telenettv

Hier kan je met elkaar discussiëren of vragen stellen over (digitaal) filmen, technieken, problemen, montage, video, bewerking en materiaal; alsook over Digitale TV.

kenhetniet
Lid geworden op: 31 jan 2005, 21:21
Locatie: Antwerpen

06 mar 2019, 19:07

ongeveer een maand terug kreeg ik een mailke van telenet met de melding dat ik met de nieuwe tvbox ook telenet tv zou kunnen zien op mijn desktop of mijn laptop
Inderdaad het werkte
Maar waarom moet ik nu telkens de geregistreerde toestellen opnieuw registreren?
Er mogen maximum 5 toestellen geregistreerd worden maar ondertussen staan er al weer 2 toestellen geregistreerd- is wel twee keer hetzelfde toestel.
Volgens telenet zou dat te wijten zijn aan het verwijderen van cookies via cclaener.
Nog iemand met dat probleem ?
Windows 11 home - - 8Gb DDR4 - 64 bits systeem- iintel(r)core ( tm) i5-10400 512 GB
intel(r) optane H10
windows defender - - malwarebytes

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

07 mar 2019, 09:03

Als dat zo is zet dan die cookies in het vak daarnaast en dan worden die niet verwijderd.
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:

kenhetniet
Lid geworden op: 31 jan 2005, 21:21
Locatie: Antwerpen

07 mar 2019, 11:58

Hallo benq
ik heb de cookies in Edge van telenettv in de te bewaren cookies geplaatst. Dank voor je tip.
Nu heeft men mij aangeraden telenettv te openen met de browser google chrome
Ik zal dat eens uittesten hoe het dan verloopt.
Wellicht moet ik dan ook de cookies van telenettv in deze browser nog eens toevoegen aan te bewaren cookies in ccleaner of de cookies van google chrome eventueel uitschakelen in ccleaner
google chrome heb in ccleaner gevonden onder de tab toepassingen.
Windows 11 home - - 8Gb DDR4 - 64 bits systeem- iintel(r)core ( tm) i5-10400 512 GB
intel(r) optane H10
windows defender - - malwarebytes