wel in onze brievenbus :D En betalen gaan we doen , we gaan dan ook eens groen lachen :mrgreen:
lees ik enkele dagen geleden dat GroenLinks in Nederland de gezondheidszorg voor 70 + ers zou willen "overdenken" . Of zou het afschaffen worden , zeg nu zelf een nieuwe heup op je 72 of een hartoperatie op je 70 , dat is toch economisch niet meer verantwoord ? Ik ben benieuwd wanneer "onze groenen" dit voorstel op tafel gaan leggen?
Ja, dat zit er aan tekomen als Groen het voor 't zeggen krijgt, al wie boven de 70
is dat is voor hen 'quantité négligable'. Zij bouwen hun toekomst rond al die brossers en wij mogen creveren.
55 Monique

23 feb 2019, 10:14

franssleper

Wist ik al tijdje is hier ook geplaatst op forum ...
Zeg altijd waar rook is vuur , en wie zegt niet overkomt bij ons ...
Vraag me soms af wat de betekenis is van mensen leven ....
Denk dat we nog laatste niet gehoord hebben , wat er nog op ons afkomt ....

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

23 feb 2019, 10:31

"Uiteindelijk ben jij het, die zegt dat er geen zijn.
Maar misschien kan je ons deze van jouw partij eens opnoemen. Of ben je bang dat we zouden weten van welke ratel je eet?"

Beste "Freemate": er zijn 3 mogelijkheden om te reageren op mijn vraag omtrent" de grote verwezenlijkingen van de NVA"- een bewering die jij hier gedaan hebt nl.

a.Je geeft een antwoord(en) op die vraag. Dat zou normaal zijn gezien het feit dat het hier om een politiek item op een openbaar forum gaat.
b.Je geeft geen antwoord waarmee je impliciet toegeeft dat je zo maar iets geschreven hebt .
c.Je geeft gewoon toe dat je geen argumenten hebt en puur uit ideologische motivatie iets gepost hebt.

En beste jongen: de discussie verleggen naar je opponent, insinuaties maken omtrent vakbonden, andere partijen etc. of diens politieke voorkeuren zijn irrelevant want niets ter zake doende.
55 Monique

23 feb 2019, 14:30

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/gr ... ~ad34500c/

Groen trapt campagne op gang en richt pijlen op N-VA: “Ecorealisme van N-VA is stap naar econegationisme”

Voila die zijn gestart en in Borgerhout mogen ze vandaag een bezoekje ontvangen :mrgreen:
55 Monique

23 feb 2019, 21:33

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/de ... gle.com%2F
De Wever waarschuwt voor euforie: “Er zijn zeker nog vijf andere Antwerpse misdaadclans”

Wardje , zie je al aankomen ....
Hoor hem heel graag zeggen , en zou echt super vinden dat ze daar echt iets aandoen ....
Maar al die jaren ervoor , waarom hebben ze dan niks aangedaan ????
Maar er is geen geld op kabinet Geens ??? , en zijn bijna overal onder bemand ...Moet je me eens verklaren , deze morgen lees je in de krant , geen politie wagens , maar federale wagens .....Kun je nog volgen ik niet meer ...Hij kan ze schrik aanjagen maar die gaan wel andere plaatsen opzoeken , als je kat in nauwe drijft ?????

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

24 feb 2019, 06:39

55 Monique schreef:
23 feb 2019, 14:30
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/gr ... ~ad34500c/

Groen trapt campagne op gang en richt pijlen op N-VA: “Ecorealisme van N-VA is stap naar econegationisme”

Voila die zijn gestart en in Borgerhout mogen ze vandaag een bezoekje ontvangen :mrgreen:
Wat had je nu gedacht op wie men zijn pijlen gaat richten?
Ze gaan natuurlijk ALLEMAAL hun pijlen richten op NVA.
Dat wordt voor ALLE partijen hun verkiezingsthema.
En verder zaken beloven die ze achteraf NOOIT zullen kunnen waar maken.
Het modder gooien kan beginnen !!
Iedere gepensioneerde die in de privé gewerkt heeft,ook de hangmatters die altijd gedopt hebben krijgen 500 euro meer pensioen !!
Voila,we zijn vertrokken.
55 Monique

24 feb 2019, 07:11

Petrol

Denk echt dat nog maar een begin is ....
Heb geen probleem , als ze hun best doen , gelijk welke partij , maar geen dingen zeggen , dat je niet kan waarmaken en daar heb ik problemen mee ...Zelf gezegd dat hij nog geld te goed heeft , en dat hij nog wacht op de mail van Minister de Crem ,betaald uit stadskas van Antwerpen Bart De Wever factuur ook voor verbetering gerecht en betere apparaten onderzoekers zo dus ben je mee Petrol ...Als ze gebrek hebben , geld -personeel -apparaten -samenwerking in de toekomst , kunnen ze niet waarmaken ...

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf201902 ... 3727102648

Om de twee weken autovrije zondag en alleen nog personeel op de fiets: Zwevegem gaat radicaal voor klimaatverandering

Strakjes mag je u wagen elders gaan zetten ??? nog afwachten dat andere ook gaan meedoen :mrgreen: , dat je moet gaan werken ???? , is niet altijd op eigen bodem ...
Wat een vrijheid heb je nog , niks meer , zoals ik al heb geplaatst , dat ze eerlijk zijn , goeie ouwe tijd daar gaan we terug naar toe , en wagen buiten :roll: wat gaan ze dan met auto industrie doen groen ????ook lam leggen waren ze ook vergeten :oops:

Iedereen van onze leeftijd hebben alles zien veranderen , kon niet op altijd maar vernieuwingen tot en met , en nu is andere tijdperk aangebroken , terug alles afbouwen , hebben ze weer geld op andere manier , want iedereen moet aan de normen voldoen ...Maar de jonge dame Anuna De Wever en al de spijbelaars zijn wel vergeten dat ze later , er ook mogen opdraaien ...Heb er niks op tegen moet iets aan gedaan worden , maar ga doorwegen voor iedereen als ze echt gaan uitwerken tot in de puntjes ....En tegen 2050 moet alles in orde zijn , ofwel maken wij alles in orde , ofwel gaan de kinderen ervoor opdraaien of kleinkinderen , denk niet dat ze zoiets gaan verwerpen in de toekomst ???? Was niet voor niks dat ze vorige week in de zevende dag zegde dame van groen is planning van 30 jaar en om de vijf jaar herzien :wink: Groen gaat er wel met de groffe borstel van door ook voor de 70 jarige in Nederland , zeg nooit nooit dat bij ons niet van kracht gaat ????
Laat ons hopen dat ieder van ons kerngezond blijft .... Maar als ik 30 jaar bijtel bij mijn leeftijd :oops: :D