Molenbeek

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

03 jan 2019, 13:43

Ja, en janieb. ??

janieburton
Lid geworden op: 18 jan 2009, 18:50

03 jan 2019, 14:48

Wil. schreef:Ja, en janieb. ??
Ik hou het voor mij op: "zonder woorden".

Wil, misschien heb jij een menig hierover.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

04 jan 2019, 09:21

Je wil er geen woord over kwijt. Misschien omdat je er geen gedachten over hebt? Indien wel, waarom durf je ze niet naar buiten brengen?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Phoebe
Lid geworden op: 16 mar 2003, 01:30
Locatie: In ons mooie Vlaanderen

04 jan 2019, 10:52

Tja  , de krant kunnen we allemaal lezen …. :roll:
In de Stille Oceaan kan men elkander goed verstaan ....

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

04 jan 2019, 10:53

Over het algemeen wordt het als not done beschouwd om in een forum zomaar een link te droppen zonder eigen inbreng.
Dat heeft met netiquette te maken, net zoals niet roepen in een post (hoofdletters)

Thumb down, janie.
Ondank is 's werelds loon
MaLoReg

04 jan 2019, 11:39

Dan zullen we toch maar reageren zeker-waartoe dient anders het openen van  een topic?
Molenbeek: Daar zijn toch geen woorden voor:"de JONGEREN waren met zovéél en de politie was onderbemand". Welk realistisch denkend mens pikt dit nu nog? Is het nu al zover gekomen dat
'de jongeren' de politie mogen aftroeven en verjagen????
Eerlijk mensen, ik heb daar echt geen woorden voor, mss komt het door mijn leeftijd dat ik
zulke criminaliteit totaal niet meer begrijp? Van waar komt dat gespuis-wie heeft hen opgevoed
of beter gezegd niet opgevoed en kan dat allemaal zomaar?
Eigenlijk zou ik beter zwijgen want in Antwerpen loopt het ook dik de spuigaten uit-daar komen ze weg met hun cocaine handeltjes en vallen er ook doden en voor zover ik weet durft de politie daar ook niet tegen optreden en blijven de straffen uit.
Zwaar crapuul dat het hier voor 't zeggen heeft en men laat betijen......echt jongens, 'k val in herhaling
want daar vind ik geen woorden voor.
 

walteropdemaan
Lid geworden op: 27 nov 2009, 15:56

04 jan 2019, 12:22

waarom deden die van molenbeek geen geel jasje aan?

walteropdemaan
Lid geworden op: 27 nov 2009, 15:56

04 jan 2019, 12:28

walteropdemaan schreef:waarom deden die van molenbeek geen geel jasje aan?

dan konden ze straffen krijgen natuurlijk en zou men met waterkanonnen zijn uitgerukt

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

04 jan 2019, 12:39

Je kan misschien eens de vraag stellen waarom de politiezone  Molenbeek de laagste federale dotatie krijgt van alle Brusselse zones. Veel rijkere gemeenten zoals Ukkel of Watermaal-Bosvoorde krijgen meer middelen terwijl ze dat helemaal niet nodig hebben. Toen ex-minister van Binnenlandse zaken en Veiligheid  Jambon gevraagd werd om dat aan te passen placht hij te antwoorden:" Dat is te omslachtig". Alstublieft.

vercingetorix
Lid geworden op: 28 okt 2008, 10:42
Locatie: harelbeke

04 jan 2019, 12:49

MaLoReg schreef:Dan zullen we toch maar reageren zeker-waartoe dient anders het openen van  een topic?
Molenbeek: Daar zijn toch geen woorden voor:"de JONGEREN waren met zovéél en de politie was onderbemand". Welk realistisch denkend mens pikt dit nu nog? Is het nu al zover gekomen dat
'de jongeren' de politie mogen aftroeven en verjagen????
Eerlijk mensen, ik heb daar echt geen woorden voor, mss komt het door mijn leeftijd dat ik
zulke criminaliteit totaal niet meer begrijp? Van waar komt dat gespuis-wie heeft hen opgevoed
of beter gezegd niet opgevoed en kan dat allemaal zomaar?
Eigenlijk zou ik beter zwijgen want in Antwerpen loopt het ook dik de spuigaten uit-daar komen ze weg met hun cocaine handeltjes en vallen er ook doden en voor zover ik weet durft de politie daar ook niet tegen optreden en blijven de straffen uit.
Zwaar crapuul dat het hier voor 't zeggen heeft en men laat betijen......echt jongens, 'k val in herhaling
want daar vind ik geen woorden voor.
 
Tja Maloreg,

Het is allang niet meer van vandaag dat de "jeugd" de politie mag aftroeven en wegjagen.
Dat is een strategie van LINKS.
In A'pen hetzelfde.
Wat de politie kan doen is het GSM-gebruik van deze lieverdjes in kaart brengen, hun communicatiemiddelen blootleggen en op basis daarvan voor zéér onaangename verrassingen zorgen voor deze misbegrepen jongeren.
Met de hulp van het leger kan men alle vluchtwegen afzetten en die lieverdjes achtervolgen tot in hun bed.
Dààr is echter politieke besluitvorming voor nodig. En zoals ieder rechtgeaard burger hier in dit apeland al eeuwen weet : dàt zal er nooit van komen.
wat baet den uyl een bril
als de caers niet branden wil
MaLoReg

04 jan 2019, 12:57

Toch kijk ik er van op dat de giga verontwaardiging hier op het forum achterblijft zoiets als
"we hebben het allemaal al gezien en gehoord-'t is al zo lang gaande en tja.......".
Wat Frits1955 schrijft ivm gage daar ben ik het mee eens: politiemensen zijn eigenlijk
onderbetaald en dan is de 'fut' om op te treden ver zoek.
De daden van dat crapuul zou heel zwaar moeten bestraft worden maar dan bedenk ik
dat zelfs onze rechters schlapswanzen zijn. (whatever that means maar jullie weten wat ik bedoel)

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

04 jan 2019, 13:24

MaLoReg schreef:schlapswanzen ?
activistische, wereldvreemde collaborateurs zeg maar!
Niet zomaar platbroeken, maar mensen met echt kwade wil.
Ondank is 's werelds loon

sibarita
Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44

04 jan 2019, 13:26

Om Wilders en Dewinter tegen  te houden was de  politie met voldoende  manschappen WEL aanwezig  ! Maar dat zijn  natuurlijke  zeer gevaarlijke  hooligans  , als zij door de straten  trekken is  het één groot  oorlogsgebied !

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171103_03167179
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
MaLoReg

04 jan 2019, 13:28

Maior domus  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: 'k Weet wel wat ik er mee bedoel:
' slappe  vaatdoek'-maar daar kun je dan nog tenminste den afwas mee doen-
met heel ons rechtsysteem valt helemaal niks aan te vangen: minder dus dan slapswans!!  :lol: