goed tooltje waar je niet voor moet studeren

Hier kan je met elkaar discussiëren of vragen stellen over (digitaal) filmen, technieken, problemen, montage, video, bewerking en materiaal; alsook over Digitale TV.

Digidreas
Lid geworden op: 08 jan 2008, 20:57
Locatie: Heesch

02 feb 2010, 23:16

Hallo mensen,

Ik gebruik SUPER ook maar heb moeite met al die videoformaten. Wie kan die eens uitleggen? Ook weet ik niet hoe ik mod files kan omzetten.

e605
Lid geworden op: 24 jun 2007, 01:44

13 feb 2010, 23:08

kan het prog niet 'uitvoeren'....krijg popup-melding : invalid database
The installation will be cancelled.

maan
Lid geworden op: 22 okt 2006, 21:36
Locatie: Rollegem

15 feb 2010, 21:37

ying schreef:he,

I kheb op de link geklikt en heb een aantal prg gedownload, converteren, audio, net zoals je zei"good tooltje eenvoudig en een goede oplossing voor de trage pinaccleNu mijn vraag er staat op is free, ik had een film van pinnacle priman geconverteerd, maar dan krijg je hun watermerk.
Wat moet ik nog doen dat het inderdaad free blijft, want ze sturen me door en dan krijg je .. te betalen?
Ja , je weet vouwen hebben altijd meer uitleg nodig :oops:

Groeten liha
Bij mij is het ook een trial met watermerk. Toch staat er op de site dat het free is. Weet iemand wat er fout gelopen is?

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

03 jan 2022, 16:52

I kheb op de link geklikt en heb een aantal prg gedownload, converteren, audio, net zoals je zei"good tooltje eenvoudig en een goede oplossing voor de trage pinaccleNu mijn vraag er staat op is free, ik had een film van pinnacle priman geconverteerd, maar dan krijg je hun watermerk.
Wat moet ik nog doen dat het inderdaad free blijft, want ze sturen me door en dan krijg je .. te betalen?
Ja , je weet vouwen hebben altijd meer uitleg nodig
Ik heb format factory, eenvoudig en goed,en gratis ,om film en muziek mee te converteren.
https://formatfactory.nl.downloadastro.com/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

03 jan 2022, 17:36

Tokio,

het bericht waarop je reageerde is ondertussen bijna 12 jaar oud :D
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

04 jan 2022, 16:05

Sorry, niet op de datum gelet,maar de link kan nog altijd dienen :D
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

04 jan 2022, 16:54

tokio,

ja dat zeker wel
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet