Albert, grote schande!

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

09 feb 2019, 00:37

Waarom is alles goed om te bashen op de N-VA jockey?
jullie hebben 4 jaar lang op de vuile Sossen gebashed. Maar de Bart keert zijn jas, zoals vele leden van die partij. 
Hij verdoemt nu de Groenen, want hij heeft de vuile Sossen nodig om aan de macht te blijven. Kracht van de Verandering  ? Kent u de slogan nog?
Maar in Mei worden de kaarten geschut. Dat de sterkste mag winnen!
.

Jockey
Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Locatie: Wuustwezel

09 feb 2019, 00:52

paullamb schreef:Waarom is alles goed om te bashen op de N-VA jockey?
jullie hebben 4 jaar lang op de vuile Sossen gebashed. Maar de Bart keert zijn jas, zoals vele leden van die partij. 
Hij verdoemt nu de Groenen, want hij heeft de vuile Sossen nodig om aan de macht te blijven. Kracht van de Verandering  ? Kent u de slogan nog?
Maar in Mei worden de kaarten geschut. Dat de sterkste mag winnen!
.
:lol:Ge zegt het zelf Paullamb: 'Vuile sossen'
En zoals ik indertijd steeds tegen SOF zei, IK blijf lachen, eender welke richting het zal uitgaan...
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

09 feb 2019, 01:02

Dat woord kwam van jullie” vuile sossen“
waarom draaien ze nu hun kazak? Zoals de wind blaast? Ferme Partij die Nva
Kazakkendraaiers van de Sossen en Liberalen
Maar nu het VB hen op de hielen zit, draaien ze mee met de wind.
Laat ze maar doen hoor. Ik blijf SOS, maar beweer nu niet dat u vroeger voor een andere partij  koos.

Phoebe
Lid geworden op: 16 mar 2003, 01:30
Locatie: In ons mooie Vlaanderen

09 feb 2019, 09:41

Mwa , Paullamb , indien Albert die eventuele dwangsom van zijn eigen ( sssjjt…) enorm privé fortuin betaalt dan heb je gelijk , anders zal het evenwel toch komen van die 961.000 Euro die hij jaarlijks  zomaar ontvangt om op te doen in Italië .( kan ook nog  meer zijn  (?) want loonstop geldt , denk ik ,  niet voor de monarchie , er komt daar op tijd en stond altijd wat tienduizenden bij ).

Wie denk je dat die 961.000 Euro  dan uiteindelijk betaalt ? Just ,  de belastingbetaler ..

De wonderen zijn de wereld nog niet uit   … een sos die voor de monarchie een lans breekt  of neen , eigenlijk weten wij het niet want hij wijkt af van de topic .
Maja, 't is  begrijpelijk , de PS met  oersos Di Rupo , die destijds tijdens de regeringsvorming drie handen op één buik  met Albert speelde , teneinde N.VA op een zijspoor te kunnen rangeren .
 De favoriete slogan van linkse sossen : ' De rijken moeten betalen'  wordt hier door eeuwige sos, Paullamb  blijkbaar met de mantel der liefde bedekt  ?

Mij best, hoor Paullamb , bash maar an   , je moet daar niet bij nadenken  ... :wink:
Laatst gewijzigd door Phoebe op 09 feb 2019, 13:09, 1 keer totaal gewijzigd.
In de Stille Oceaan kan men elkander goed verstaan ....

Jockey
Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Locatie: Wuustwezel

09 feb 2019, 12:32

paullamb schreef:Dat woord kwam van jullie” vuile sossen“
waarom draaien ze nu hun kazak? Zoals de wind blaast? Ferme Partij die Nva
Kazakkendraaiers van de Sossen en Liberalen
Maar nu het VB hen op de hielen zit, draaien ze mee met de wind.
Laat ze maar doen hoor. Ik blijf SOS, maar beweer nu niet dat u vroeger voor een andere partij  koos.
Toch wel, heel vroeger voor de CVP (toen ik justekes men plechtige communie had gedaan), vanaf 24/11/91 voor Vlaams blok en koppig voor blijven kiezen ondanks dat ik hen racistisch vond, doch een andere optie was voor hypocrieten kiezen, én de uitspraak van Schiltz indertijd deed mij volharden, en vanaf de eerste verkiezing waar NVA opkwam voor NVA... (Wel te verstaan, nationaal hé!)
:lol:En blijf jij maar in je domheid volharden, IK heb men redenen om NOOIT voor die rode sm##rl#pp#n te stemmen...
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

09 feb 2019, 14:36

Wij wijken inderdaad van het onderwerp af.
Maar wat me wel verbaast is , als er kritiek of bashen is op N-VA , dat er steeds scheldwoorden terugkomen. Zijn wij zo opgevoed?

sibarita
Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44

23 feb 2019, 12:32

paullamb schreef:
09 feb 2019, 14:36
Wij wijken inderdaad van het onderwerp af.
Maar wat me wel verbaast is , als er kritiek of bashen is op N-VA , dat er steeds scheldwoorden terugkomen. Zijn wij zo opgevoed?
https://www.hln.be/showbizz/royalty/del ... ~a1b36d28/
een artikel HLN van december 2018 , lees over het bastaard potje
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

16 mei 2019, 17:18

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/dw ... ~a85bda99/

Dwangsom van 5.000 euro per dag als Albert II geen DNA afstaat in zaak-Boël

Het hof van beroep in Brussel heeft beslist dat koning Albert II toch een dwangsom van 5.000 euro per dag moet betalen als hij geen DNA-staal afstaat in de zaak-Boël. Het hof volgt daarmee de advocaten van Delphine Boël, die willen dat Albert onmiddellijk een DNA-test ondergaat, zoals het hof van beroep in oktober al had besloten.

Terecht erkenning dat is alles voor kind .
Fazal

16 mei 2019, 19:26

Albert zal nooit, al is het maar één cent, betalen!

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

16 mei 2019, 20:25

Albert zal nooit, al is het maar één cent, betalen!
Hopelijk want het zijn allemaal onze centen.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

16 mei 2019, 21:00

Naar het schijnt zit hij momenteel weer op zijn jacht in Italië.
Het uitgelezen moment om hem al zijn adelijke titels af te pakken en tot persona non grata te verklaren op ons grondgebied.
Weg met dat adelijke circus.
Republiek Vlaanderen NU !
Ondank is 's werelds loon

sibarita
Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44

16 mei 2019, 22:05

Een schande , nu moet de "arme" man al een boot verkopen om te kunnen overleven en dan nog een nieuwe boete !

https://bootmagazine.be/nieuws/koning-a ... t-quatuor/

kan de boudewijnstichting hem niet helpen ?? of een "crowdfundingactie" waar de echte belzen hem kunnen steunen ! :D
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

16 mei 2019, 23:30

Omdat hij in't buitenland zit, moet men wachten. Zijn lange arm & advocaten zullen wel iets vinden tijdens deze uitstel.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

27 jan 2020, 18:38

Koning Albert II geeft toe dat Delphine Boël zijn dochter is

Koning Albert II geeft toe dat Delphine Boël zijn biologische dochter is, nadat hij de uitslag van de DNA-test heeft vernomen. Dat werd maandag bekendgemaakt via een officiële mededeling. De koning zal ook niet langer juridisch betwisten dat hij de wettelijke vader is.

https://www.standaard.be/cnt/dmf2020012 ... 9442889823