Volgende blunder van Smet, sp.a

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
Ice

09 feb 2019, 13:36

Om de files aan te pakken en onder het mom van terugdringen van de luchtvervuiling gaat weyts nu van zes rijstroken VIER rijstroken maken op twee stukken AUTOSNELWEG met 50 km/uur ipv 120km/uur naar brussel.

Zelfs géén gepaste infrastructuur om deze pesterij voor pendelaars en nutteloze ingreep naar dat hell hole te verantwoorden!
We moeten maar meer carpoolen en vervoer délen, dat lost alle problemen wel op, weyts?

Of gaat het weer om boetes te pakken?  :evil:
Op een autosnelweg ben je in overtreding als je te lángzaam rijdt maar idioot weyts gaat nu verplichten om langzamer te rijden dan het verkeersreglement en de wét voorschrijven???  :x

Man, man, het wordt met de dág erger met dat zootje ongeregeld dat zich politieker durft te noemen!

Rechtzetting topic: pascal smet, sp.a gaat vlaamse pendelaars nog wat jennen.
Laatst gewijzigd door Ice op 09 feb 2019, 15:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

09 feb 2019, 13:46

Je bronnen goed raadplegen dit gaat niet uit van Weyts want die is er niet voor! Dat gaat uit van diene zot van Brussel zelf. 
Ice

09 feb 2019, 14:25

Prima Vera schreef:Je bronnen goed raadplegen dit gaat niet uit van Weyts want die is er niet voor! Dat gaat uit van diene zot van Brussel zelf. 
Inderdaad, prima vera:

https://www.demorgen.be/politiek/brusse ... -b5ea8a0e/
Laatst gewijzigd door Ice op 09 feb 2019, 14:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

09 feb 2019, 14:34

Het is de geniale Pascale Smet die hier meent te kunnen scoren.
Het is zo dat traag verkeer méér auto's per lopende meter mogelijk maakt, aangezien ze dichter achter elkaar aan rijden. Maar ik betwijfel of je - door een flessenhals te bouwen - minder files krijgt vóór de flessenhals.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

09 feb 2019, 14:34

Ice schreef:
Prima Vera schreef:Je bronnen goed raadplegen dit gaat niet uit van Weyts want die is er niet voor! Dat gaat uit van diene zot van Brussel zelf. 
Tiens, op het journaal gisteren was het anders wel weyts die het kwam uitleggen en hij bleek wel degelijk vóórstander te zijn?

Inderdaad, prima vera:

https://www.demorgen.be/politiek/brusse ... -b5ea8a0e/
De naam van De Smet was me ontglipt maar ik dacht dat Weyts daar niet echt voor te vinden was. Enfin we zullen wel zien want wie gaat er minister worden na mei hé? Ze kunnen nu nog veel zeggen maar ik zie dit er nog niet direct doorkomen. Enfin ik kan natuurlijk ook verkeerd verstaan hebben.
55 Monique

09 feb 2019, 14:34

Prima Vera 

 Ben Weyts en Pascal Smet ....

Ben Weyts: “Vrees bestaat dat Pascal Smet de Brusselse files gewoon cadeau doet aan Vlaanderen”

Idd : Pirma Vera   :D

 centrum Brussel ( ramen dicht ) niet tegenhouden de geur  .Reyers-Centrumtunnel  is hersteld  ? kan  , maar paar jaar geleden    :oops: Stukken en brokken op de weg 
Ice

09 feb 2019, 14:55

Prima Vera schreef: De naam van De Smet was me ontglipt maar ik dacht dat Weyts daar niet echt voor te vinden was. Enfin we zullen wel zien want wie gaat er minister worden na mei hé? Ze kunnen nu nog veel zeggen maar ik zie dit er nog niet direct doorkomen. Enfin ik kan natuurlijk ook verkeerd verstaan hebben.
Nee?
Al vanaf volgende week zijn de E40 en de A12 op Brussels grondgebied officieel geen autosnelweg meer.
Ze worden omgevormd tot "stadsboulevards" en de snelheidslimiet zal er stelselmatig dalen tot 50 kilometer per uur.
En dát kan allemaal zomaar????
Van vandaag op morgen maken ze opeens van de autosnelweg een STADSBOULEVARD over een stuk openbare TOEGANGSWEG náár de stad??? Zónder eerst de infrastructuur ook nog aan te passen? Dat wordt een rámp!

En tegen de verkeersregels en wet ingaan wordt omzeild door er wéér een andere naam op te plakken! Ipv autosnelweg: stadsboulevard.
Immers: op de autosnelweg ben je in overtreding als je te lángzaam rijdt maar idioot smet, sp.a,  gaat nu verplichten om langzamer te rijden dan het verkeersreglement en de wét voorschrijft?
Om "files te vermijden" gaan we enkele rijstroken SCHRAPPEN, aan welke idioot kan smet dat nog verkopen??  :evil:
Met nog meer en lángere files, opstoppingen én ongevallen tot gevolg??

Puur pésten van de Vlaamse pendelaars die dagelijks naar hell hole brussel moeten rijden voor hun job!
Smijt deze vlamingenhater er ook maar meteen uit!
Elke werknemer en vlaamse pendelaar zou moeten staken vanaf volgende week want de verkeers-chaos die deze idioot opzettelijk UITLOKT is misdadig te noemen!
Laatst gewijzigd door Ice op 09 feb 2019, 15:12, 1 keer totaal gewijzigd.
55 Monique

09 feb 2019, 15:11

Dagtarief van 37 euro, maar toch kan vandaal ongemoeid toeslaan in één van duurste parkings van het land
Dat ze daar wat aandoen , in Brussel .... Pascal Smet 
Hoor het graag zeggen , wij hebben voor gehad 
 parking Munt aan Muntschouwburg Betalende parking , Man aan loket  :evil: :evil: .... Camera's  :evil: :evil: :evil:
Aangifte gedaan , seponeren is enige dat ze doen . 
KLIK ER OP

 Ice , 13 februari algemene staking  
chaos op de weg
Laatst gewijzigd door 55 Monique op 09 feb 2019, 15:21, 2 keer totaal gewijzigd.

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

09 feb 2019, 15:12

Ice schreef:
Prima Vera schreef: De naam van De Smet was me ontglipt maar ik dacht dat Weyts daar niet echt voor te vinden was. Enfin we zullen wel zien want wie gaat er minister worden na mei hé? Ze kunnen nu nog veel zeggen maar ik zie dit er nog niet direct doorkomen. Enfin ik kan natuurlijk ook verkeerd verstaan hebben.
Nee?
Al vanaf volgende week zijn de E40 en de A12 op Brussels grondgebied officieel geen autosnelweg meer.
Ze worden omgevormd tot "stadsboulevards" en de snelheidslimiet zal er stelselmatig dalen tot 50 kilometer per uur.
En dát kan allemaal zomaar????
Van vandaag op morgen maken ze opeens van de autosnelweg een STADSBOULEVARD over een stuk openbare TOEGANGSWEG náár de stad??? Zónder eerst de infrastructuur ook nog aan te passen? Dat wordt een rámp!

En tegen de verkeersregels en wet ingaan wordt omzeild door er wéér een andere naam op te plakken! Ipv autosnelweg: stadsboulevard.
Immers: op de autosnelweg ben je in overtreding als je te lángzaam rijdt maar idioot smet, sp.a,  gaat nu verplichten om langzamer te rijden dan het verkeersreglement en de wét voorschrijft?
Om "files te vermijden" gaan we enkele rijstroken SCHRAPPEN, aan welke idioot kan smet dat nog verkopen??  :evil:
Met nog meer en lángere files, opstoppingen én ongevallen tot gevolg??

Puur pésten van de Vlaamse pendelaars die dagelijks naar hell hole brussel moeten rijden voor hun job!
Smijt deze vlamingenhater er ook maar meteen uit!
Elke werknemer en vlaamse pendelaar zou moeten staken vanaf volgende week want de chaos die deze idioot opzettelijk UITLOKT is misdadig te noemen!
Sorry Ice dat vanaf volgende week had ik dan weer gemist!  :D  Tja dan zal Weyts er wss ook niets tegen kunnen doen. Als ze nu eens werk maakte van één regering maar da's te veel gevraagd van die idioten. Oh ik hoop zo dat ze afrekenen met dat zooitje in Mei.
55 Monique

09 feb 2019, 15:23

Prima Vera .
Sorry Ice dat vanaf volgende week had ik dan weer gemist!  Afbeelding  Tja dan zal Weyts er wss ook niets tegen kunnen doen. Als ze nu eens werk maakte van één regering maar da's te veel gevraagd van die idioten. Oh ik hoop zo dat ze afrekenen met dat zooitje in Mei.

idd ... 
Ice

09 feb 2019, 15:36

Elke werknemer, elke pendelaar die deze snelwegen moet gebruiken om op zijn/ haar werk te geraken en elke werkgever die last ondervindt door laatkomers als gevolg van deze absurde en nutteloze verkeerschaos, dienen smet voor de rechter te slepen met schadeclaim wegens het opzettelijk hinderen van het weg-woonverkeer met economische schade tot gevolg.

kitten
Lid geworden op: 15 apr 2004, 18:19
Locatie: Deurne/Antwerpen

09 feb 2019, 17:34

Nu deze 2 stroken van ongeveer 1.5 km elk, zijn iedere morgen één lange file, ik twijfel eraan of iemand er al ooit 120 km per uur heeft gereden, 's nachts misschien. 
Maar of deze maatregel nodig is en ietwat effect zal hebben daar twijfel ik stevig aan. Ik heb eerder het idee dat het een beetje Vlamingetje pesten is. 

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

09 feb 2019, 19:38

Carpoolen zou een gedeeltelijke oplossing kunnen zijn zegt Smets MAAR met dat kan niet met een salariswagen hé

kitten
Lid geworden op: 15 apr 2004, 18:19
Locatie: Deurne/Antwerpen

09 feb 2019, 20:14

35 jaar op die bepaalde plek aan de A12 gewerkt en ons bedrijf organiseerde zelf carpooling. Enkel managers van een zeker niveau hadden een firmawagen de rest niet en er is daar weinig openbaar vervoer. 
Carpooling moet door privé firma's zelf worden gestimuleerd anders lukt dat nooit. Bij ons (P&G)bestond dat al vanaf 1967 en nu nog altijd in voege. Het is ook veel goedkoper met zijn vier in een wagen dan alleen. het heeft zeker voor grote afstanden heel wat voordelen. Als men maar één keer in de week zelf moet rijden, dan heeft men ook maar één wagen nodig. 
Ice

09 feb 2019, 20:34

E.T. schreef:Carpoolen zou een gedeeltelijke oplossing kunnen zijn zegt Smets MAAR met dat kan niet met een salariswagen hé
 
Met een salariswagen of een bedrijfswagen?