Albert, grote schande!

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)
55 Monique

04 feb 2019, 12:03

Denlowie ,

Het is niet omdat men koning of ex koning bent dat je geen privé mag hebben,  privé is zelfs door de wet gewaarborgd. 

En het is niet omdat je door belastinggeld betaald word dat je geen privé mag hebben. 

Er zitten hier genoeg op dit forum die met belastinggeld, zelfs meer dan de helft van hun leven zijn betaald door de gemeenschap. 

Dat iedereen die hier een scheve schaats heeft gereden,  hier zou verdwijnen, dan zou het hier wel zeer stil worden ! Afbeelding


Neem u verantwoordelijkheid op .... PUNT uit 

En als ze niet graag werken daar kunnen wij niks aandoen , moet de overheid maar rekening mee houden dat ze op de kap leven ... 

Zijn er ook die dat ontkennen , die denken dat ze heilig zijn , stopt met die onzin 

Van in onze zetel en achter de pc zie je niet wat er buiten gebeurt ....En ik spreek uit ervaring ...
En wat moest ik doen , horen zien en zwijgen , net als huisarts over zijn patiënten .....
Wat doe je dan als u job is als chauffeur , je moet er door , je kan niet anders . 
Had me beter zonnebril gekocht van channel dat ik allemaal niet zag , met heel donkere glazen .
Hoor zo graag allemaal zeggen , maar in realiteit bah ..........  :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

05 feb 2019, 01:10

Waarom hier geen wet stemmen die bij elke geboorte van een kind verplicht het DNA van de "wettelijke" vader te vergelijken met dat van de boreling?

Mater semper certa est ... De moeder is altijd zeker ...

En ja er moet natuurlijk rekening gehouden worden met in vitro etc.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

05 feb 2019, 09:14

Paca schreef:Waarom hier geen wet stemmen die bij elke geboorte van een kind verplicht het DNA van de "wettelijke" vader te vergelijken met dat van de boreling?
Dat zou interessant zijn.
Ik denk dat ge niet wilt weten hoeveel koekoekskinderen, er door de vader gesponsord worden.
Ondank is 's werelds loon
55 Monique

05 feb 2019, 10:33

Paca 

Plus punt Paca , wat je neerzet , nog niet eens aan gedacht ...
Maar of ze gaan uitvoeren betwijfel het ...
Die hebben meer rechten dan plichten  :evil: :evil:
Kind is altijd de dupe , ook al hebben zij er niets met te maken ,
En daar heb ik moeilijk mee...
Kind kiest  zijn ouders niet
maar ouders kiezen voor een kind ....  

denlowie
Lid geworden op: 10 mei 2004, 18:05
Locatie: gent

05 feb 2019, 10:44

Paca schreef:Waarom hier geen wet stemmen die bij elke geboorte van een kind verplicht het DNA van de "wettelijke" vader te vergelijken met dat van de boreling?

Mater semper certa est ... De moeder is altijd zeker ...

En ja er moet natuurlijk rekening gehouden worden met in vitro etc.
Hoeveel echtscheidingen en ruzies zou dit mee brengen!

Want geloof me vrij er lopen zeer veel kinderen rond die hun biologische vader niet kennen hoor, want op die burelen daar word nogal aan seks gedaan, op het hotelkamer in de buurt van het bureel !!

Een goede vriendin gehad die in zo een hotelletje werkte tussen 12 en 14 uur is extreem druk, en ook tussen 16:30 uur en 17:30 uur is het terug extreem druk !
Ervaring is als een tandenstoker, niemand wil de jouwe gebruiken. (R.Dorgeles)

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

05 feb 2019, 21:37

Ik heb het ook al gezien op die snelwegparkings van Leuven <=>Brussel, zogezegd in file staan. Daar wordt nogal veel in een andere auto gestapt.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

Jockey
Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Locatie: Wuustwezel

06 feb 2019, 22:07

denlowie schreef:Albert is ook maar een mens hé !
Yep, Eéne die ieder jaar voor Kerstmis staat te zeveren over hoe belangrijk 'de waarden van het gezin wel zijn'  :wink:
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

08 feb 2019, 08:58

Vandaag in de krant:
Advocaten van Delphine gaan in de tegenaanval en eisen van Bert 5.000 euro per dag dat hij geen DNA staal afstaat.
Goed zo meisje, leg die lafaard het vuur aan de schenen.

"Eind oktober besliste de rechtbank namelijk dat Jacques Boël noch de biologische noch de wettelijke vader was van Delphine. Om het vaderschap van Koning Albert II te onderzoeken, diende de koning zich binnen de drie maanden te onderwerpen aan een DNA-test. De koning weigerde dat."

Met andere woorden, Delphine heeft op dit ogenblik geen vader.
Ik kan mij goed voorstellen dat zoiets knaagt.
En op de duur tot een bitsige confrontatie kan leiden met je echte verwekker.

