politiek en wereldvreemdheid

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
55 Monique

10 feb 2019, 13:58

Klik er op 

VIDEO. Hoe Bart De Wever maanden geleden al voorspelde wat er in ‘Over Water’ zou gebeuren. Ieder weekend blikken Tom Lenaerts en Paul Baeten Gronda, de bedenkers van ‘Over Water’, vooruit naar de aflevering van zondagavond. Deze week komt daarin een verhaallijn voor die maanden geleden onbewust al voorspeld werd door niemand minder dan burgemeester Bart De Wever. :evil: :evil: :evil: :arrow:

Voorspellen is gemakkelijk ( Maar iets aandoen )  clip  Tom Lenaerts en Paul Baeten 
Zo corrupt is de maatschappij ( Voorbeeld functie ) regering en politieker-en politie-gerecht . 
En de brave burgers moeten dat maar blijven slikken 

Maar deze boodschap is aller geweten dan vandaag ... Stof tot nadenken Mei 2020. 
 ( Zielig voor Antwerpenaren ) Over t'water gebeurt neen in zijn eigen stad om te beginnen ???? 

Was niet voor niks dat Tom Lenaerts in programma  van Gils en gasten ( tegen de De Roover en Calvo) 
De man zag de bui hangen ... 

lea***
Lid geworden op: 09 nov 2017, 20:54

10 feb 2019, 19:21

In het Antwerpse wonen is best fijn hoor Monique, ook al beklaag je de Antwerpenaren zo,
elders is ook criminaliteit, ik zou nergens anders meer willen wonen.

De reeks "Over water" is gebaseerd op ware feiten die plaats vonden tussen 2014 en 2017.

Wat je in feite duidelijk wilt maken dat weet ik niet.
55 Monique

10 feb 2019, 20:28

lea*** schreef:In het Antwerpse wonen is best fijn hoor Monique, ook al beklaag je de Antwerpenaren zo, 
elders is ook criminaliteit, ik zou nergens anders meer willen wonen. 

De reeks "Over water" is gebaseerd op ware feiten die plaats vonden tussen 2014 en 2017. 

Wat je in feite duidelijk wilt maken dat weet ik niet.
Lea heb niks tegen Antwerpen verre van ( Gewoon de realiteit onder ogen zien ) 

Drugs -migranten-drugsbaron-  zie wat investering dat ze gedaan hebben haven van Antwerpen .
Borgerhout wat daar afspeelt ...Stopt het ???? 
Klopt , 2014-2017 

kitten
Lid geworden op: 15 apr 2004, 18:19
Locatie: Deurne/Antwerpen

10 feb 2019, 22:36

Het is misschien wat afgezaagd, , maar ik woon nog altijd heel graag in Antwerpen, ik heb 15 jaar in Brussel gewoond, en dat was ook niet zo slecht. Het is maar wat je er zelf van maakt, zelfs mijn 10 jaar in Borgerhout vielen echt wel mee, Daarentegen heb ik 10 jaar in Londerzeel gewoond, dat was nu net niets voor mij, daar zo in het midden van de koeien  voelde ik me nu niet veilig, wel bekeken, begluurd en afgezonderd van ieder vorm van wat leven voor mij betekent. 
Waar ge graag woont en wat ge goed vind is te persoonlijk, wie hier niet woont moet niet oordelen. 
En al is een reeks op " ware feiten " gebaseerd dan nog is het geen realiteit. 
55 Monique

10 feb 2019, 23:40

Kitten ,

Heb ook al in stad gewoond , nu deelgemeente , toch rustiger dan in stad 
Niet denken dat er bij ons niets gebeurt  :evil:
55 Monique

15 feb 2019, 22:52

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190215_04179019

“War on drugs in Antwerpen: Bart De Wever haalt uit naar Koen Geens, die de schuld op zijn beurt weer doorschuift naar Jan Jambon

“Justitie is de zwakste schakel in het Stroomplan (de aangekondigde maatregelen om de drugsmaffia in Antwerpen een halt toe te houden, nvdr.).” Een duidelijke sneer van de Antwerpse burgemeester Bart De Wever (N-VA) aan het adres van minister van Justitie Koen Geens (CD&V). Die laatste schuift de schuld dan weer terug naar N-VA, meer bepaald naar minister van Binnenlandse Zaken Jan Jambon.
1 Bart De Wever zegt heb geen bevoegdheid
2 Geens heb altijd goed samengewerkt Jan Jabon
3 Jan Jabon heeft geen gehoor gegeven extra mensen voor Antwerpen ( Zegt Minister Geens )

Ze hebben allemaal functie , hebben allemaal verantwoordelijkheid .... Wat loopt er dan fout ...
Dat ze allemaal de revue laten passeren ... En blind zijn als ze niet inzien wat er gebeurt ... Dat ze nog niet denken aan de burgers ...
Dat is nu al jaren , en nog zien ze dat niet in wat er aan gebeuren is .... En dan verschieten ze dat ze kop van jut zijn ....
Als ik dat zag verschijnen in de krant van Waasmunster , stond werkelijk mijn hart stil van verschiet heb dicht gedaan zeg wil niet lezen .
Wat gaan ze daar op zeggen burgers misbruiken voor drugsmaffia , die van Brasschaat kwam richting Waasmunster , dan zitten ze daar sier te verkopen voor campagne meimaand 2019 postjes daar is om te doen en al de rest stilzwijgend verder doen ... En dat zou je allemaal niet mogen zeggen , want dan is er kritiek :roll: :roll: :roll: .... is dat de nieuwe tak tik voor de toekomst burgers te misbruiken om de weg te versperren ... :cry: :cry: