Terrorisme en geplande terreurdaden in Europa

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

21 apr 2019, 15:43

Intentie en schuld...Als een Belgisch piloot ergens in Syrië een aanval uitvoert boven een stad - ergens in een bepaalde wijk zou zich een belangrijk IS lid ophouden - en bij de aanval blaast hij de hele wijk op en komen er tientallen onschuldige burgers om. Had hij al dan niet de intentie om te doden? Is hij schuldig aan die burgerdoden? Noteer dat er geen oorlog was tussen België en Syrië en ook tussen België en IS ( dat overigens helemaal geen" staat "was) niet. Mogen we dit ook een soort van "terrorisme" noemen?

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

21 apr 2019, 16:13

Interessant onderwerp maar het wijkt nu te ver af. Is het toelaten van round-up ook een vorm van intentionele schuld? En is Bayer/Monsanto een dodelijke organisatie die moet bevochten worden?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

22 apr 2019, 15:54

Minder dan één dag na het bloedbad in de Sri Lankaanse kerken stormt een bebaarde, donkerhuidige man een kerk binnen in München waar een paasviering bezig is. Hij roept "Allahu Akbar" en laat vervolgens enkele voetzoekers ontploffen. Gevolg: paniek in de kerk. Verscheidene kerkgangers raken gewond.

bron
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

24 apr 2019, 10:35

Christofobie:

In het begin van deze week heeft een Marokkaan in het centraal station van Rome een man een messteek in de hals toegebracht. Het slachtoffer droeg een kruisje rond de nek. De dader is vastgezet en wordt beticht van poging tot moord met als verzwarend element: religieuze haat. (tja, een kruisje rond de nek en dan nog wel in Rome! )

Salvini heeft de politiediensten opdracht gegeven om aandachtig te zijn op plaatsen waar veel islamieten samenkomen. Ik vraag me af hoe je ziet dat een man een moslim is. Soms merk je het aan de kledij, maar in de meeste gevallen is het onderscheid niet te maken.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Ice

25 apr 2019, 11:43

Vandaag:

https://www.hln.be/regio/ranst/jongetje ... /#comments
Een 9-jarig Palestijns jongetje is gisterenmiddag dood aangetroffen in het asielcentrum in Broechem (Ranst). Vijf jonge asielzoekers zijn gearresteerd.
https://fenixx.org/2019/03/22/kijk-arab ... krijk-aan/
De korte video is sinds gisteren alleen al op Twitter meer dan 20.000 keer bekeken: Jonge mannen met een duidelijk moslim-migratieachtergrond schenden een klein meisje van ongeveer 3 jaar op een speelplaats in Frankrijk en filmen haar.

Ze huilt, een van de mannen grijpt haar lachend bij de arm en zegt: “Wil je mijn lul in je mond? Wallah (Arabisch voor “bij God”, red.), ik zal je neuken”.

De Fransen zijn geschokt. De politie is al op zoek naar de moslims, die goed herkenbaar zijn op de video.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

30 apr 2019, 16:43

Frankrijk heeft sinds 2015 al meer dan 250 burgers verloren in islamitische aanslagen.
Gisteren heeft de veiligheidsdienst alweer 4 mannen opgepakt die ervan verdacht worden een zeer grote aanslag voor te bereiden. Wellicht was een school of een politiestation het doelwit. Eén van hen was een minderjarige die al 3 jaar gevangenis had gekregen (2 j. met uitstel) omdat hij naar Syrië wou gaan vechten voor Allah. Die jongeman zat in een project dat hem moest helpen op het juiste pad te blijven. (Daar is hij niet van afgeweken :roll: )
bron
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Fazal

30 apr 2019, 18:44

Kijk, dàt noem ik ook terreur!

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

30 apr 2019, 22:15

In bxl zijn het bijna allemaal elektrische deuren met videobewaking, wat is dat daar ginds?
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

01 mei 2019, 09:17

Fazal schreef:
30 apr 2019, 18:44
Kijk, dàt noem ik ook terreur!
Inderdaad.
Ga ginder in hun landen maar eens zoiets proberen als vreemdeling.
Ge zult wat meemaken.
Maar dat i-tuig denkt echt baas te kunnen spelen overal op de planeet.
Het wordt tijd dat er met scherp wordt geschoten op dat i-tuig dat hier heel onze samenleving komt verrotten.
Maar dat is slechts mijn persoonlijke mening.
Ondank is 's werelds loon
Fazal

01 mei 2019, 11:16

De mijne ook maior!
Ice

01 mei 2019, 12:58

Fazal schreef:
30 apr 2019, 18:44
Kijk, dàt noem ik ook terreur!
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/po ... ~a494ee4c/

Bij een 4-jarig meisje wordt ná school een bloedvlekje in haar slipje vastgesteld en de moeder gaat terug naar school - wie kan zeggen dat dit op school gebeurde en niet thuis?
misschien moet de moeder haar kind eens wassen?
Een kind van 4 jaar met een infectie? Stemt toch tot nadenken...
Maar de hele meute gaat wel hysterisch staan rellen aan de schoolpoort...politie bekogelen met flessen en eieren zodat zelfs het waterkanon moet ingezet worden...hallucinant!

Zou de moeder niet beter naar de dokter gaan ipv weer voorbarig valse beschuldigingen te uiten zoals toen bij de Blokkendoos?
Of is een zondebok zoeken belangrijker dan de gezondheid van haar dochtertje??
Wie zegt niet dat het kind een infectie opliep na een illegale besnijdenis zoals dat nog steeds gewoonte is bij dat soort barbaren?
De wetsdokter stelt een infectie vast, er is géén sprake van seksueel misbruik maar de vader gelooft het niet en neemt advocaten onder de arm?
Hebben ze weer geld geroken?
Het moet niet gekker worden met dat vreemde gespuis!
Beschamende racisten die weer meteen vals beschuldigen voor wat ze mogelijk zelf veroorzaken door gebrekkige hygiëne of zelfs erger: infectie na besnijdenis of misbruik thuis?
En dan zijn ze verwonderd dat er steeds mínder leerkrachten voor de klas willen staan?????
Een reactie van een lezeres:
Diallo Moussa Elhadj, die de gemeenschap vertegenwoordigt.
“Het kan toch niet dat een kind een infectie heeft en dat niemand van de school de ouders daarvan iets vertelt?”
Euhhhh... naast opvoeders moeten ze daar op school ook dokter zijn? En dus de kinderen onderzoeken? Waarna ze dan aangevallen worden omdàt ze de kinderen onderzoeken? Tststs. Shame on you all!
diallo schuift weer de verantwoordelijkheid van de ouders af op de school, het zijn de OUDERS die zouden moeten weten dat hun kind een infectie heeft en voor medische verzorging moeten zorgen!
Bovendien mogen kinderen op school door de schooldokter pas onderzocht worden met toestemming van de ouders.
Bah, dat gespartel en verdraaien van dat soort racisten om de schuld af te wentelen, komt je toch de strot uit!
Oppakken en enkeltje retour want dat soort onbeschaamde opportunisten hoort hier duidelijk niet thuis.
En voor het welzijn van het kínd: onderzoeken of zij niet genitaal verminkt werd en de schuldigen dan ferm straffen!
Dát moet boven water komen voor het welzijn van álle kinderen in die gemeenschap!
Het moet nu maar eens áfgelopen zijn dat genitale verminking van kinderen gedoogd wordt onder het mom van 'hun cultuur'! :evil:
Fazal

01 mei 2019, 16:30

Ze zijn zodanig gefrustreerd door het gebrek aan sex, dat zij zelf aan niets anders denken.
Maar soit ..., we weten het al lang ..., als er een vogel op hun kopvod heeft gescheten, dan is het ook onze schuld.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

01 mei 2019, 17:02

Welt am Sonntag heeft enkele dagen geleden een lijst gepubliceerd van de islamitische aanslagen die wereldwijd gepleegd zijn sinds 9/11 . Die lijst beslaat 3 volle bladzijden in de krant.

In totaal zijn er 31.221 aanslagen vermeld. Daarbij zijn niet minder dan 146.000 mensen om het leven gekomen, de meerderheid zijn moslims die door andere moslims vermoord werden.

Hier de acties van de volgelingen van de religie van de vrede:

Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Fazal

02 mei 2019, 14:11

Smerig volkske!

http://www.standaard.be/cnt/dmf20190502_04368228

Zullen ze nu hun verontschuldigingen aanbieden? Ik ben overtuigd van niet! :evil:
Zullen ze (moeten) opdraaien voor de schade welke ze hebben aangericht? Ik ben overtuigd van niet! :evil:
Ice

03 mei 2019, 10:05

"De ouders zijn niet overtuigd door de mededeling van het parket en willen het volledige medische dossier van hun dochter inkijken. Donderdag gaan ze in gesprek met de wetsdokter"
Nochtans is dialoog niet besteedt aan hysterische ouders, die voorbarig valse beschuldigingen uiten om dan zelfs een onderzoek door parket en bevindingen van een wetsdokter in twijfel te durven trekken om hun gelijk te kunnen halen.
Zoals de waard is, vertrouwt ie zn gasten.

Benieuwd of de beroepsleugenaar stéphane jans in de krant ook verslag doet van deze beschamende en arrogante poging tot intimidatie door medische analfabeten van een beëdigde wetsdokter om zijn professionele en objectieve bevindingen te ontkennen.

Het was niet genoeg dat dit tuig ongegrond en voorbarig de school vals beschuldigde van verkrachting van hun 4-jarige kleuter, nu gaan ze zich nog wat belachelijk maken door parket en wetsdokter in twijfel te trekken.

Dat de wetsdokter hen maar eens goed op hun plaats zet en wijst op hun plicht als ouders om voor hun kleuter te zorgen ipv rel te schoppen voor een infectie waar ze mogelijk zélf verantwoordelijk voor zijn!

En waar blijven de aanklachten voor laster, eerroof, valse beschuldiging van de school, opruiing en politie aanvallen waar deze ouders en relschoppers zich schuldig aan maakten?!

De kosten voor andere ouders en de school door de sluiting, inkomensderving leerkrachten, kosten van schade, voor de schoonmaak voor het gooien met eieren door dat tuig, de kosten voor het inzetten politie voor dit beschamend vertoon van racistisch, ongegrond vinger-wijzen?
Of mogen allochtonen/moslims ongestraft, zonder gevolg onze wetten overtreden?! :evil: