Albert, grote schande!

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

11 dec 2018, 10:26

""Je weet toch ook, Horus1, dat dit uiterst gevoelige materie is die best niet openbaar uit de doeken wordt gedaan?
Kwestie van niet meteen in je kaarten te laten kijken?  "


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Bomb the palace? Power to the people? Een staatsgreep door De Winter, uitgeroepen vanuit zijn ondergrondse hoofdkwartier in Ekeren? En met die 3 man en een paardenkop die hier nog extreem-rechts zitten te ketteren als thinktank? En een verbod op alle publicaties, behalve sennet uiteraard.  Het zweet staat al in mijn handen :lol: :lol:

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

11 dec 2018, 10:36

frits1955 schreef:Bomb the palace? Power to the people?
Ach wat, Delphinneke aast op een stukje van de taart van de Saksen-Coburgs, alsof haar officiële ouders alle dagen staan aan te schuiven bij de OCMW-gaarkeuken.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

01 feb 2019, 20:03

De man en de vrouw in de straat, keren zich steeds verder van die lafaard af.
Lees er de lezersreacties maar eens op na.
En heel erg is, dat die dan nog rijkelijk op onze kosten leeft!
Schaamteloos en schandalig!

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/ko ... ~add670e8/
Ondank is 's werelds loon
55 Monique

01 feb 2019, 20:54

Een erkenning is toch alles voor een kind ....

Kan kind toch niet straffen , zoiets ontdek je op latere leeftijd ... 

Moet u eens in haar plaats stellen , zij zelf heeft er toch niet om gevraagd .... 

Dat hij die stap zet , is fout , dan is dat zo.... 

Dan gaat ze dat ook moeten aanvaarden , en  de vraag stellen aan haar mama .... 

Je weet toch als je aan zo iets begeeft , dat je altijd met twee bent .... 

Wat mag Albert meer dan andere man ....Hij zal ook niet de eerste en de laatste zijn .... 

Waarom naar cassatie , is te zot voor woorden .... 

Zo is meestal pleziertjes top  , maar de rest trekt u plan is niet de eerste keer dat zo iets gebeurd ..... 

Had beter in alle stilte , test ondergaan ... En de media er buiten gehouden ... Maken nog allemaal erger dan het al is

.Bij mijn inziens is u fout erkennen , want anders zet je die stap ...

In een zeer beperkt aantal gevallen doet het Hof van Cassatie uitspraak zowel in feite als in rechte. :evil: :evil:

lea***
Lid geworden op: 09 nov 2017, 20:54

02 feb 2019, 11:12

Ach ja, arme Delphine lijdt armoede....

Die fortuin jaagster is alleen maar uit op geld en wil zooo graag prinsesje worden.
Ik geef Albert overschot van gelijk.

Wie is in feite je echte vader en wie verdient die naam? Degene die je verwekt heeft
of degene die voor je gewerkt en gezorgd heeft???
Zo ondankbaar dat die Delphine is tov haar vader de Boël!

"Stel u eens in haar plaats" schrijft Monique, moeilijk als je nog nooit stinkend
rijk bent geweest en nu aast op het fortuin van een ander.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

02 feb 2019, 11:25

Uw reactie getuigt van bijzonder weinig empathie, lea!
Als Bert Bibber een stukje van zijn fortuin moet opgeven voor zijn dochter, zal die daar geen boterham minder om eten.
Het zijn toch gij en ik die "met plezier" zijn boterhammetjes met choco betalen.
Delphine heeft al meermaals aangegeven dat zij niet op geld of een titel uit is, het is trouwens ook geen armlastig kind, zij heeft Bert's geld niet nodig.
Zij wil slechts dat hij zijn biologische vaderschap erkent.
Dat jij zo een belangrijk gegeven negeert, getuigt van weinig warmte en empathie.
Jij gaat dus nog liever aan de kant van een lafhartige scheefpoeper staan.
Op een ander een kind verwekken en dan wegwezen.
Om fier op te zijn.
:roll:
Ondank is 's werelds loon

lea***
Lid geworden op: 09 nov 2017, 20:54

02 feb 2019, 11:39

"Wegwezen", de relatie met de moeder van Delphine is tot een einde gekomen.
Wat moest Albert dan doen? Paola achter laten met 3 kinderen?

Ik heb geen greintje sympathie voor die Delphine, dan ben ik maar koud en
zonder empathie, zal me worst wezen.

En ik erger mij vooral als bepaalde mensen doen alsof Delphine te beklagen is,
ze bulkt van het geld.

Jij jouw mening MD en ik de mijne.....

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

02 feb 2019, 12:02

Delphine heeft het recht aan haar kant dat is mijn mening. Albert is een zielig stukje vent alhoewel ik denk dat het onder druk van zijn vrouw is dat het allemaal gebeurt. Paola is zeker niet te onderschatten. 

flupke2
Lid geworden op: 09 jan 2005, 16:51
Locatie: naast mijn buur

02 feb 2019, 12:40

Zopas een lezersbrief gelezen in een krant omtrent deze zaak, en die lezer schreef iets waar ik het mee eens ben , namelijk :  " Albert kan NIET de vader zijn van Delphine, want hij heeft géén ballen aan zijn lijf"  ;) 
Fazal

02 feb 2019, 12:56

Prima Vera schreef:Delphine heeft het recht aan haar kant, dat is mijn mening. 
En dat is ook mijn mening, of zij nu zelf rijk is of niet.
Het feit dat Albert geen DNA wil afstaan, is al een bewijs op zichzelf dat 'hij' de vader is.

lea***
Lid geworden op: 09 nov 2017, 20:54

02 feb 2019, 13:12

Natuurlijk is Albert de vader, zie je ook aan het uiterlijk van Delphine.

Wat ik schaamteloos en schandalig vind is dat een welgestelde jonge vrouw
een oud echtpaar van in de tachtig, jaar in, jaar uit lastig valt om er zelf beter van
te worden, financieel dan.
Kan zij de feiten zoals ze zijn niet aanvaarden en de mensen die haar verzorgden
en voor haar werkten dankbaar zijn!!
Dat vind ik pas een gebrek aan warmte en aan empathie.

Geld, geld, "voor geld danst den beer" zei mijn schoonmoeder altijd en daarin
had ze nog gelijk ook.
55 Monique

02 feb 2019, 13:39

Beste Lea , 

Trouwens heb jij u ouders gekozen Lea , 

Wat heeft erkenning te maken met geld ....

Zolang het niet is bewezen heb je er raden naar , ook al lijkt ze daar enorm op ... 

En dat is niet van vandaag ,dat dit bezig is .... 

Moet je gans de inhoud eens lezen .... 

Wat heeft kind te te maken protocol enz enz enz ....

En dan de vraag maar jij lijkt daar enorm op tegen Delphine ? TELKENS met rode kop , moet zeer leuk geweest zijn voor haar .

Dan had hij zoiets niet moeten doen punt uit , dan zou er geen discussie zijn tussen man en vrouw ... Je weet als je zo iets begeeft wat de gevolgen zijn en wat er verder .............. ga ik geen tekening moeten bijmaken .

Zou ze echt de kost niet willen geven ............ 


Persoonlijk hou de media erbuiten . is privé , zoiets gaan niemand aan ... 
Laatst gewijzigd door 55 Monique op 02 feb 2019, 14:04, 3 keer totaal gewijzigd.
55 Monique

02 feb 2019, 13:46

Delphine heeft het recht aan haar kant dat is mijn mening. Albert is een zielig stukje vent alhoewel ik denk dat het onder druk van zijn vrouw is dat het allemaal gebeurt. Paola is zeker niet te onderschatten. 

Prima Vera 

Correct ...En is zo , en dat hebben ze ook geschreven in de Media , trouwens Laurent kwam ermee in contact ons buitenbeetje , maar  kon die wel verdragen beetje rebels :) die lapte echt de protocol aan zijn laars  :roll: niet aan mij besteed zij de man .... 

Zij is ook haar leven vergeten ze moesten niet onderdoen voor elkaar :) En dat zijn dan de eerste die zeggen niks van .... 
Zouden wij allemaal niet mogen schrijven sttttttttttttt .
Ice

02 feb 2019, 14:03

lea*** schreef:Natuurlijk is Albert de vader, zie je ook aan het uiterlijk van Delphine.

Wat ik schaamteloos en schandalig vind is dat een welgestelde jonge vrouw
een oud echtpaar van in de tachtig, jaar in, jaar uit lastig valt om er zelf beter van
te worden, financieel dan.
Kan zij de feiten zoals ze zijn niet aanvaarden en de mensen die haar verzorgden
en voor haar werkten dankbaar zijn!!
Dat vind ik pas een gebrek aan warmte en aan empathie.

Geld, geld, "voor geld danst den beer" zei mijn schoonmoeder altijd en daarin
had ze nog gelijk ook.
ach, je vindt het schandalig en schaamteloos dat Delphine, die volgens jou zelfs aan haar uiterlijk te zien is dat albert haar vader is, haar récht opeist op wettelijke erkenning van haar biologische vader?
Dat albert zijn verantwoordelijkheid opneemt als vader om zijn dochter te erkennen? 
En dat noem jij dan het lastig vallen van een oud echtpaar?  :roll:
Ik noem dat als je je gat verbrandt, dan moet je maar op de blaren zitten.

Trouwens: bij de erkenning van een kind horen nu eenmaal ook de wettelijke gevolgen: erfename zijn, of Delphine dat nu belangrijk vindt of niet en of ze zou delen in zijn erfenis of niet, is irrelevant want als dochter van albert zou ze daar récht op hebben, dat is de wét.
Behalve lafheid en zijn verantwoordelijkheid als biologische vader te blijven ontkennen, verspilt scheefschaatser albert dan ook nog eens ons belastinggeld om tijd te rekken voor bevestiging door DNA van wat reeds geweten is....

Waarom is dit circus en geldverspilling nodig?
Gezichtsverlies? Ego? Schaamte albert en wraak van paola?
Na zijn overlijden is zijn toestemming niet meer nodig en dan zal toch uitkomen of hij de biologische vader is en kan Delphine haar recht als erfgename wettelijk toch doen gelden.
En of Delphine nu welgesteld is of niet heeft niks te maken met haar eis op erkenning door haar biologische vader, daar heeft zij récht op, net als elk kind.
Fazal

02 feb 2019, 14:04

Inderdaad! Wat echt schaamteloos en schandalig is, is dat Albert te laf is om zijn, weliswaar onwettige dochter te erkennen, en zelfs weigert om een DNA af te staan, omdat hij het licht niet in de duisternis wil laten schijnen.
Had dan maar beter zijn voorzorgen genomen toen hij met haar moeder het bed heeft gedeeld.
Of hij nu Albert heet, een arme of een rijke luis is, had hij zéker 'in zijn functie' als koning, beter moeten weten.
Wie iets uitspookt dat het licht niet mag zien, en zéker als dat later uitkomt, dient zijn verantwoordelijkheid te nemen.
Albert is gewoon een gewetenloze lafaard, of hij nu door Paola wordt tegengewerkt of niet.

En een beer ..., danst voor geld dat bestemd is voor de eigenaar ..., niet voor zichzelf.