Geef het nu gewoon toe, Bert.
Of je zal de geschiedenis niet ingaan als de dapperste aller Galliers, maar als de lafste.
Ondank is 's werelds loon

hendrikjozef
Lid geworden op: 29 apr 2009, 12:08
Locatie: genk

08 feb 2019, 12:56

als de erfeniskwestie geregeld is komt dat allemaal inde chakosh, en  t'is madam die de touwtjes in handen heeft

Phoebe
Lid geworden op: 16 mar 2003, 01:30
Locatie: In ons mooie Vlaanderen

08 feb 2019, 13:17

Op de keper beschouwd zal het  de Belgische bevolking zijn die de eventuele dwangsom van 5.000 Euro per dag betaalt. :roll:  .
In de Stille Oceaan kan men elkander goed verstaan ....

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

08 feb 2019, 16:57

Och, als men de geschiedenis van de Saksen-Coburg naleest, is den bert nog een heilige :D

https://historiek.net/de-coburgs/49833/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

De kannibaal
Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25

08 feb 2019, 17:08

Phoebe schreef:Op de keper beschouwd zal het  de Belgische bevolking zijn die de eventuele dwangsom van 5.000 Euro per dag betaalt. :roll:  .
Typische NVA priet praat. Albert gaat geen 5000 € per dag meer ontvangen van het Belgische Volk.

Jockey
Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Locatie: Wuustwezel

08 feb 2019, 17:15

De kannibaal schreef:
Phoebe schreef:Op de keper beschouwd zal het  de Belgische bevolking zijn die de eventuele dwangsom van 5.000 Euro per dag betaalt. :roll:  .
Typische NVA priet praat. Albert gaat geen 5000 € per dag meer ontvangen van het Belgische Volk.
Dénk dat je mis bent wat Phoebe betreft... Maar ja, àlles is ok om NVA te bashen nietwaar?
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...

De kannibaal
Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25

08 feb 2019, 17:44

maior domus schreef:Vandaag in de krant:
Advocaten van Delphine gaan in de tegenaanval en eisen van Bert 5.000 euro per dag dat hij geen DNA staal afstaat.
Goed zo meisje, leg die lafaard het vuur aan de schenen.

"Eind oktober besliste de rechtbank namelijk dat Jacques Boël noch de biologische noch de wettelijke vader was van Delphine. Om het vaderschap van Koning Albert II te onderzoeken, diende de koning zich binnen de drie maanden te onderwerpen aan een DNA-test. De koning weigerde dat."

Met andere woorden, Delphine heeft op dit ogenblik geen vader.
Ik kan mij goed voorstellen dat zoiets knaagt.
En op de duur tot een bitsige confrontatie kan leiden met je echte verwekker.

Geef het nu gewoon toe, Bert.
Of je zal de geschiedenis niet ingaan als de dapperste aller Galliers, maar als de lafste.
Het enige dat hier knaagt is dat die griet heel veel geld wilt zien. Zij heeft waarschijnlijk in haar eigen tenen geschoten door Jacques Boël te negeren, want er viel bij hem meer te rapen dan bij koning Albert. Dat vrouwke heeft indirect al heel veel geld verdiend aan de koning, door de voortdurende aandacht die ze opeiste en gekregen heeft, zodat zij schandalig veel geld ontving voor haar papieren poppetjes. Maar in die kringen vliegen de centjes sneller naar buiten, dan ze binnenkomen en volgens ik gelezen heb zou de injectie van een koninklijke erfenis welkom en misschien wel noodzakelijk zijn. Van mij had die al lang haar DNA strengetje gekregen, maar het eerste op de nog af te werken bucket list, zou het wettelijk legaal onterven van Delfientje zijn, als het ten minste vast zou staan dat zij een product is van Albert. Want wie weet of de mama niet links of rechts nog van een ander snoepje heeft genoten. De gewezen koning is een mens zoals een andere, en ik zou geen diner willen organiseren voor alle Belgische mannen die in een vreemd nest hun pakje hebben achtergelaten.
Het gaat eindigen zoals met zijn vader. De centjes vertrekken naar Italië.  
Laatst gewijzigd door De kannibaal op 08 feb 2019, 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.

De kannibaal
Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25

08 feb 2019, 17:57

Jockey schreef:
De kannibaal schreef:
Phoebe schreef:Op de keper beschouwd zal het  de Belgische bevolking zijn die de eventuele dwangsom van 5.000 Euro per dag betaalt. :roll:  .
Typische NVA priet praat. Albert gaat geen 5000 € per dag meer ontvangen van het Belgische Volk.
Dénk dat je mis bent wat Phoebe betreft... Maar ja, àlles is ok om NVA te bashen nietwaar?
Mijn verontschuldigingen dan, maar ik wist niet dat ze afstand had gedaan van haar goddelijke aanbidding voor den heilige Bart.
Maar gij hebt gelijk Jockey, het geeft oneindig veel genoegen en voldoening om na een lange rustpauze NVA eens goed te kunnen bashen. Vroeger had ik mijn twijfels, vandaag heb ik de zekerheid dat ze het ten volle verdienen.