CD&V naar scholen !

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

07 feb 2019, 23:33

Jongens en meisjes laat jullie toch niks wijsmaken, zij stond te bluffen en de boeren (haar stemmers trouwens) wat op te jagen... Ne een oude koe uit de gracht gehaald te hebben (groene hoer Vera Dua) wou zich interessant maken met een RODDEL over de staatsveiligheid.

Nadat haar 'speech' bekend geraakte heeft ze nogmaals zitten liegen; ze had het niet gezegd eeeuuhh niet zo bedoeld eeuuuh ze wist het niet meer zeker bla bla bla

Toen de storm groter werd en de CVP schrik kreeg is het verhaaltje  van de duizenden en duizenden sms en als uitvlucht gebruikt.

8O Ik heb  maar één gsm oooo arme ik :cry:

:?: Met welk i-phone belt ze vandaag :?:






ik schrijf bewust cvp hoor, de kattenkoppen zijn nog niks veranderd :P

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

08 feb 2019, 11:07

55 Monique schreef:Frits1955
"D&V onder leiding van minister Crevits moet dringend naar de scholen om alle maatregelen op te lijsten die zullen 
genomen worden om een einde te stellen aan de wanorde van het ogenblik." 




Kun je die ook schrappen van de lijst in de toekomst minister Crevits, zoals ex Minister Schauvliege ,
Denk je nu echt dat klimaat spijbelaars ( Gaan stoppen) die gaan door tot dat ze gehoor krijgen  ... 
Dat ze maar dringend samenkomen en overleggen , en gans  dat netwerk blokkeren van deze organisatie's ...
Daar is laatste woord nog niet over gezegd ... 
Alleen de ouders die gaan gestraft worden , en de leerlingen kunnen hun jaar overdoen  , Kostenplaatje aub . 

klik er op 

Anuna De Wever: “Ontslag van Schauvliege is niet mijn schuld, maar het is niet leuk om haar zo verdrietig te zien”

“Onze boodschap is bij sommige politici nog steeds niet aangekomen”, heeft Anuna De Wever donderdag gezegd tijdens een toespraak op het Leuvense Ladeuzeplein. “We zullen echter blijven vechten tot we gehoord worden”.

Op het VTM nieuws van gisterenavond heeft Groen Calvoke een poging van een aanval gedaan op Charles Michel. Zijn vraag was (in 't kort) of hij nu nog niet begrepen had wat de jeugd wilde zeggen en wat de Premier er ondertussen al aan gedaan had en direkt ging doen. Het antwoord van Michel was meesterlijk. Ik kan het niet "letterlijk" herhalen maar hij zei (redelijk kwaad en in het Frans) dat Calvo zijn maatregelen moest binnenbrengen en dat hij er dan mee naar het Planbureau zou gaan om ze te bestuderen, dan naar de Nationale Bank om te zien of er wel geld voor was, dan naar de Industrie om te zien of het uitvoerbaar was en daarna een onderzoek ging doen om te zien welke impact dat zou hebben op de totale economie en de werkgelegenheid...…………..Ik heb Calvo zijn mond nog nooit zo ver en zo lang weten openvallen.
De zon is gratis voor iedereen

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

08 feb 2019, 11:08

fregat schreef:CD&V stuurde brieven naar de scholen en stellen voor dat hun Parlementairen willen komen spreken voor de klas !
 Hoe pervers kan je zijn om daar maar aan te denken ! Hun protegé Boeve past het wat aan door te zeggen dat het voor een debat is ! Poging tot indoctrinatie vanop de schoolbanken naar communistisch model ! :evil:
Dat noem ik kindermisbruik. Het water moet hoog staan dat ze zo laag vallen.
De zon is gratis voor iedereen

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

08 feb 2019, 11:46

Directeurs/directrices moeten paal en perk stellen, nog te veel spijbelen of een jaar terug doen. 
Het lijkt stilaan op een smoesje om niet naar school te gaan.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg
55 Monique

08 feb 2019, 17:35

Klik er op CD&V 

Hilde Crevits (CD&V) over het ontslag van Schauvliege: “Het kon niet anders. Maar Joke kan opnieuw minister worden”


Het ontslag van Joke Schauvliege heeft krassen op haar ziel gemaakt, zelfs haar hart gebroken. Vlaams viceminister-president Hilde Crevits is niet alleen partijgenote, maar ook een compagnon de route van Schauvliege. Ze heeft een fout gemaakt en kon niet anders dan opstappen, meent Crevits. “Maar niet iedereen excuseert zich en zet een stap terug. Ze is een grote madam”. En ja, Schauvliege kan best weer minister worden, vindt ze.Door de vele interviews praat ze schor. Maar de gebeurtenissen van de voorbije week hebben duidelijk meer dan alleen maar haar stem getekend. De CD&V-coryfee is rustiger dan anders, windt zich minder ...

De kannibaal
Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25

08 feb 2019, 18:29

55 Monique schreef:Klik er op CD&V 

Hilde Crevits (CD&V) over het ontslag van Schauvliege: “Het kon niet anders. Maar Joke kan opnieuw minister worden”


Het ontslag van Joke Schauvliege heeft krassen op haar ziel gemaakt, zelfs haar hart gebroken. Vlaams viceminister-president Hilde Crevits is niet alleen partijgenote, maar ook een compagnon de route van Schauvliege. Ze heeft een fout gemaakt en kon niet anders dan opstappen, meent Crevits. “Maar niet iedereen excuseert zich en zet een stap terug. Ze is een grote madam”. En ja, Schauvliege kan best weer minister worden, vindt ze.Door de vele interviews praat ze schor. Maar de gebeurtenissen van de voorbije week hebben duidelijk meer dan alleen maar haar stem getekend. De CD&V-coryfee is rustiger dan anders, windt zich minder ...
Crevits moet met onmiddellijke ingang gedwongen worden tot ontslag wegens zwaarwichtige redenen, dus zonder riante ontslagvergoeding en dit wegens opzettelijk en nalatig plichtsverzuim. Deze Vlaming betaalt jaarlijks een smak geld voor de prestaties van een hoop schoolambtenaren in deeltijdse arbeid met een voltijdse betaling. Gezegend de ambtenaar die zijn 20 uren les per week geeft op woensdag , donderdag en vrijdag. Die man of vrouw presteert totaal niks (nog minder als gewoonlijk) en ontvangt hiervoor de volle pot en dit al gedurende zoveel weken. Mijn schamele centen en Crevits slaapt verder.
Voor wie het kan troosten. De opvolger Koen Van den Heuvel, gesteund door het team Koen, stond enkele weken geleden nog aan mijn deur om mij ervan te overtuigen dat hij de geschikte leider was van mijn nieuwe fusie gemeente. Vandaag heeft hij al zijn zak gegeven voor een beter betaald postje. De lezer kan hierbij zijn hoge verwachtingen reeds bijstellen.