Honderdduizend gepensioneerden gaan erop vooruit

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
55 Monique

30 jan 2019, 21:38

idd werewoef is ook zo ....

Mijne man die zegt dat veel ... Die ergert hem daar enorm aan .... 
Kan toch niet pasgeboren en zware last op schouders .... 
55 Monique

30 jan 2019, 23:31

Petrol ,

Veel  kapitalisten hier want ze lezen allemaal De Tijd.


Was toch daarover :) 

Veel  kapitalisten :lol: 

stttttttttttttt petrol  hahaahahah 

Ja heb ze dat hier verteld is veel beter de tijd , en senioren zijn bij de pinken .top 

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

31 jan 2019, 00:35

werewoef schreef:Honderduizenden gepensioneerden ...Tav Monnick e.a

Wat echt onrustbarend is dat de staatsschuld  blijft stijgen .

Je wordt  in dit land geboren en je hebt al meteen een schuld van ongeveer tussen de 40000 en 50000 euro op je bult .

werewoef
Bezie het zoals 'de erfzonde' , die krijg je ook mee vanaf je geboorte :wink: 
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
55 Monique

31 jan 2019, 06:48

Idd als erfzonde zeker 

Wie heeft dat naar buiten gebracht , erfenis , terug naar vadertje staat .... Die boodschap ben ik nog niet vergeten .
In de volksmond wordt gezegd waar rook is is vuur ... 

En dan zijn ze met dat nieuw erfrecht wetsvoorstel gekomen Minister Geens , maar deze uitspraken als ik me niet vergis was tussen 2014 en  2015 kan ook vroeger ???. En wie zegt dat naar de toekomst niet gaat gebeuren wat ik hier boven heb geplaatst .... 
En gaat niet om geld of wat dan ook , maar kind iets ontnemen zijn altijd zaken waar je enorm aan gehecht bent, is al moeilijk proces op zich verwerkingsproces , achterpoortje word gesloten , en dan  zou je zoiets moeten regelen , want nieuw erfrecht is ook niet wat moet zijn , en dat is ook al bevestigd door Notaris en wat ze meemaken .Waar is menselijke aspect naartoe ... 
Achter ieder strategie zit addertje onder gras , 
Als je dan denkt we gaan beetje sparen voor onze oude dag , komen ze wel op andere manier halen 
De sterretjes fonkelen in de politiekers hun ogen kassa kassa .... 
Zeer fijne vooruitzichten voor onze kinderen en kleinkinderen ..... 

Duurzaam ondernemen heeft de wind in de zeilen 


Beleggers en controleorganen oefenen voortdurend druk uit op ondernemingen om goed te besturen. Deze druk wordt nog eens versterkt door de media en de sociale netwerken. Zaken die economische en ecologische gevolgen hebben, schudden ons als consumenten en burgers ook wakker: een groot bedrijf dat belastingen probeert te ontduiken, uitstootschandalen bij de autoconstructeurs enz.Een ander goed voorbeeld is het onder controle krijgen van de blootstelling aan klimaatrisico's, iets wat veel bedrijven en landen beloven. Het is een belofte die de financiële markten op de voet gaan volgen. Het doel: inzetten op deze duurzame trends om te bouwen aan een sterkere en duurzamere samenleving en niet om ze uit te zuigen Want consumenten-burgers-beleggers willen steeds vaker hun geld beleggen bij ondernemingen die op hen lijken.


Was ook voorstel door een Minister , maar zijn er ENORM veel die het afraden 
Gaat enorm goed is ons land .... Wie zegt dat de bedrijven overeind blijven .... 
( Geen zekerheid )