Vegas Movie Studo 14 Suite

Hier kan je met elkaar discussiëren of vragen stellen over (digitaal) filmen, technieken, problemen, montage, video, bewerking en materiaal; alsook over Digitale TV.

kruierke
Lid geworden op: 01 jun 2008, 21:33
Locatie: Balen

26 mei 2018, 12:21

Goede morgen.. Ik kreeg van mijn zoon het Licentiecertificaat VEGAS MOVIE STUDIO 14 SUITE dit bevat in totaal 7 activatiecode's.(  filmbewerking)
Ik kan dit installeren in 7 talen behalve Nederlands, nochtans zegt de verkoper dat dit ook in het Nederlands is. De installatie instructies  in het Nederlands omschakelen dat gaat maar dan moet je plots kiezen in 7 andere talen behalve Nederlands. Kan iemand me hier helpen ?. (Ik zit in een rolstoel en kan me niet verplaatsen)
Ik ben de vriend van iedereen

hviaene
Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Locatie: Merksem

27 mei 2018, 09:38

Ik ken het ding niet, maar ik heb er Google eens op los gelaten: en helaas, geen Nederlands beschikbaar, alleen de talen die jij daar ziet.

kruierke
Lid geworden op: 01 jun 2008, 21:33
Locatie: Balen

27 mei 2018, 10:02

Bedankt voor Uw antwoord... de verkoper beweerd dat het wel te installeren is in het Nederlands...ik denk dat het een miskoop van 1410,- euro is
groetjes
Ik ben de vriend van iedereen

lode
Lid geworden op: 13 mar 2005, 16:14

27 mei 2018, 10:24

1410 euro ???


Afbeelding
1) HP Pavilion P6 2030 be/WIN 7 Home-Premium SP1 / Intel Core i5 2500-3.3GHz/ 8Gb /HD1.5Tb / Externe HD 4TB
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17

kruierke
Lid geworden op: 01 jun 2008, 21:33
Locatie: Balen

27 mei 2018, 10:27

:oops: :oops:Sorry.. schrijffout ...moet zijn 140,-euro
Ik ben de vriend van iedereen

janieburton
Lid geworden op: 18 jan 2009, 18:50

01 aug 2018, 00:52

Toen ik jaren terug(was 2006) mijn Sony HD camera (3ccd) kocht heb ik toen de VEGAS movie studio; was toen nog ook van SONY; gekocht.

Veelzijdig programma; eentalig Engels; maar met een ZEER ZWARE "leercurve"; heb het uiteindelijk opgegeven.

Film nog steeds met diezelfde camera, heb een hele hoop bandjes die ik nu eerst en vooral wil uploaden op mijn computer maar weet niet hoe.(wie helpt?); om mijn herinneringen veilig te stellen want ik vrees dat er nu door SONY al een "NO SERVICE" rust op mijn type camera als hij stuk gaat. 

Heb dat in 2006 gedaan met een aantal bandjes te uploaden met VEGAS maar die kunnen dan blijkbaar maar allen met VEGAS bewerkt worden en niet met een ander video editing programma

hviaene
Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Locatie: Merksem

01 aug 2018, 08:55

janieburton schreef:Toen ik jaren terug(was 2006) mijn Sony HD camera (3ccd) kocht heb ik toen de VEGAS movie studio; was toen nog ook van SONY; gekocht.

Veelzijdig programma; eentalig Engels; maar met een ZEER ZWARE "leercurve"; heb het uiteindelijk opgegeven.

Film nog steeds met diezelfde camera, heb een hele hoop bandjes die ik nu eerst en vooral wil uploaden op mijn computer maar weet niet hoe.(wie helpt?); om mijn herinneringen veilig te stellen want ik vrees dat er nu door SONY al een "NO SERVICE" rust op mijn type camera als hij stuk gaat. 

Heb dat in 2006 gedaan met een aantal bandjes te uploaden met VEGAS maar die kunnen dan blijkbaar maar allen met VEGAS bewerkt worden en niet met een ander video editing programma
Dat laatste zou mij zééér verbazen. Ik heb ooit op Windows Pinnacle Studio (versie 8, upgrade naar 12 en uiteindelijk een 18)gekocht en daarmee filmpjes afgehaald en bewerkte van een van de vroege digitale Sony cameras (DCR-TVR110E) die nog een heel pak ouder is dan due van jou.
Sedertdien gebruik ik geen Windows meer, maar doe alles op mijn Linux Mageia met kdenlive als programma. Sedert 2017 is er van dat programma ook een Windows versie (gratis).

janieburton
Lid geworden op: 18 jan 2009, 18:50

02 aug 2018, 11:17

hviaene schreef:
janieburton schreef:Toen ik jaren terug(was 2006) mijn Sony HD camera (3ccd) kocht heb ik toen de VEGAS movie studio; was toen nog ook van SONY; gekocht.

Veelzijdig programma; eentalig Engels; maar met een ZEER ZWARE "leercurve"; heb het uiteindelijk opgegeven.

Film nog steeds met diezelfde camera, heb een hele hoop bandjes die ik nu eerst en vooral wil uploaden op mijn computer maar weet niet hoe.(wie helpt?); om mijn herinneringen veilig te stellen want ik vrees dat er nu door SONY al een "NO SERVICE" rust op mijn type camera als hij stuk gaat. 

Heb dat in 2006 gedaan met een aantal bandjes te uploaden met VEGAS maar die kunnen dan blijkbaar maar allen met VEGAS bewerkt worden en niet met een ander video editing programma
Dat laatste zou mij zééér verbazen. Ik heb ooit op Windows Pinnacle Studio (versie 8, upgrade naar 12 en uiteindelijk een 18)gekocht en daarmee filmpjes afgehaald en bewerkte van een van de vroege digitale Sony cameras (DCR-TVR110E) die nog een heel pak ouder is dan due van jou.
Sedertdien gebruik ik geen Windows meer, maar doe alles op mijn Linux Mageia met kdenlive als programma. Sedert 2017 is er van dat programma ook een Windows versie (gratis).
Wat ik bedoel is als de video is geuploaded met VEGAS en je wilt de video bewerken met een ander video bewerkingsprogramma(vb MAGIX) dan moet men de video terug uploaden met het andere bewerkingsprogramma.